Blijkbaar welquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef sbk het volgende:
Nee 1,85 is de prijs voor zo'n klein bakje, terwijl ik specifiek vroeg voor 3 euro aan kibbeling en saus (dus meer).. Degene die bakte snapte wel wat ik bedoelde en bakte dan ook aan 3 euro kibbeling. Anders had ik zo'n klein bakje gekregen.
Zo duidelijk of ben ik zo vaag
pff bij de meeste die ik ken kost 100 gram al 1,50 dus valt best mee als je ook nog extra geld voor saus rekentquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Niet alle kassieres zijn dom. Net zoals niet iedereen zo'n vreetschrans is als jou.
42quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:50 schreef DemonRage het volgende:
Ik kocht een keer iets voor ¤ 34,95 en betaalde met een briefje van ¤ 42,- !!
Ik kreeg netjes ¤ 7,05 terug en al m'n zooi mee.
en kreeg je je geld ook nog terugquote:
Briefje van 15?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef iFries het volgende:
Ik kocht een keer iets voor ¤15,-
Gaf ik de cassière een briefje van 15, kreeg ik het product en al het geld terug.
Dat ga ik dus echt de eerst volgende keer proberenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Altijd leuk van die domme mutsen idd. Betaal je je twee tientjes boodschappen met twee tientjes, geeft ze vijf euro terug. Vraag ik haar "is dat wel goed?" zegt ze "oh, sorry" en geeft me er nog vijf bij
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef triple_A het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt de eerst volgende keer proberen
If you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Bij AH en de C1000 zitten de domste (vaak ook nog met een hoofddoek op)
Of course. I ain't free y'know what I'm saying.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
en kreeg je je geld ook nog terug
Wat ben je ook vreselijk vaag, zeg gewoon wat je bedoelt. Ik weet zeker dat praktisch niemand je zou begrijpenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik had laatst een keer trek in ijs, dus wat doe ik? Ik ga naar de ijsboer, heul wel.
Ik: Ik wil graag 2 bolletjes ijs in een bakje.
Zij:![]()
Ik: In zo'n bakje, die daar staan (wijst aan)
Zij: Ok, welk ijs?
Ik: 2 bolletjes citroen, je weets het is warm.
Zij: In wat voor bakje?
Ik: In een bakje waar 2 bolletjes in kunnen.
Zij: In elk bakje passen 2 bolletjes.
Ik:Doe dan maar de goedkoopste......
Zij: OK!
Juistem...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:05 schreef aiemkoel het volgende:
Een pleonasme (afkomstig van het Griekse woord πλεονασμóς, pleonasmós, dat 'overvloed' betekent) is het expliciet vermelden (met een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord) en daardoor benadrukken van een eigenschap die reeds in een zelfstandig naamwoord (of werkwoord) besloten ligt.
Dus....
Nee hoor, alleen maar op het leven, het universum en... Oh.quote:
Ze willen liever werken en geld verdienen dan KLB-topics openen op fok?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:09 schreef triple_A het volgende:
er is een reden dat deze meisjes cassiere zijn.
Echt waar? Dat lijkt me sterk, aan je postgeschiedenis te zien, kom je nooit buiten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik gaf een keer in een briefje van 50 aan zoeen wijf, krijg ik een briefje van 50 en een briefje van 20 terug.________!
Waar is dit nou voor nodigquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Echt waar? Dat lijkt me sterk, aan je postgeschiedenis te zien, kom je nooit buiten.Dus wanneer wil je dat uitgeven, als je zelf winkeltje speelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |