Ooit nieren wezen shoppen in Turkije of Pakistan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
In landen van de moslims zoals Turkije en Pakistan kan je nieren voor een fractie van dat bedrag kopen.
Afzetters die rabbi figuren, ook aan dat stereotype voldoen ze
Zouden er ook niet Joodse rabbijnen zijn denk je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
Deze titel.Ik pak de fok bullshit bingo er meteen bij.
Hier ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:56 schreef KomMaar het volgende:
Echt bizar, ik moest meteen terugdenken aan de film 'Kurtlar Vadisi'
Zelf niet, maar het is wel algemeen bekend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ooit nieren wezen shoppen in Turkije of Pakistan?
Ik aan Schindler's List, maar dat heb ik altijd meteen als ik iets over Joden lees.quote:
referentiekaders he.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik aan Schindler's List, maar dat heb ik altijd meteen als ik iets over Joden lees.
Anders moet je de film Turistas eens kijken, dat gaat hier ook over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik had al langer gehoord van de "organ maffia" in Turkije.
Ik heb genoeg aan het nieuws.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Anders moet je de film Turistas eens kijken, dat gaat hier ook over.
Ezelbruggetje: rabbijnen zijn altijd Joods, robijnen zijn altijd... roods?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:28 schreef TubewayDigital het volgende:
rabijnen zijn altijd joods, dubbel op dus.
de maffioso pakken het voortvarender aan, in Italië kidnappen ze de complete illegaal .. jong uiteraardquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
In landen van de moslims zoals Turkije en Pakistan kan je nieren voor een fractie van dat bedrag kopen.
Afzetters die rabbi figuren, ook aan dat stereotype voldoen ze
Dan moeten die joden maar naar China gaan. Tussen de Oeigoeren en Tibetanen is nog wel plaats.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef Slappy het volgende:
In China is het legaal om nieren te verwijderen uit criminelen dus niet zeuren ts
Al het land is aldaar in de praktijk van de Han en dus de partij dus dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan moeten die joden maar naar China gaan. Tussen de Oeigoeren en Tibetanen is nog wel plaats.
Volgens mij ligt daar nog wel een stukje land zonder volk.
theorie toch, als ze er niet echt wonen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Al het land is aldaar in de praktijk van de Han en dus de partij dus dat is niet het geval.
Mwah mochten er een paar miljoen buut'n landers zich er vestigen en er een eigen staat uitroepen denk ik dat er opeens zat sambalbij figuren op de thee komenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:43 schreef moussie het volgende:
[..]
theorie toch, als ze er niet echt wonen?
Dat het land van iemand anders was, was de laatste keer ook geen belemmering. En toen woonden er ook nog mensen, al geruime tijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Al het land is aldaar in de praktijk van de Han en dus de partij dus dat is niet het geval.
En ook hun eigen volk woonde er al, in dat deel van China lijkt mij dat wat miniem.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat het land van iemand anders was, was de laatste keer ook geen belemmering. En toen woonden er ook nog mensen, al geruime tijd.
Dat het in China op grote schaal gebeurt is ook een schande!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef Slappy het volgende:
In China is het legaal om nieren te verwijderen uit criminelen dus niet zeuren ts
Alsof wat voor moreel hoogdravende ideologie dan ook mensen ooit heeft tegen gehouden om hun eigen zakken te vullen zodra zij in een positie komen om dat te kunnen doen .. dat macht corrumpeert is een waarheid als een koequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:30 schreef Picchia het volgende:
Wat een hypocrieten zijn veel mensen ook hè. Dat moeten dan geestelijken voorstellen.
De Noordpool! Met een schone lei beginnen en eindigen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En ook hun eigen volk woonde er al, in dat deel van China lijkt mij dat wat miniem.
Neen, het lijkt mij beter met een schone lei te beginnen elders zonder facistische buren, Risa schijnt bv geweldig te zijn.
De prachtige IDF meisjes bedekken met een warme jas is een gotspequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Noordpool! Met een schone lei beginnen en eindigen!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan moeten die joden maar naar China gaan. Tussen de Oeigoeren en Tibetanen is nog wel plaats.
Volgens mij ligt daar nog wel een stukje land zonder volk.
Grappig, zet moslim voor jood neer en je zou het veroordelen wanneer er zo'n opmerking bij een crimineel zou staan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Smeergeld, dat klinkt dan wel weer typisch Joods.²
Ineens is er niets mis met generalisatie nu het niet over moslims maar over joden gaat? Het hangt hier tegen discriminatie aan van users die dit niet accepteren wanneer het over Marokkanen of moslims gaat . ain't no difference between colours when they talk about racism.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:34 schreef Monidique het volgende:
'Joden handelen in menselijke lichaamsdelen', het zou zo uit een middeleeuwse encyclopedie kunnen komen.
Gewoon een nier afhalen. Uiteraard ook gewoon jaren cel.quote:De openbaar aanklager sprak over een algemeen verbreide praktijk van politieke corruptie in de staat, waarbij politici zichzelf bereidwillig te koop aanbieden.
O, for fucks sake...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:49 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ineens is er niets mis met generalisatie nu het niet over moslims maar over joden gaat? Het hangt hier tegen discriminatie aan van users die dit niet accepteren wanneer het over Marokkanen of moslims gaat . ain't no difference between colours when they talk about racism.
"Art imitating life" in dezequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:01 schreef Marble het volgende:
Ik zat van de week Lost te kijken en daar kwam dit ook aan bod, nou ja deels dan, want de vader van Locke luisde Locke erin om zijn nier aan hem af te staan en toen Locke daar in mineur om was duwde zijn vader hem van 10 hoog uit een raam alvorens te vluchten met zijn gratis nieuwe nier.
Life imitating art, wil ik maar zeggen.
Oeh, daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:04 schreef buachaille het volgende:
Zijn er al nierpatienten met een inhoudelijke reactie gekomen in dit topic? En zijn de donoren van de organen gedwongen om hun nieren af te staan?
WaarschijnlijkZeker niet. Enige tijd geleden was er een documentaire uit ik dacht Bangladesh of India. Daarin werden er klinieken getoond waarin rijke amerikanen in kamer 1 een donornier werden ingetransplanteerd terwijl de donor (een arme arbeider / keuterboer) in kamer 2 nog werd dichtgenaaid. De hele transactie kost de amerikaan 10 á 30.000 dollar, de nier zal voor minder dan de helft van dat bedrag gekocht worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef Waterwereld het volgende:
Oeh, daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar![]()
Denkt nu aan de film coma
En nu ook in Israël?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
WaarschijnlijkZeker niet. Enige tijd geleden was er een documentaire uit ik dacht Bangladesh of India. Daarin werden er klinieken getoond waarin rijke amerikanen in kamer 1 een donornier werden ingetransplanteerd terwijl de donor (een arme arbeider / keuterboer) in kamer 2 nog werd dichtgenaaid. De hele transactie kost de amerikaan 10 á 30.000 dollar, de nier zal voor minder dan de helft van dat bedrag gekocht worden.
Wat heeft Israël daar nu weer mee te maken?quote:
Ow, las verkeerdquote:Tijdens een grootscheepse actie tegen politieke corruptie in de Verenigde Staten zijn donderdag drie burgemeesters uit de staat New Jersey en meerdere rabbi's (joodse geestelijken) gearresteerd.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:20 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Wat heeft Israël daar nu weer mee te maken?
[..]
quote:Tijdens het onderzoek stuitte de politie op illegale handel in menselijke nieren en witwaspraktijken van Brooklyn tot Israël.
Volgens dit stuk: http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Bid_Rig was er $160.000 in het spel bij de aankoop van een nier een een israelische burger!quote:
Ook je islamitische vriendjes:quote:
Zo staat het in de originele bron:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Volgens dit stuk: http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Bid_Rig was er $160.000 in het spel bij de aankoop van een nier een een israelische burger!
http://www.nytimes.com/2009/07/24/nyregion/24jersey.html?pagewanted=2&_r=1quote:Another man in Brooklyn, Levy-Izhak Rosenbaum, was accused of enticing vulnerable people to give up a kidney for $10,000 and then selling the organ for $160,000.
In ieder geval was het belastingvrijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:26 schreef Meh7 het volgende:
Zo staat het in de originele bron:
[..]
http://www.nytimes.com/2009/07/24/nyregion/24jersey.html?pagewanted=2&_r=1
Heb je het nou over de 150k "winst" van die jood?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:35 schreef buachaille het volgende:
[..]
In ieder geval was het belastingvrij
Of je bent nog dommer dan het achterend van een varken, of je kunt niet lezen / rekenen of je bent een antisemiet met een plaat voor de kop. Lees nou eens de OP nog een keer door en denk er eens over welke afdracht van "belastingen" hij heeft moeten doenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je het nou over de 150k "winst" van die jood?
Bauchaille, je mag me best wijzen op mijn fouten, maar doe dat aub zonder te schelden. Verder vind ik niet dat je moet schelden met een niet-kosjer wezen als een varken. Nu heb ik twee keer varken moeten typen door jou. Ik ga even mijn handen wassen, ben zo terug.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
Of je bent nog dommer dan het achterend van een varken, of je kunt niet lezen / rekenen of je bent een antisemiet met een plaat voor de kop. Lees nou eens de OP nog een keer door en denk er eens over welke afdracht van "belastingen" hij heeft moeten doen![]()
![]()
![]()
Wie begon er ook al weer over China?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:24 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als je niks zinnig hebt te melden ga buiten spelen
Wie moet bij elk topic over Israël beginnen spuit 11quote:
Verkopen voor $ 160.000 en inkopen/aftroggelen voor $ 10.000 levert toch echt $ 150.000 winst op. Dus dat rekenen en lezen zit wel goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
Of je bent nog dommer dan het achterend van een varken, of je kunt niet lezen / rekenen of je bent een antisemiet met een plaat voor de kop. Lees nou eens de OP nog een keer door en denk er eens over welke afdracht van "belastingen" hij heeft moeten doen![]()
![]()
![]()
Je noemt een vergelijking die nergens op slaat, van het soort dat we kennen van Israellovers (Maar hunnie doenhet ook!)quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wie moet bij elk topic over Israël beginnen spuit 11Ik noem alleen en vergelijking.Wordt steeds duidelijk dat je gewoon antisemiet bent
Ik klaag niet over onheuse bejegening door jou of door wie dan ook, jij klaagt over mij. Dus wie speelt nou het slachtoffer?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef Slappy het volgende:
Israël loversWant ik zit in elk topic Israël de hemel in te prijzen
Moet je niet samen met Moussie in een koffiehuis slachtoffers gaan spelen.
Rabbijnen zijn de joodse imams... dit heeft alles met geloof te maken. Zie de foto van de daders:quote:Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Waterwereld het volgende:
In plaats van geloven erbij te halen(zoals een gewaardeerde user in een ander topic al zei), misschien eens gaan kijken naar de daad en de daders? Is het vrijwillig gedaan? etcetc
Opgepakt zijn ze al maar verder is het bericht erg mager.
Vinden jullie dat dit moet kunnen? Zo ja, waarom (en kijk nu eens niet naar achtergrond van, want volgens mij speelt dat in dit geval geen rol....op het juist erger veroordelen van daad na)
Ik dacht dat Imams Islamitische rabbijnen waren?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:40 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
Rabbijnen zijn de joodse imams... dit heeft alles met geloof te maken. Zie de foto van de daders:
[ afbeelding ]
De eerste onschuldige palestijnse arabier moet nog gevonden worden vriend, ze hebben allemaal babybloed aan hun handen en lippen daarquote:Op zondag 26 juli 2009 17:55 schreef Plaza het volgende:
Als Rabbijnen aanzetten tot moord op onschuldige mensen (zie in Palestijnse gebieden) kijk ik absoluut niet vreemd dat ze handelen in menselijke organen.
Wat is dit? Een wedstrijdje wie kan het domste post maken op deze saaie zondagquote:Op zondag 26 juli 2009 17:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
De eerste onschuldige palestijnse arabier moet nog gevonden worden vriend, ze hebben allemaal babybloed aan hun handen en lippen daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |