SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er toentertijd rond de 1500,- voor betaald en verkoop hem nu voor 600,-
Versturen wordt erg duur. Hij is daarom op te halen omgeving Eindhoven.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
Voor 350,- mag je hem hebben en laat ik hem bij je thuis, of bij je in de buurt, afleveren. Scheelt je meteen een helse treinreis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:34 schreef Braddie het volgende:
Als dat eventueel mogelijk is, Zonder statief en bank, Heb zelf een statief op m`n kamer staan, En ik vind zittend keyboard spelen 3x niks...\
laat hem alsjeblieft dat ding bij je op komen halenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Voor 350,- mag je hem hebben en laat ik hem bij je thuis, of bij je in de buurt, afleveren. Scheelt je meteen een helse treinreis.
EDIT:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Voor 350,- mag je hem hebben en laat ik hem bij je thuis, of bij je in de buurt, afleveren. Scheelt je meteen een helse treinreis.
owja en hij staat bekend om zijn wispelturigheidquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
EDIT:
Sorry, Ik laat mijn bod vallen... Hij heeft maar 32 noten Polyfonie!!, Dat is mij te weinig, Ik kan mezelf goed redden op keyboard, En zelfs met de 64 uit de 8000 had ik vaak problemen..
en post ie alleen maar om langdradige verhalen over zichzelf te vertellenquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:43 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
owja en hij staat bekend om zijn wispelturigheid
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:08 schreef Braddie het volgende:
Dat valt opzich wel mee...
Maar ik kan een aardige noot spelen op keyboard/synth/piano etc en met de 64 noten van de psr-8000 red ik het niet...
Ik layer sounds doe splits door het apparaat heen, gebruik harmony`s, Gebruik multipads, Dan zit je er gauw doorheen...
Maargoed, in Oktober mag ik een Exemplaar van de Tyros-1 in ontvangst nemen als het meezit...
Allright, helaas dus niet bestemd voor de echte pro's.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
EDIT:
Sorry, Ik laat mijn bod vallen... Hij heeft maar 32 noten Polyfonie!!, Dat is mij te weinig, Ik kan mezelf goed redden op keyboard, En zelfs met de 64 uit de 8000 had ik vaak problemen..
staat hij nog steeds bij je??..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Wootism het volgende:
[..]
Oké, voor 299,- lever ik hem voor je deur af. Laatste aanbod, anders hou ik hem liever zelf.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
staat hij nog steeds bij je??..
Bij deze bied ik inclusief aflevering 250euro...
Alsjeblieft zeg. Braddie, verdiep je eerst eens in apparaten voordat je zinloos gaat lopen bieden. Zo heb je mijn keytar-topic ook weten te verkloten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
staat hij nog steeds bij je??..
Bij deze bied ik inclusief aflevering 250euro...
299 is me te veel, dat red ik niet... 250 kan net... maar goed, als jij al zegt dat het apparaat voor dat geld niet weggaat, tja... dan houd het op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:26 schreef Wootism het volgende:
[..]
Oké, voor 299,- lever ik hem voor je deur af. Laatste aanbod, anders hou ik hem liever zelf.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef napalmpje het volgende:
Dan sta je daar dan met dat ding voor zijn deur, en mag je hem mee terugnemen, omdat ie niet had verwacht dat er naast witte, ook zwarte toetsen op zitten.
Helaasquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
299 is me te veel, dat red ik niet... 250 kan net... maar goed, als jij al zegt dat het apparaat voor dat geld niet weggaat, tja... dan houd het op.
Neuuhh, Zo ben ik niet, ik heb wel aardig wat verstand van keyboards, En van de prijzen en de mogelijkheden etc etc etc....quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die kans is nog groot ook.
[..]
Helaas
Dankuquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef Yozzz het volgende:
Respect voor je topic trouwens, wát een mooie hoeveelheid foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |