Ik ben me aan het orienteren op wat nieuwe kampeerspullen (o.a. rugzak en tent), voor verschillende doeleinden (festivals in Europa, korte vakanties en flinke reizen - maar exclusief 'extreme' activiteiten en omstandigheden als meerdaagse trektochten en vrieskou, etc).
Nu heb ik een internetwinkel gevonden die de spullen die ik nodig heb verkoopt van het Duitse/Engelse (?) merk Gelert, en daarnaast veel uitgebreide info geeft over benodigdheden in het algemeen. Dit merk is niet bekend en niet duur, niet bepaald Lowe Alpine oid dus. Maar wellicht heb ik zo'n groot merk helemaal niet nodig, en is dit misschien geen topkwaliteit maar wel genoeg kwaliteit voor mij.
Nu ben ik alleen bang dat het stiekem, aangezien ik niet thuis ben in het wereldje en het feit dat ik nog nooit van Gelert gehoord heb dus niets zegt, een crapmerk is. Dat deze winkel heel goed en verantwoord overkomt, maar dat ze eigenlijk gewoon troep verkopen aan leken zoals ik. Mijn enige bron is immers dat verkooppunt.
Zijn er mensen die iets over dit merk weten, en er evt. goede danwel zeer slechte ervaringen mee hebben?
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 23-07-2009 23:47:11 ]
*Think outside the box*