Tuurlijk, ben ik ook met je eens. Maar ik baal wel van de hele situatie. Kijk als dit gewoon helpt, heb ik ook geen problemen met die castratie. Want waarschijnlijk is dit stukken goedkoper dan de iposan. Niet dat het me om het geld gaat. Maar ik had het toch wel graag geweten, ook om mee te nemen in de risico's van het onder narcose brengenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Beetje raar allemaal, maar uiteindelijk is het nu allemaal gebeurd en heb je natuurlijk niks aan al dat achteraf gelul...
Als ie maar van zijn klachten af komt toch?
Ik zal dat eens doen idd. Alhoewel ik het vet eng vond om hem te tempenquote:Tip van mij, doe heel af en toe als ie gewoon weer goed is straks zn temp. meten zodat je weet wat zijn normale temp is. Ik schrijf dat altijd op en als ze dan niet lekker zijn check ik de temp die ze dan hebben met hun reguliere temp. want net als bij mensen kan daar echt heel wat in zitten ( en mijn eigen "normale temp. weet ik niet eens).
Carprodyl is een pijnstillerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef senesta het volgende:
En wat is carprodyl?![]()
Jemig QweaKan je niet gewoon pijnstiller of ontstekingsremmer of zo zeggen
Ik kon ook al niks vinden. Ik neem aan dat het net zoiets is als mc samuals geslachtsdrift maar dan niet op homeopatische basis. Maar je hebt wat dat betreft ook gelijk hoor. Nog meer medicijnen lijkt me ook niet heel gezond. En als dit gewoon werkt dan is het ook prima dat het gebeurt is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan op Iposan ook niks vinden, is het een medicijn?
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik medicijnen zelf geen optie meer zou vinden, hij slikt al genoeg troep en een castratie is wel een eenmalige permanente oplossing toch?
Ik zat al bij senes op msn vanmorgen, hoe zij dat bij elco had gedaan. Nou ja, in zn kont. Dus ik al helemaal flippenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh zo een grote hond voelt daar niet eens iets van gekkerd.
Ik moet t altijd bij die hele kleintjes doen.
En Kees dr poepgat is NOG kleiner dan Frits zn rupsband dus die moet maar gewoon nooit ziek worden
Waarom is dat niet netjes? Ik heb ze toch gebeld en gevraagd wat ik hier mee aan moet? Ik ben blij dat ze me vertellen. En adviezen heb ik niet gekregen, ja, hem pijnstilling toe dienen. Nou, ik ben blij dat ik dat gedaan heb.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja, maar echt, de ene hond heeft geen pijn en de andere hond wel, dus je moet daar als baas altijd zelf goed op letten.
Mijn da kan mij veel vertellen, als ik zie dat mijn hond pijn heeft dan doet ze daar maar wat aan op mijn verantwoording![]()
En ik vind het heel eerlijk gezegd niet netjes van Shirley en Jora om nu ineens achteraf andere adviezen te geven waar je niks meer aan hebt, je hebt nu de keus niet meer, het is al achter de rug, ze weten hoe je bent, wat heb je hier nog aan?
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat al bij senes op msn vanmorgen, hoe zij dat bij elco had gedaan. Nou ja, in zn kont. Dus ik al helemaal flippenMaar idd, het was een eitje
Stelt echt geen reet voor hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat al bij senes op msn vanmorgen, hoe zij dat bij elco had gedaan. Nou ja, in zn kont. Dus ik al helemaal flippenMaar idd, het was een eitje
Van de dierenarts hier in Den Helder. Zelfde DA als senes. 2 jaar terug was zn vervanger er (waar ik dus net de pijnstilling heb gehaald) en die heeft toen gezegd dat als het weer gebeurde, hij een castratie moest. Woensdag enzo gebeurde het weer... dus hij moest volgens de beste man een castratie. Dat was het slimst. Internet zei dat ook trouwens. Dat doorgaans er bij prostaathypertrofie een castratie plaats vindt. Of je kan in de 1ste instantie mc samuels geslachtsdrift geven. Maar ik ben van dat soort dingen geen fan.[/Quote]quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ok wat ik bedoel ( en ik bedoel het niet rot het is mijn gevoel hierbij ) is dat ze nu achteraf ineens met andere opties aan komen ( alsof je die castratie nog terug kan draaien ) .
Van wie kwam dat castreeradvies in de eerste plaats?
Nou, ze hebben geen verwijten gemaakt ofzo hoor. Ze hebben enkel aangegeven dat een castratie niet perse nodig was. Maar ik ben het wel met je eens dat een castratie beter is dan bv iposan (als de castratie ook echt helpt) Maar ik had het gewoon graag geweten van de iposan... zeker om af te wegen of ik de narcose risico wilde gaan nemen.quote:Kijk, ze weten hoe bezorgd je bent en zo, als ze gewoon een beetje slim waren geweest en jou geen schuldgevoel / naar dubbel gevoel hadden willen laten hebben bij iets waar toch niks meer aan te doen is nu, dan hadden ze gewoon gezegd zo en zo kan je het oplossen, dit en dat kunnen we nog voor hem kunnen doen. Maar niet dat was niet goed en zus was verkeerd en eigenlijk kon het ook zo.
Snap je wat ik bedoel?
Want je kan het niet meer veranderen.
Ik ben overigens echt van mening dat castratie wel de beste optie was, permanente oplossing ipv medicatie voor een probleem dat tot veel ergere dingen kon leiden!
neequote:
[..]quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van de dierenarts hier in Den Helder. Zelfde DA als senes. 2 jaar terug was zn vervanger er (waar ik dus net de pijnstilling heb gehaald) en die heeft toen gezegd dat als het weer gebeurde, hij een castratie moest. Woensdag enzo gebeurde het weer... dus hij moest volgens de beste man een castratie. Dat was het slimst. Internet zei dat ook trouwens. Dat doorgaans er bij prostaathypertrofie een castratie plaats vindt. Of je kan in de 1ste instantie mc samuels geslachtsdrift geven. Maar ik ben van dat soort dingen geen fan.
Ik heb ze idd gebeld.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Je had ze toch wel gebeld en gevraagd naar advies omtrend de castratie?
Ze wisten toch dat t ging gebeuren .
Kijk toen hadden ze dat nog kunnen zeggen, nu heb je dr geen zak / bal meer aan.
( sorry, kon t nie laten, flauw, die slechte woordgrappen, I know )
Charlie is vanmorgen bij de DA op de thermometer gaan zitten, moest ik daarna met m naar buiten om m uit te poepen. Geen centje pijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeMaar ik heb wat dat betreft trauma's. Ik haat zelf dat soort dingen. Ik ga mezelf dan dus ook echt niet rectaal tempen. Dus ik was bang dat dikkie hetzelfde ervan vondt, en dat ik hem pijn ging doen
maar hij lag er gewoon bij te kijken
Je mag in mijn topic best offtopicquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik had het zelf niet eens doorik moest zn kop vasthouden en duurde al zo lang, hij nog gewoon blij rondhuppelen "hij is op de thermometer gaan zitten net" huh?
![]()
DA heeft ook klapdeuren in de kamers, kwam er eerst een hele dikke hond aan waggelen, leek een mislukte husky, WROEF WROEF WROEF natuurlijk gelijk richting Charlie want dat geluk hebben wij altijd, gelukkig net op tijd Charlie tussen mijn benen en onder de bank kunnen drukken![]()
Komt eigenaar er later langs "hahahah sorry hoor haha" ik:![]()
![]()
Moest er even uitIk ga gelijk weer ontopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |