abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71254671
Hier in de buurt is een man, die al jaren thuis zit omdat hij zogenaamd overspannen is. En hij is dus afgekeurd en hoeft niet meer te werken.

Maar pipo kan wel autorijden, boodschappen doen, fietsen, de huishouding doen etc etc.

Die gast kan heus wel aan het werk gezet worden. Er is heus wel wat werk, wat hij kan doen.

Om maar wat voorbeelden te noemen:

-Schoonmaken
-Op een taxi rijden, om mongolen naar scholen te brengen
-Kranten bezorgen
-Moertjes op boutjes draaien
-Papier prikken
-Verkeersregelaar zijn bij scholen
-Schoffelen
-Grasmaaien

Ter aanvulling:

-Thuis werk
-Folders invouwen
-WC's schoonmaken
-Stofzuigen
-Gids worden op een rondvaartboot
-Vogels spotten en tellen
-Auto's wassen
-Oudjes helpen oversteken
-Bij een dierenspeciaal zaak hokken schoonmaken
-Nog meer papier prikken
-Prullenbakken legen
-In een winkelcentrum hang-ouderen weg begeleiden
-Met oud & nieuw vuurwerk oprapen
-Cafe's controleren op rookverbod

Maar mensen die bijvoorbeeld echt ziek zijn, kunnen weer halve dagen aan het werk.

Klacht: klaplopers die er ook zo komen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zipportal op 23-07-2009 17:33:26 ]
pi_71254696
Wat weet jij nu helemaal van zijn situatie af ? Daar kun je toch niet over oordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 16:34:03 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 juli 2009 @ 16:38:58 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71254859
Idd. profiteurs ook altijd. Goeie klacht.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:51:01 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71255296
Waren de dingen allemaal maar zo makkelijk, had ik al een tijdje aan het werk gekund.
Nederland, het land waarbij alles met toestemming, keuringen, papiertjes en indicaties werkt.

Ik doe ook van alles hier, run het huishouden, laat de dieren uit, maak het avondeten, sport, doe de boodschappen en hang wat achter de tv en internet en toch 'kan' ik niet aan het werk volgens de mensen die ervoor geleerd hebben.
Waarom? Enkel omdat ik méer moet verdienen dan bij een part-time baantje en niet iedere dag volle bak aan de slag kan (dat wil zeggen, 8 uur achter elkaar werken) door gezondheidsproblemen.

Zit je dan thuis, te wachten in de hoop dat je eens een indicatie krijgt waarmee je eindelijk wel een werkgever kunt krijgen/vinden die je wilt.
Kortom, niet te snel oordelen .. niet iedereen die hele dagen TdF kijken en buiten rond hangen mankeren niets en ook de mensen die wel willen/kunnen werken hebben nog met omstandigheden te maken waardoor het op dat moment niet gaat.

Overigens ken ik er ook genoeg die niets lijken te mankeren en redelijk lijken te functioneren in het dagelijks leven maar écht niet kunnen werken en daarbij zie je het pas als je meerdere uren achter elkaar met zo iemand optrekt.
Verder wél een terechte klacht als diegene gewoon voor de lol op andermans geld teert en ziektes/problemen faked.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:53:03 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71255372
Terechte klacht. "Overspannen zijn" is een luxe-probleem, wat bestaat dankzij het enorme vangnet. Waarom werken, als je gratis geld krijgt als je een beetje piept?
censuur :O
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:57:14 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_71255542
Ik ken ook iemand die op het oog best inzetbaar lijkt.
Alleen, dat is als je hem ziet.
Echter, de helft van de dagen zie je hem niet, omdat hij door van alles aan angsten volkomen in elkaar stort en zijn huis niet uitkan.
Kun je een baas vinden die iemand in dienst wil nemen die 50% inzetbaar is, volkomen onberekenbaar ?
En hou dan nog rekening met het toenemen van het instort-percentage door de stress die door de verwachtingen wordt veroorzaakt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_71255607
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wat weet jij nu helemaal van zijn situatie af ? Daar kun je toch niet over oordelen.
Eens Ts moet echt opdonderen.
Iemand die ik ken is ook 100 % afgekeurd en kan die dingen in de op ook, maar zou nooit meer kunnen werken.
Ga geen uitspraken doen over dingen waar je geen weet van hebt .
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_71255631
Quoters

Maar goed, ik zeg dat ik ook overspannen ben, tenslotte kunnen ze toch niet in andermans kop kijken, wat daar in om gaat. Ik ervaar dingen die anderen niet ervaren. Makkelijk zat.
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:46:11 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_71257334
Topic met inhoud, de eerstvolgende doelloze quoter mag 24h wat anders doen!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:46:57 #10
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71257357
En jij zit hem vanachter de gordijnen te begluren, wat hij allemaal kan.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf, stuk verdriet.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71257389
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef Adelante het volgende:
Topic met inhoud, de eerstvolgende doelloze quoter mag 24h wat anders doen!
Hahaha, je had m'n hoofd moeten zien toen ik dit topic weer zag in m'n AT met opeens nog maar een paar reacties echt !
pi_71257890
ik heb een probleem met mijn tijd besteden aan een systeem wat ik persoonlijk verwerp.
pi_71258172
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Maar pipo kan wel autorijden, boodschappen doen, fietsen, de huishouding doen etc etc.
...
Hij zal wel moeten, of niet dan slimbim .
pi_71258453
Dus in feite zegt TS dat wanneer je overspannen bent en toevallig geen familie of vrienden hebt die alles voor je willen doen dat je dan in een zwaar vervuild huis moet leven, nooit meer buiten mag komen en je eigen uitwerpselen zult moeten consumeren omdat je geen boodschappen mag doen?

TS, ga alsjeblieft buiten spelen of zo. Je snapt er werkelijk geen kut van.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:37:52 #15
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71258663
waarom moet TS zo nodig bemoeien met de bezigheden van iemand die soicaal veel betekent in de buurt? Wordt TS soms met de nek aangekeken omdat hij een verzuurde zeikerd is die vanachter zijn gordijnen de hele buurt bekijkt en veroordeeld?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:58:56 #16
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_71259229
ZZP
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:06:22 #17
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71261364
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef sinadO het volgende:
Dus in feite zegt TS dat wanneer je overspannen bent en toevallig geen familie of vrienden hebt die alles voor je willen doen dat je dan in een zwaar vervuild huis moet leven, nooit meer buiten mag komen en je eigen uitwerpselen zult moeten consumeren omdat je geen boodschappen mag doen?

TS, ga alsjeblieft buiten spelen of zo. Je snapt er werkelijk geen kut van.
Ik ben het met je eens.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_71262938
Ik werk in de schoonmaak en kan je vertellen dat dat echt wel zwaar werk is, niet alleen fysiek, maar ook mentaal
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71263076
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:00 schreef Seam het volgende:
Ik werk in de schoonmaak en kan je vertellen dat dat echt wel zwaar werk is, niet alleen fysiek, maar ook mentaal
Maar heb je wel gelezen dat die man kan fietsen!!!
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:07:33 #20
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71263156
hahah TS maakt assumpties over iemand die hij niet kent
faal!

ps. Het is mens eigen om al snel zoiets te denken.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:15:37 #21
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71268107
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Hier in de buurt is een man, die al jaren thuis zit omdat hij zogenaamd overspannen is. En hij is dus afgekeurd en hoeft niet meer te werken.

Die gast kan heus wel aan het werk gezet worden. Er is heus wel wat werk, wat hij kan doen.

Om maar wat voorbeelden te noemen:

-Schoonmaken
-Op een taxi rijden, om mongolen naar scholen te brengen
-Kranten bezorgen
-Moertjes op boutjes draaien
-Papier prikken
-Verkeersregelaar zijn bij scholen
-Schoffelen
-Grasmaaien

Ter aanvulling:

-
Klacht: klaplopers die er ook zo komen.
Hallo meneer de baas van het
Schoonmaak
Taxi-
Kranten-
Moertjes-
Vuilophaal-
Verkeersregel-
Tuiniers-bedrijf,

Ik zit in de wao maar volgens TS kan ik dit werk best doen dus kan ik een baantje bij Uw bedrijf krijgen?

Waaat Grapje zeker!

Voor jou 10 Polen die niet in de wao zitten en het sneller doen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Rubber_Johnny op 23-07-2009 23:30:47 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:44:52 #22
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_71271638
TS zit gefixeerd in het systeem, is diep ongelukkig ermee en is nu jaloers op mensen die zo slim zijn vrijheid te nemen en ervan te genieten Vertel TS: Ga je morgen weer om 08:00 op? Lekker in de file staan daarna om vervolgens de hele dag tot de beschikking te staan van je baas?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_71271871
Ik zie een potentiële Fok! mod
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:18:35 #24
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71272361
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:38 schreef Kreator het volgende:
Idd. profiteurs ook altijd. Goeie klacht.
Ik dacht dat jij over wat hoger niveau beschikte, maar helaas.

Ik kan jullie allemaal vertellen dat functioneren op het werk wegens overspanmen zijn of het hebben van een burnout niets, maar dan ook niets met bezigheden in vrije tijd te maken heeft. Je kunt prima een balletje trappen en boodschappen doen terwijl je op het werk helemaal niets presteert. Maar ja, totdat ze zelf ooit een keer in zo'n situatie terecht komen, doet het onwetende KLB volkje dit inderdaad af als zijnde onwil om te werken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71289808
Ik vond dit topic leuker toen we nog lekker aan het quoten waren...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')