abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71268716
So... here's the deal. 10 augustus 2008 leerde ik een jongen kennen, een hele mooie jongen .. Ik ben toen heel erg lang, tot ongeveer Mei 2009 met hem bezig geweest. We hadden alleen altijd enorm veel ruzie, om alle kleine dingen. Op een gegeven moment wilde hij helemaal geen contact meer met mij en kreeg hij een nieuwe vriendin. Ik voelde me wel een beetje gekwetst, maar anyhow ; hij blééf mij smsen.
Zonder te overdrijven kreeg ik rond de 100 smsjes per dag, dat hij me wilde zien etc. etc. en ook een hoop geile smsjes. Ik had het toen lekker tegen zijn vriendin gezegd, hij ontkende het en zij geloofde me niet terwijl ik het kon bewijzen.

Toen heb ik 2 maanden geen contact meer met hem gehad... tot ongeveer een maandje terug. Het smsen begon weer, nog meer geile en lieve smsjes door elkaar dat ie toch met mij verder wilde en zijn vriendin voor me ging dumpen. Heel intensief contact weer gehad zonder enige ruzie, en afgelopen zaterdag ben ik bij hem thuis geweest en hebben we sex gehad. Mijn eerste keer... en ook onze eerste keer samen.

Nu wil hij even alles op een rijtje zetten en zit ik met een torenhoog schuldgevoel want zijn vriendin is de laatste tijd nogal lief tegen mij. Daar komt ook nog bij kijken dat ik baal dat ik me door hem heb laten ontmaagden + het feit dat ik bang ben dat ik zwanger ben aangezien we het dus onveilig hadden gedaan. Mooiste was nog dat ik tegen hem zei dat ik niet aan de pil was en hij antwoordde met ; dat maakt niet uit, ik wil een kindje met jou !

Nu ben ik aan het twijfelen of ik het tegen zijn vriendin moet zeggen? of moet ik me daar niet mee bemoeien, ik weet in ieder geval wél dat hij niet tegen haar gaat zeggen dat hij vreemd is gegaan.

Wat te doen?
It's not always rainbows & butterflies,
It's compromise ; it moves us along...
pi_71268822
Je bent wel een beetje simpel, of was je gedrogeerd, want dan heb je nog een excuus.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:33:20 #3
11102 knep
Mountainfreak
pi_71268868
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:29 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Wat te doen?
Gaan slapen, morgen is alles beter.
pi_71268974
Laat me raden...jij lust graag breezers en die kerel roept vaak zeker "swa" en "mattie" en dat soort ongein? Juist ja als ik het niet dacht.

Never the less...

Fail
pi_71269078
Wat een tut, jezelf weggeven aan een loser...

Je hebt een brein, gebruik 'm.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71269104
quote:
Laat me raden...jij lust graag breezers en die kerel roept vaak zeker "swa" en "mattie" en dat soort ongein? Juist ja als ik het niet dacht.

Never the less...

Fail

1. Ik drink geen breezers, nooit gedaan.
2. Die kerel is een degelijke Nederlandse jongen met een goede baan en een uitstekende vocabulaire.

Dus inderdaad ja, als jij het niet dacht
pi_71269123
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:37 schreef Oblivion het volgende:
Wat een tut, jezelf weggeven aan een loser...

Je hebt een brein, gebruik 'm.
Ik vrees, met grote vrezen, dat het daar iets te laat voor is.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:38:47 #8
204635 Cursed_eightball
I answer all your questions...
pi_71269135
Morgen (vrijdag) vroeg de morning after pil halen bij de apotheek, en hem zeggen dat ie nu zn relatie met zn huidige vriendin moet verbreken als ie met jou verder wil (wat hij naar mijn verwachting niet zal doen) en anders hem links laten liggen en evt zn nummer blokkeren (als dat mogelijk is).

En voor jezelf; neem die pil en probeer het achter je te laten liggen...
"You should give up trying" " You will never succeed" "Maybe you should kill yourself and be done with it" "Failure is the only constant in your life"
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:39:14 #9
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71269154
quote:
Nu ben ik aan het twijfelen of ik het tegen zijn vriendin moet zeggen? of moet ik me daar niet mee bemoeien, ik weet in ieder geval wél dat hij niet tegen haar gaat zeggen dat hij vreemd is gegaan.
Ze gaat je toch niet geloven, dus waarom zou je je met hun relatie bemoeien. Natuurlijk gaat hij haar niet wijzer maken, hij kan toch lekker van twee walletjes eten? Muts.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_71269171
Stap 1: morningafterpil halen.

En ik zou denk ik tegen die vriendin zeggen dat je na de laatste ontmoeting met hem hebt besloten om alle contact met haar en hem te verbreken en dat ze maar naar hem toe moet gaan om uitleg te krijgen. Zij kan dan zelf haar conclusies trekken. Hij zal er wel iets moois van maken, maar dat is niet langer jouw probleem.

En jij bent ook beter af zonder hem, zou je hem ooit kunnen vertrouwen? Als het met jou saai wordt gaat ie mss ook wel achter je rug om smsen met iemand.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_71269264
quote:
Cursed_eightball
I answer all your questions... [] donderdag 23 juli 2009 @ 23:38 (#13)

Morgen (vrijdag) vroeg de morning after pil halen bij de apotheek, en hem zeggen dat ie nu zn relatie met zn huidige vriendin moet verbreken als ie met jou verder wil (wat hij naar mijn verwachting niet zal doen) en anders hem links laten liggen en evt zn nummer blokkeren (als dat mogelijk is).

En voor jezelf; neem die pil en probeer het achter je te laten liggen...

Is het niet te laat voor een morning after pil? Ik snap trouwens best dat ie dat meisje niet zomaar kan dumpen, ze is het nichtje van zijn beste vriend en als hij er een beetje normaal uit wilt komen kan hij haar het beste zo 'zacht' mogelijk dumpen. Maar ik vind dat zij het wel verdient om te weten, dus moet ik het haar anders vertellen?
  Forum Admin donderdag 23 juli 2009 @ 23:43:26 #12
35723 crew  GGMM
pi_71269342
Vertel haar niks en laat je nog een paar keer naaien, verder ben je toch nergens goed voor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71269376
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef Fastloveprofessional het volgende:

[..]

Is het niet te laat voor een morning after pil? Ik snap trouwens best dat ie dat meisje niet zomaar kan dumpen, ze is het nichtje van zijn beste vriend en als hij er een beetje normaal uit wilt komen kan hij haar het beste zo 'zacht' mogelijk dumpen. Maar ik vind dat zij het wel verdient om te weten, dus moet ik het haar anders vertellen?
Het is wel een aantal dagen te laat voor een morning after pil eh, dat had je zondag al moeten bedenken. En ik zie geen reden dat jij je gaat bemoeien met zijn relatie. Zeker aangezien jij er dan ook niet goed vanaf komt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:46:26 #14
204635 Cursed_eightball
pi_71269476
hm, ja het is helaas zeker te laat... Ik wilde je geen valse hoop geven. met onveilig neem ik aan dat je bedoelt zonder enkele vorm van anticonceptie, en niet uit het oogpunt van geslachtsaandoeningen, wel?

Tja, ik ben geen expert op het gebied van zwangerschapstesten, maar volgens mij zijn er een aantal die vrij snel aan kunnen tonen of je zwanger bent of niet, dus ik stel voor om een (of 2, veiligheid) zwangerschapstest af te nemen.
"You should give up trying" " You will never succeed" "Maybe you should kill yourself and be done with it" "Failure is the only constant in your life"
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:48:12 #15
204635 Cursed_eightball
pi_71269548
over het haar vertellen; ik denk dat het weinig zin heeft, hij zal in bijna alle gevallen in een beter daglicht staan als jij, dus ik zou de moeite niet nemen. Of wel, maar dan niet met de verwachting dat ze je zal geloven.
pi_71269705
quote:
So... here's the deal. 10 augustus 2008 leerde ik een jongen kennen, een hele mooie jongen .. Ik ben toen heel erg lang, tot ongeveer Mei 2009 met hem bezig geweest. We hadden alleen altijd enorm veel ruzie, om alle kleine dingen. Op een gegeven moment wilde hij helemaal geen contact meer met mij en kreeg hij een nieuwe vriendin. Ik voelde me wel een beetje gekwetst, maar anyhow ; hij blééf mij smsen.
Zonder te overdrijven kreeg ik rond de 100 smsjes per dag, dat hij me wilde zien etc. etc. en ook een hoop geile smsjes. Ik had het toen lekker tegen zijn vriendin gezegd, hij ontkende het en zij geloofde me niet terwijl ik het kon bewijzen.

Toen heb ik 2 maanden geen contact meer met hem gehad... tot ongeveer een maandje terug. Het smsen begon weer, nog meer geile en lieve smsjes door elkaar dat ie toch met mij verder wilde en zijn vriendin voor me ging dumpen. Heel intensief contact weer gehad zonder enige ruzie, en afgelopen zaterdag ben ik bij hem thuis geweest en hebben we sex gehad. Mijn eerste keer... en ook onze eerste keer samen.

Nu wil hij even alles op een rijtje zetten en zit ik met een torenhoog schuldgevoel want zijn vriendin is de laatste tijd nogal lief tegen mij. Daar komt ook nog bij kijken dat ik baal dat ik me door hem heb laten ontmaagden + het feit dat ik bang ben dat ik zwanger ben aangezien we het dus onveilig hadden gedaan. Mooiste was nog dat ik tegen hem zei dat ik niet aan de pil was en hij antwoordde met ; dat maakt niet uit, ik wil een kindje met jou !

Wat te doen?
Ff quoten.
pi_71269710
Zo'n morning afterpil kun je innemen binnen 72 hr na de seks. Hoe sneller, hoe beter.
Of je zn vriendin erover moet inlichten..dan ben je wel de boodschapper van t slechte nieuws. Ik denk dat het weinig nut heeft, aangezien zulk nieuws hard aan kan komen. Daarnaast denk ik dat je jezelf meer goed doet door je erbuiten te houden.
pi_71269759
quote:
Cursed_eightball
I answer all your questions... [] donderdag 23 juli 2009 @ 23:46 (#20)

hm, ja het is helaas zeker te laat... Ik wilde je geen valse hoop geven. met onveilig neem ik aan dat je bedoelt zonder enkele vorm van anticonceptie, en niet uit het oogpunt van geslachtsaandoeningen, wel?

Tja, ik ben geen expert op het gebied van zwangerschapstesten, maar volgens mij zijn er een aantal die vrij snel aan kunnen tonen of je zwanger bent of niet, dus ik stel voor om een (of 2, veiligheid) zwangerschapstest af te nemen.
Voor een ziekte ben ik inderdaad niet al te angstig nee, voor een zwangerschap wel. Dat zou pas een dikke fail zijn

Anyway, het is mijn schuldgevoel dat mij opvreet want opzich is ze de laatste tijd enorm lief tegen mij. En ik snap niet hoe hij in een beter daglicht komt te staan dan ik. Ik had haar eigenlijk al verteld dat ik vreemd was gegaan ( alleen niet dat het haar vriendje was ) en ze had toen gezegd dat ze het meisje zou haten en haar vriend meteen zou dumpen mocht het haar gebeuren.

Ps ; ik had trouwens ook een vriend maar ik heb wél alles eerlijk opgebiecht. Heb hem sindsdien nooit meer gezien haha
pi_71270034
quote:
Dennis101 [] donderdag 23 juli 2009 @ 23:58 (#30)

quote: Op donderdag 23 juli 2009 23:53 schreef Fastloveprofessional het volgende:

[..]

Voor een ziekte ben ik inderdaad niet al te angstig nee, voor een zwangerschap wel. Dat zou pas een dikke fail zijn

Anyway, het is mijn schuldgevoel dat mij opvreet want opzich is ze de laatste tijd enorm lief tegen mij. En ik snap niet hoe hij in een beter daglicht komt te staan dan ik. Ik had haar eigenlijk al verteld dat ik vreemd was gegaan ( alleen niet dat het haar vriendje was ) en ze had toen gezegd dat ze het meisje zou haten en haar vriend meteen zou dumpen mocht het haar gebeuren.

Ps ; ik had trouwens ook een vriend maar ik heb wél alles eerlijk opgebiecht. Heb hem sindsdien nooit meer gezien haha
Dat is inderdaad wel fucking grappig

Dat is inderdaad best grappig. Maar eerlijkheid duurt altijd het langst, en ik wist niet hoe ik hem anders over een tijdje moest vertellen dat ik opeens geen maagd meer ben
Of waar dat blanke kind opeens vandaan komt hahahahahaha
pi_71270777
Okee.. niemand die je meer geloofd hoor. Klopt ook geen flikker van je tijdlijn. In mei ging het uit, daarna bleef hij smsen 2 maanden geen contact gehad, en een maand geleden begon hij weer? het is nu juli...
pi_71270882
quote:
Tja..1986 [] vrijdag 24 juli 2009 @ 00:18 (#35)

Okee.. niemand die je meer geloofd hoor. Klopt ook geen flikker van je tijdlijn. In mei ging het uit, daarna bleef hij smsen 2 maanden geen contact gehad, en een maand geleden begon hij weer? het is nu juli...
Ehh ik weet niet alles precies meer.. heb het niet zo nauw genomen met de TIJDSLIJN. Maar ongeveer een indicatie gegeven van hoe het allemaal ongeveer was... En die Mei moest trouwens Maart zijn...
  Forum Admin vrijdag 24 juli 2009 @ 00:22:05 #22
35723 crew  GGMM
pi_71270907
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:21 schreef Fastloveprofessional het volgende:

[..]

Ehh ik weet niet alles precies meer.. heb het niet zo nauw genomen met de TIJDSLIJN. Maar ongeveer een indicatie gegeven van hoe het allemaal ongeveer was... En die Mei moest trouwens Maart zijn...
Je hebt zojuist al je geloofwaardigheid in één post teruggewonnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71270946
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:53 schreef Fastloveprofessional het volgende:

[..]

Geklets. Als jij bang was voor een zwangerschap dan was je maandagmorgen op je fietsje gesprongen om bij de Etos een morning-afterpil te halen. Dat je dat niet gedaan hebt laat wel zien dat jij een zwangerschap maar wat graag als middel gebruikt om hem terug te krijgen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71270991
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:53 schreef Fastloveprofessional het volgende:

[..]

Tja, want de rest is natuurlijk geen dikke faal...
pi_71271033
quote:
MinderMutsig
Theeleut [ Donateur Asielactie 2009 ] vrijdag 24 juli 2009 @ 00:23 (#38)

quote: Op donderdag 23 juli 2009 23:53 schreef Fastloveprofessional het volgende:

[..]

Geklets. Als jij bang was voor een zwangerschap dan was je maandagmorgen op je fietsje gesprongen om bij de Etos een morning-afterpil te halen. Dat je dat niet gedaan hebt laat wel zien dat jij een zwangerschap maar wat graag als middel gebruikt om hem terug te krijgen.
INDERDAAD. Want ik vind hém terugkrijgen véél belangrijker dan mijn universitaire opleiding, het contact met mijn ouders én het feit dat ik een kind helemaal niet kan verzorgen.
Ik doe ALLES om hem terug te krijgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')