Je topics zijn meestal lachwekkend slecht, dus een internetverbinding is voldoende.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:25 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het jongetje links onderin
Hij kijkt zo sip en wil hem laten glimlachen.
Is het wel een Ferrari, lijkt wel een Mercedes SL ofzoquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef Eugene_Van_Leemhuyzen het volgende:
Die met zijn Ferrari t-shirt...
Bah, Ferrari.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is het wel een Ferrari, lijkt wel een SLR ofzo
Oordeel zelf maar: http://www.millionmonkeytheater.com/HerculesAgainstMongols.html (vanaf ongeveer 2/3 van de pagina).quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:31 schreef Rosbief het volgende:
Bestaan er überhaupt neukbare mongolen, niet qua kop waarschijnlijk maar ook niet qua lichaam?
Die zeker wel dus qua lijf, maar dat is volgens mij geen echt mongooltje toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar: http://www.millionmonkeytheater.com/HerculesAgainstMongols.html (vanaf ongeveer 2/3 van de pagina).
Over welke heb je het nou? Er staan er 12quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die zeker wel dus qua lijf, maar dat is volgens mij geen echt mongooltje toch?
Ik bedoel gehandicapte kwijlmongolenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
Over welke heb je het nou? Er staan er 12
En volgens de schrijver van het stukje zijn het Mongolen.
Ik bedoel preventief ruimen. Zoals varkens zegmaar, met zo een grote vrachtwagen met grijper erop en dan alle GVT's langs en graaien maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik bedoel gehandicapte kwijlmongolen
Daar gaat het hier niet over, dan moet je je eigen topic openen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik bedoel gehandicapte kwijlmongolen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel preventief ruimen. Zoals varkens zegmaar, met zo een grote vrachtwagen met grijper erop en dan alle GVT's langs en graaien maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |