Eens Ts moet echt opdonderen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wat weet jij nu helemaal van zijn situatie af? Daar kun je toch niet over oordelen.
Hahaha, je had m'n hoofd moeten zien toen ik dit topic weer zag in m'n AT met opeens nog maar een paar reactiesquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef Adelante het volgende:
Topic met inhoud, de eerstvolgende doelloze quoter mag 24h wat anders doen!
Hij zal wel moeten, of niet dan slimbimquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Maar pipo kan wel autorijden, boodschappen doen, fietsen, de huishouding doen etc etc.
...
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef sinadO het volgende:
Dus in feite zegt TS dat wanneer je overspannen bent en toevallig geen familie of vrienden hebt die alles voor je willen doen dat je dan in een zwaar vervuild huis moet leven, nooit meer buiten mag komen en je eigen uitwerpselen zult moeten consumeren omdat je geen boodschappen mag doen?
TS, ga alsjeblieft buiten spelen of zo.Je snapt er werkelijk geen kut van.
Maar heb je wel gelezen dat die man kan fietsen!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:00 schreef Seam het volgende:
Ik werk in de schoonmaak en kan je vertellen dat dat echt wel zwaar werk is, niet alleen fysiek, maar ook mentaal
Hallo meneer de baas van hetquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Hier in de buurt is een man, die al jaren thuis zit omdat hij zogenaamd overspannen is.En hij is dus afgekeurd en hoeft niet meer te werken.
Maar pipo kan wel autorijden, boodschappen doen, fietsen, de huishouding doen etc etc.
Die gast kan heus wel aan het werk gezet worden. Er is heus wel wat werk, wat hij kan doen.
Om maar wat voorbeelden te noemen:
-Schoonmaken
-Op een taxi rijden, om mongolen naar scholen te brengen
-Kranten bezorgen
-Moertjes op boutjes draaien
-Papier prikken
-Verkeersregelaar zijn bij scholen
-Schoffelen
-Grasmaaien
Ter aanvulling:
-
Klacht: klaplopers die er ook zo komen.
Ik dacht dat jij over wat hoger niveau beschikte, maar helaas.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:38 schreef Kreator het volgende:
Idd. profiteurs ook altijd. Goeie klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |