Inderdaad een goede reden, want alleen studenten kunnen soa hebben. Kansloze meisjes zijn altijd cleanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Fastloveprofessional het volgende:
En over die SOA's die de ronde doen in de studentengemeenschap, daar ben ik niet bang voor. Ik ben namelijk student maar het was mijn eerste keer, en mijn ex is geen student... en al die kansloze meisjes die hij heeft gehad waren ook alles behalve student.
OMG!! Jij kunt geen student zijn, daar ben je véééél te dom voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik geef wél om mijn vriend maar verliefd ben ik niet.
En over die SOA's die de ronde doen in de studentengemeenschap, daar ben ik niet bang voor. Ik ben namelijk student maar het was mijn eerste keer, en mijn ex is geen student... en al die kansloze meisjes die hij heeft gehad waren ook alles behalve student.
En met testen wil ik toch liever even wachten tot ik overtijd ben, voor ik onnodig ga stressen.
Ik zie 'm volgende week weer :$
Gelukkig hebben alleen studenten SOA, dus je zit wel oke.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik geef wél om mijn vriend maar verliefd ben ik niet.
Ga je dan nog een keer vreemd?quote:En met testen wil ik toch liever even wachten tot ik overtijd ben, voor ik onnodig ga stressen.
Ik zie 'm volgende week weer :$
quote:Op zondag 26 juli 2009 09:21 schreef The.Apple het volgende:
[..]
He er is een ander topic, past precies bij jou,
Opletten op je dochters: Mehmet en Murat zijn weer vrij
met een LEKKUH...ding....
[ afbeelding ]
want dat is jou niveau....
En de baby?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef BBeun het volgende:
Hmmmm beter sla je die zwangerschapstest over.
Doe je het volgende week weer lekker zonder condoom
Meer kans op een baby![]()
Jij gelukkig hij gelukkig
En daar gaf ik de hoop op redding op. "Ik zal altijd een zwak voor hem hebben" is gewoon jezelf een vrijbrief geven om altijd met hem te blijven neuken. Verstand op 0 en je weer laten gebruiken, want "je hebt toch een zwak voor hem", je kan er eigenlijk niets aan doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:52 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Om even antwoord te geven op jullie vragen... Ik ben 18 jaar, inderdaad een mooie leeftijd om ontmaagd te worden, dat dacht ik zelf ook maar. Hoe ik zo dom kan zijn weet ik niet, ik hou het er maar op dat ik een zwak voor hem heb en altijd zal houden. Dat stukje over dat ik zijn kind wil krijgen om hem bij me te houden was natuurlijk (alhoewel ik na jullie reacties me afvraag of dat wel zo natuurlijk is) sarcastisch bedoeld.
Overigens vind niet iedereen hem een mooie jongen, ik ben eigenlijk een van de weinigen.
En oh ja, hij heeft het nu uitgemaakt met zijn vriendin maar het haar niet verteld. En ik heb mijn vriend terug, dus nu zit ik weer met een totaal ander probleem
Wacht even hoor... even terugquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:29 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Nu wil hij even alles op een rijtje zetten en zit ik met een torenhoog schuldgevoel want zijn vriendin is de laatste tijd nogal lief tegen mij. Daar komt ook nog bij kijken dat ik baal dat ik me door hem heb laten ontmaagden + het feit dat ik bang ben dat ik zwanger ben aangezien we het dus onveilig hadden gedaan. Mooiste was nog dat ik tegen hem zei dat ik niet aan de pil was en hij antwoordde met ; dat maakt niet uit, ik wil een kindje met jou !
Nu ben ik aan het twijfelen of ik het tegen zijn vriendin moet zeggen? of moet ik me daar niet mee bemoeien, ik weet in ieder geval wél dat hij niet tegen haar gaat zeggen dat hij vreemd is gegaan.
Wat te doen?
Inderdaad ik geloof ook geen fuck van dit verhaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:04 schreef muhahaha het volgende:
Wacht even, je hebt een vriend die ongetwijfeld geduldig is met de sex maar je gaat wel achter zijn rug om vreemd EN je laat je daarbij ook nog eens ontmaagden? wtf
Ik geloof er eigenlijk geen bal van, mooi verhaal tho
burnnnnquote:Vertel haar niks en laat je nog een paar keer naaien, verder ben je toch nergens goed voor.
Ik verwacht binnenkort een boek van dit topic.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:12 schreef Sonata het volgende:
k geloof ook geen *** van dit verhaal....
Alweer een boek?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een boek van dit topic.
Sterker nog, ze had enkele maanden een relatie met hem waarin ze nooit sex hebben gehad (ondanks die enorme zwak die ze toch voor hem heeft). Nu heeft ze een nieuw vriendje en laat ze zich opeens ontmaagden door haar ex.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Wacht even hoor... even terug
Je geeft aan niet aan de pil te zijn, hij zegt nog dat dat niets uitmaakt omdat hij graag een kindje wil met jou.
En nog ga je door?!! Wat een verantwoordelijkheid!
Je had niet zoiets van "Mijn toekomst wat doe ik"?
Universiteiten zitten vol met dit soort mutsen, en om de 1 of andere reden studeren die allemaal psychologiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:40 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Inderdaad ik geloof ook geen fuck van dit verhaal.
Als het verhaal wel een basis in de realitieit heeft, raad ik je aan te stoppen met je studie, want je laat duidelijk zien dat je analystisch vermogen sterk onder de maat is, om nog maar niet te spreken over andere kerncompetenties. Juist de competenties die belangerijk zijn bij WO waar wetenschappelijk onderzoek centraal staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |