Ik studeer zelf in Utrecht en zou hem, mocht je ECHT interesse hebben, in de trein voor je mee kunnen nemen. Je mag hem hebben voor 400,- incl. bank en statief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef Stampie22 het volgende:![]()
Hmmm... ik ga er eens over nadenken, twijfel nog over de prijs en het afhalen (heb geen auto).. Kom je toevallig weleens in Den Haag of Utrecht?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:43 schreef Braddie het volgende:
Zijn prijs was 350 toch?
Daar zou ik niet eens over nadenken eerlijk gezegd. Zeker niet als je een leuk party keyboardje zoekt.
Je hebt een PM.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:57 schreef Stampie22 het volgende:
Ik zie er voorlopig van af, vind de prijs wat hoog en ben me op een midi keyboard aan het orienteren. Succes met de verkoop
De ene keer ben je het er mee eens, de andere keer is het weer te duur. Als je geen vaste mening hebt kan je beter wegblijven uit mijn topic.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:47 schreef Braddie het volgende:
Ik denk toch als ik heel eerlijk moet zijn, dat je hem voor 250 euro sneller verkoopt...
De PSR-8000 staat voor 600euro in de winkel hier, en die raken we ook niet kwijt(mensen bieden 450-475)
Ik heb een vaste mening, en die mening is dat 250euro een goede prijs is, exclusief, inclusief 300, maar hoger geef ik je niet veel kans WANT als de muziekzaak waar ik werk een psr-8000 voor 595niet kwijt raakt maar biedingen krijgt van 450-475 dan krijg je voor een nog oudere psr-4000 nog minder.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:25 schreef Wootism het volgende:
[..]
De ene keer ben je het er mee eens, de andere keer is het weer te duur. Als je geen vaste mening hebt kan je beter wegblijven uit mijn topic.
Lees je reacties nog maar eens grondig door. Eerst wilde je hem nog kopen, toen niet meer. Toen was 350,- goed. Nu niet meer. Geen touw aan vast te knopen en ondertussen vervuil je mijn topic.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een vaste mening, en die mening is dat 250euro een goede prijs is, exclusief, inclusief 300, maar ...bla bla bla
Lees dan mijn kick nog maar eens door. (dat ik hier tijd in steekquote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef Braddie het volgende:
Dat is ondertussen ook al ruim 1 a 2 maanden geleden!.
Die PSR-4000 is een fijn apparaatje, en zeker voor 250-300euro is hij fijn, maar 350 is eignlijk alleen goed als je hem inclusief levert en levert als in(brengen)
Dankjequote:Op maandag 8 november 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
Topic opgeschoond en tussentijdse prijsverlagingen verwijderd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |