Wat moet ik daar doen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik praat zo. Rot op naar België.
Misschien komt dat doordat ik in Maastricht woonquote:
in maastricht praten ze liefquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat ik in Maastricht woon
Maar dan nog, zachte G
Bazen: kankerkachelquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:01 schreef Rosbief het volgende:
De G moet gewoon uitgesproken worden zoals Kees het doet in kankerkachel.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Bazen: kankerkachel
Huilanders: kankekakkel
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rasfriet bestaat niet. Dus is het raspatat klaar. Patat is patat. Je eet maar één soort.
Raspatat, tering nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rasfriet bestaat niet. Dus is het raspatat klaar. Patat is patat. Je eet maar één soort.
Patat is rauwe aardappel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mis je toch iets.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Raspatat, tering nog nooit van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Als ik aardappels wil, zeg ik toch ook geen patat? Je gaat toch niet naar de groenteboer en zegt tegen hem: mag ik 20 kilo patat van u?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Patat is rauwe aardappel.
Friet is gefituurde patat.
Nee, gewoon een aardappel, niet eromheen draaien het is en blijft gewoon friet!1111quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem jij een aardappel , net als de Vlamingen, een patat dan?
Patatoesquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik aardappels wil, zeg ik toch ook geen patat? Je gaat toch niet naar de groenteboer en zegt tegen hem: mag ik 20 kilo patat van u?
Of je vraagt aan een boer wat hij op zijn land verbouwt:
Boer: patat
Hoe noem jij een aardappel dan? Appels uit de grond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |