abonnement Unibet Coolblue
pi_71303549
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef Mocro_Power het volgende:

[..]

dream on stinkkaas!
Terug naar je woestijn asjeblieft.
pi_71363572
Een (te kort) rokje aantrekken zonder slipje. En indien het allemaal nog niet hangt een wit shirt zonder BH.

Zodra ie thuis komt vraag je of ie wat wil drinken en haal je dat (uiteraard) voor hem. Wellicht valt opeens de afstandsbediening (of wat anders) van tafel en moet je natuurlijk net bukken voor hem. Als ik je vriend was zou ik je dan echt helemaal stuktrekken
pi_71367764
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:49 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Niks nou, nou, nou. Jij wil weten wat mannen hot vinden. En wat jij quote, is geil.
Met ziektes smijten geil?
Enorme moodkiller voor mij.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:14:01 #54
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71368481
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef _Vanilla_ het volgende:
Een (te kort) rokje aantrekken zonder slipje. En indien het allemaal nog niet hangt een wit shirt zonder BH.

Zodra ie thuis komt vraag je of ie wat wil drinken en haal je dat (uiteraard) voor hem. Wellicht valt opeens de afstandsbediening (of wat anders) van tafel en moet je natuurlijk net bukken voor hem. Als ik je vriend was zou ik je dan echt helemaal stuktrekken
dat is een zeer goeie.
Deathlift or Die.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:15:04 #55
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_71368515
Ik trek niete cht iemand uit elkaar omdat ze iets laat vallen

Je moet het een beetje opbouwen, niet het clichéwerk van wat drinken
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_71368570
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef _Vanilla_ het volgende:
Een (te kort) rokje aantrekken zonder slipje. En indien het allemaal nog niet hangt een wit shirt zonder BH.

Zodra ie thuis komt vraag je of ie wat wil drinken en haal je dat (uiteraard) voor hem. Wellicht valt opeens de afstandsbediening (of wat anders) van tafel en moet je natuurlijk net bukken voor hem. Als ik je vriend was zou ik je dan echt helemaal stuktrekken
even op inhakend, steek een panfluit in je reet en speel een deuntje als je bukt voor zijn neus, kijken hoe hij reageert
pi_71372171
wow! tvp!! wát een goede tips hier!!!



eentje van mij dan (uitgeprobeerd)
maak jezelf mooi, hoe je dat zelf ook vind, doe lingerie aan waar je je sexy in voelt, ga lekker in bad, etc etc. beetje tutten dus, gewoon zodat je je lekker en aantrekkelijk voelt. trek daarna je meest oncharmanste paar sokken/sloffen aan het kruip in bed (liefst met doos tissues en/of asperientjes op nachtkastje) verstop jezelf in je mooie lingerie onder de dekens (behalve je hoofd en zorg dat je tijgersloffen ook mooi buiten de dekens steken) en zet je sipste gezicht op.
als je lieve vriendje thuis komt, zal die natuurlijk een beetje teleurgesteld zijn dat er niet een welkom-bowjob op hem wacht, maar zal die toch lief bij je komen zitten en vragen wat er aan de hand is. op dat moment trap je als een ware sowgirl je sloffen uit, dekens aan de kant en gooi je hem op bed, waar je hem eerst gezellig een beetje opgeilt (hij van "huh" of "wow") en hem dan langzaam, vol overgave en (belangrijk) vol aandacht helemaal gek pijpt.
pi_71372277
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef larzzzman het volgende:

[..]

even op inhakend, steek een panfluit in je reet en speel een deuntje als je bukt voor zijn neus, kijken hoe hij reageert
pi_71375682
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef larzzzman het volgende:

[..]

even op inhakend, steek een panfluit in je reet en speel een deuntje als je bukt voor zijn neus, kijken hoe hij reageert
Ja dat doet het bij mij altijd goed.

En dan niet een simpel nummer als het volkslied maar dan wel Canon in D majeur o.i.d.

Eventueel fluiten erbij als het te moeilijk met één fluit wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Trommeldaris op 27-07-2009 21:23:10 ]
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:45:21 #60
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71376206
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:33 schreef cemeteryslut het volgende:
wow! tvp!! wát een goede tips hier!!!



eentje van mij dan (uitgeprobeerd)
maak jezelf mooi, hoe je dat zelf ook vind, doe lingerie aan waar je je sexy in voelt, ga lekker in bad, etc etc. beetje tutten dus, gewoon zodat je je lekker en aantrekkelijk voelt. trek daarna je meest oncharmanste paar sokken/sloffen aan het kruip in bed (liefst met doos tissues en/of asperientjes op nachtkastje) verstop jezelf in je mooie lingerie onder de dekens (behalve je hoofd en zorg dat je tijgersloffen ook mooi buiten de dekens steken) en zet je sipste gezicht op.
als je lieve vriendje thuis komt, zal die natuurlijk een beetje teleurgesteld zijn dat er niet een welkom-bowjob op hem wacht, maar zal die toch lief bij je komen zitten en vragen wat er aan de hand is. op dat moment trap je als een ware sowgirl je sloffen uit, dekens aan de kant en gooi je hem op bed, waar je hem eerst gezellig een beetje opgeilt (hij van "huh" of "wow") en hem dan langzaam, vol overgave en (belangrijk) vol aandacht helemaal gek pijpt.
Sow!!! Die weet van wanten!! ...

(schat!! Heb je meegelezen?? )
pi_71377405
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Sow!!! Die weet van wanten!! ...

(schat!! Heb je meegelezen?? )
Ja, jij bent ook teleurgesteld als je thuis komt van een dag werken dat je niet gelijk een welkom-blowjob krijgt?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_71378755
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ja, jij bent ook teleurgesteld als je thuis komt van een dag werken dat je niet gelijk een welkom-blowjob krijgt?
Work hard, play hard...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71380431
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ja, jij bent ook teleurgesteld als je thuis komt van een dag werken dat je niet gelijk een welkom-blowjob krijgt?
hey nee, dat zei ik niet, ik doelde op het feit dat ze elkaar een tijd (paar dagen, week?) niet hebben gezien, en meestal (bij mij tenminste) is dat wel een goed excuus voor een sex-sessie.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:09:12 #64
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_71399320
Jezelf sexy aankleden met een rokt rokje, stockings en hoge hakken.
Onder dat rokje heb je natuurlijk wel al die strap-on dildo gereed
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:11:42 #65
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71399389
En daarna een biefstuk voor 'm bakken !
zzz
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:14:03 #66
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71399478
Tvp
All she wants and needs is just a little taste..
pi_71401552
een picknickmand inpakken met allerlei lekkers en ergens gaan picknicken en dan ergens in de vrije natuur even flink bangen met de kans betrapt te worden
say what?
pi_71402573
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef HighsofAA het volgende:
een picknickmand inpakken met allerlei lekkers en ergens gaan picknicken en dan ergens in de vrije natuur even flink bangen met de kans betrapt te worden
Gangbangen dan wel, met een grote groep negers terwijl je vriendje toekijkt. Speel je hard to get voor hem waardoor hij je nog liever up the butty wil nemen. Ik zeg doen!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:09:31 #69
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71402846
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:57 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Gangbangen dan wel, met een grote groep negers terwijl je vriendje toekijkt. Speel je hard to get voor hem waardoor hij je nog liever up the butty wil nemen. Ik zeg doen!
Deathlift or Die.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:39:11 #70
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71403558
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ja, jij bent ook teleurgesteld als je thuis komt van een dag werken dat je niet gelijk een welkom-blowjob krijgt?
Beetje vage zin, MAAAAAR...... ja ben dan dan heeeeel teleurgesteld!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:43:13 #71
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71403669
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Jezelf sexy aankleden met een rokt rokje, stockings en hoge hakken.
Onder dat rokje heb je natuurlijk wel al die strap-on dildo gereed
Nah das pas een verrassing... Denk dat tie net als die keeper van ADO lekker doggy gaat zitten en zich in ze hol laat batsen!!
pi_71717295
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:14 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

dat is een zeer goeie.
wel met een kale kut natuurlijk he
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:03:37 #73
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71717338
wat een kick
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')