Nice, luister 'm nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:49 schreef MadGuy het volgende:
Voila, op 3VOOR12: http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41396395/42603498/0
Dat is met heel veel bands hoor. Als je er staat merk je niks, maar als je het opgenomen concert terug kijkt zijn er altijd slechte dingen te zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet zeggen dat als ik 't nu terugkijk ik weer dezelfde mening heb als dat ik andere filmpjes kijk van Florence: Oei, da's niet altijd even best! Vreemde is dat als ik er sta dat 't me dan helemaal niet of amper opvalt. Zou ze een heks zijn en me betoveren?
Dat makke is dus achteraf, op film. In de zaal was het veel intenser, hoewel het op Lowlands nog intenser was. Heb het idee dat zij net haar dag moet hebben, een beetje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het best goed klinken live hoor, maar het komt een beetje mak over....zou juist niet moeten zijn live.
Ik zie de toegevoegde waarde niet, ze spelen het nummer gewoon na en maken het niet eigen, zoals Johnny Cash bijvoorbeeld deed met 'Hurt' van NiN.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef methodmich het volgende:
Grappig dat je dat als dieptepunt ziet. Is voor mij één van de betere nummers op het album.
Dat is ook mijn mening. Compleet ongeïnspireerde 1-op-1 cover, met praktisch dezelfde instrumentatie als de '98 remix versie van The Source & Candi Staton. Overbodig, wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet, ze spelen het nummer gewoon na en maken het niet eigen, zoals Johnny Cash bijvoorbeeld deed met 'Hurt' van NiN.
Het is net zo nuttig als een zoveelste cover van 'Yesterday', 'Wonderwall' of 'My Way'. Gewoon niet doen, tenzij je er echt iets speciaals mee doet dat gehoord moet worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:17 schreef Norrage het volgende:
Waarom moet het toegevoegde waarde hebben? Het is gewoon een zeer relaxed nummer, wat er waarschijnlijk op staat omdat ze het zelf zo leuk vindt. Ik vind het ook een van de hoogtepunten van het album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |