quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Lenaatje het volgende:
Maud, Kim en Linde beterschap!
Anna wat stoer zo dapper naar de tandarts, durf ik niet hoor!
Hier een bijdehandte peuter. Ze zit met haar ijssalonnetje te spelen en het ijsje valt. Ze zegt mama ijsje, dus ik denk dat ze bedoeld dat ik die even op moet rapen. Zeg ik tegen haar doe zelf maar even pakken. Even later komt ze terug met 2 raketjes.... Is madame naar de vriezer gelopen om echte ijsjes te pakken......
Tja, nu zitten we lekker eenijsje te eten, kon haar niet meer terugsturen natuurlijk.....
quote:
Ze zit nu voor het eerst een lolly te eten, heeft ze gehad op het kdv. Ik vind het behoorlijk eng, maar ze blijft braaf op de bank zitten. Onder de douche zong ze vanochtend al over het hondje in de bus dat Waf Waf Waf doet. Langzaam maar zeker wordt ze echt een kleuter en steeds minder dreumes/peuter.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:
Wij zijn bij de tandarts geweest. Ze ging als eerste op de stoel en was zo braaf en lief en knap. Mond open, spiegeltje erin. Helemaal goed.Daarna braaf een boekje lezen terwijl ik controle had. Zo'n grote meid al, gaat gewoon braaf naar de tandarts en op mij zitten wachten.
'quote:foto Op donderdag 23 juli 2009 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
We hadden er zo maar nog een peutertje bij
Welkom Marlieske met Isa!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef aeque het volgende:
zie ik ineens in vol ornaat dr bips in de lucht gestoken.
Dean kan ook enorm zeuren hoor, en dan zo'n jengelig huiltje erbijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef cattie het volgende:
Wat een leuke verhalen weer.
Ive zegt nu dingen als:
Dat moeten we niet hebben he? (Als iets gebeurd wat niet de bedoeling is.)
En alles is dinosaurus. Grote dinosaurus bij voorkeur.
Ive is meestal een schatje, maar hij kan ook wel een zeur zijn. Vooral als hij moe is. Maar dat hebben alle peuters denk ik wel. Toch?
maud vliegt ook al zweef, begrijp ik?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:57 schreef chacama het volgende:
beinvloed door mede-zweefvliegers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop