Ze gaan met z'n allen op een kluitje op de camping zitten om van de rust te genietenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom zouden mensen in godsnaam vrijwillig naar Baarle-Nassau afreizen
Dan doe je daar toch iets aan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Ze gaan met z'n allen op een kluitje op de camping zitten om van de rust te genieten
Zat andere mogelijkhedenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Wat dan?. Ik kan toch moeilijk die Rotterdammers met een bezem gaan verjagen
Ga zelf op vakantie, verhuis van mij part.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Wat dan?. Ik kan toch moeilijk die Rotterdammers met een bezem gaan verjagen
Weet niet ,want > Ulicotenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hebben ze ook Telenet internet in Baarle-Hertog?!
Ja en die asociale Belgische junkies en klotedealers komen hier in Rozendaal altijd drugs halen , laten we het daar eens over hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef tulpie123 het volgende:
TS woont in het prachtige pittoreske Baarle-Nassau. Het is helaas weer hoogseizoen en kom ik overal van die asociale Rotterdammers tegen. En allemaal dezelfden, oude vadsige mannen met uitpuilende bierbuiken onder te kleine T-shirts en hun vrouwen met rode korte pittige kapsels die twintig jaar oude verwassen verkleurde rokken dragen. En een groot gedeelte van die Rotterdammers op de camping die helaas het centrum van Baarle opzoeken om te shoppen lopen ook nog eens op Crocks
. Bovendien gedraagt die import zich nog eens reuze irritant door voor te dringen en die rollende R's en harde G's kan ik niet meer horen.
Klacht: Rotterdammers nemen het machtige mooie Baarle-Nassau over
Open er een topic over.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Mocro_Power het volgende:
[..]
Ja en die asociale Belgische junkies en klotedealers komen hier in Rozendaal altijd drugs halen , laten we het daar eens over hebben
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef LXIV het volgende:
En dan proberen ze ook nog krampachtig een bourgondische levensstijl aan te houden door zogenaamd gezellig mee te doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:37 schreef Dennis101 het volgende:
Blijkbaar trekt dat plaatsje dat soort mensen aan, soort zoekt soort zegmaar? Conclusie: TS is asociaal.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |