Prijs is zeker netjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:34 schreef W4 het volgende:
Wegens upgrade van mijn thuisserver bied ik hierbij aan:
- Servermoederbord: Intel SE7500CWZ
- Geheugen: 4GB ECC
- CPU: 2 x 2,4GHz Xeon met 512L2 cache en Hyperthreading
Voor een heel rap systeem, werkend uit mijn VMware ESXi server gekomen recent.
Vraagprijs: 100 EURO ... is wel een nette prijs toch?
(eventueel ook nog een Adaptec 2610SA controller te koop, een sata controller, 6 ports met 64MB, compatible met ESXi3)
jawelquote:
goeie suggestie:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:56 schreef Sjechov het volgende:
Post de specs van het mobo er eens bij zou ik zeggen
ESX / vSpherequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:28 schreef W4 het volgende:
het ligt er denk ik maar helemaal aan of je je server altijd aan hebt staan ... als je 'em net als ik gebruikt voor incidentele tests en dergelijke (in mijn geval met VMware ESX) dan ga je dat verschil nooit terugverdienen lijkt me ... alleen een quad core cpu kost al meer dan dit hele setje. Moederbord en 4GB geheugen erbij ... tja ...
@Applemooz: whitebox waarvoor en welke componenten wil je er dan bij hebben?
lekker van toepassing hier ook ... 1 enkele en tragere XEON cpu, 1 GB geheugen, stroomverslindende SCSI drives, noorden des lands ... enzenzenz ... ga je eigen topics verzieken met non-informatie!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef saban het volgende:
Jij je zin: http://www.webhostingtalk(...)oweredge-2600-a.html
Een volledig Xeon server voor EUR 50,00
Inclusief schijven en een RAID controller.
voor vSphere kan ik 'em niet geschikt maken (heeft 64bits cpu's nodig) maar voor ESX 3.5 en ESXi 3.5 wel ... samen met de sata controller van de OP kan die dat best ...quote:ESX / vSphere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |