Ik zat ook al te rekenenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
5 kilo? Hoeveel feesten heb je bezocht?
Gaat het niet om de hoeveelheid bier in plaats van de feesten dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
5 kilo? Hoeveel feesten heb je bezocht?
De hoeveelheid bier is gerelateerd aan het aantal feesten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaat het niet om de hoeveelheid bier in plaats van de feesten dan?
Daar zit wel wat in. Laten we zeggen dat ik genoeg feesten heb gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De hoeveelheid bier is gerelateerd aan het aantal feesten.
waarom zouden we je adviseren inactief te zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:22 schreef DuTank het volgende:
misschien wat over de datum, maar ik ben al een half jaar niet meer actief geweest..
anyway, examenfeesten zuigen ballen, want ik ben daardoor 5 kilo aangekomen
hoe werk ik die flinke bierpens weg?
verwachte reactie:
ga weer inactief zijn en spendeer je tijd in de fitness
nou, ik ben vandaag geweest, gisteren gezeilt en eergisteren ook in de fitness.. hoe bereik ik sneller resultaat? uithongeren?
quote:in·ac·tief bn werkeloos
quote:wer·ke·loos bn, bw 1 zonder iets te doen: ~ toekijken 2 werkloos
het ging over mijn activiteit op fok lieverdquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:42 schreef Volpez het volgende:
[..]
waarom zouden we je adviseren inactief te zijn?
Van Dale:
[..]
[..]
matennaaier, ik heb gewoon een pens snaptequote:
ow dan...quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
het ging over mijn activiteit op fok lieverd
[..]
matennaaier, ik heb gewoon een pens snapte
minder eten.. en dan als je weer normaal gaat eten kom je ineens kei veel aan.. beter gezonder eten!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef JamFlava het volgende:
Minder eten, vaker met de fiets ergens heen en heel veel kauwgom eten; dat laxeert
Ik snap het helemaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
het ging over mijn activiteit op fok lieverd
[..]
matennaaier, ik heb gewoon een pens snapte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |