abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:22:55 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71399814
Beetje raar allemaal, maar uiteindelijk is het nu allemaal gebeurd en heb je natuurlijk niks aan al dat achteraf gelul...
Als ie maar van zijn klachten af komt toch?

Tip van mij, doe heel af en toe als ie gewoon weer goed is straks zn temp. meten zodat je weet wat zijn normale temp is. Ik schrijf dat altijd op en als ze dan niet lekker zijn check ik de temp die ze dan hebben met hun reguliere temp. want net als bij mensen kan daar echt heel wat in zitten ( en mijn eigen "normale temp. weet ik niet eens ).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 16:25:05 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71399895
En wat is carprodyl?

Jemig Qwea Kan je niet gewoon pijnstiller of ontstekingsremmer of zo zeggen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:25:50 #103
176471 oh-oh
pi_71399919
Ik kan op Iposan ook niks vinden, is het een medicijn?
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik medicijnen zelf geen optie meer zou vinden, hij slikt al genoeg troep en een castratie is wel een eenmalige permanente oplossing toch?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:31:39 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400134
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Beetje raar allemaal, maar uiteindelijk is het nu allemaal gebeurd en heb je natuurlijk niks aan al dat achteraf gelul...
Als ie maar van zijn klachten af komt toch?
Tuurlijk, ben ik ook met je eens. Maar ik baal wel van de hele situatie. Kijk als dit gewoon helpt, heb ik ook geen problemen met die castratie. Want waarschijnlijk is dit stukken goedkoper dan de iposan. Niet dat het me om het geld gaat. Maar ik had het toch wel graag geweten, ook om mee te nemen in de risico's van het onder narcose brengen
quote:
Tip van mij, doe heel af en toe als ie gewoon weer goed is straks zn temp. meten zodat je weet wat zijn normale temp is. Ik schrijf dat altijd op en als ze dan niet lekker zijn check ik de temp die ze dan hebben met hun reguliere temp. want net als bij mensen kan daar echt heel wat in zitten ( en mijn eigen "normale temp. weet ik niet eens ).
Ik zal dat eens doen idd. Alhoewel ik het vet eng vond om hem te tempen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:33:16 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400182
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef senesta het volgende:
En wat is carprodyl?

Jemig Qwea Kan je niet gewoon pijnstiller of ontstekingsremmer of zo zeggen
Carprodyl is een pijnstiller
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:33:20 #106
176471 oh-oh
pi_71400186
Ah joh zo een grote hond voelt daar niet eens iets van gekkerd.
Ik moet t altijd bij die hele kleintjes doen.
En Kees dr poepgat is NOG kleiner dan Frits zn rupsband dus die moet maar gewoon nooit ziek worden
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:35:01 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400234
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan op Iposan ook niks vinden, is het een medicijn?
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik medicijnen zelf geen optie meer zou vinden, hij slikt al genoeg troep en een castratie is wel een eenmalige permanente oplossing toch?
Ik kon ook al niks vinden. Ik neem aan dat het net zoiets is als mc samuals geslachtsdrift maar dan niet op homeopatische basis. Maar je hebt wat dat betreft ook gelijk hoor. Nog meer medicijnen lijkt me ook niet heel gezond. En als dit gewoon werkt dan is het ook prima dat het gebeurt is.

Maar wat me echt ontzettend stoort is dat hij blijkbaar gewoon ontzettend veel pijn had, en dat ze dan aankomen van "nee die pijnstiller werkt 4 dagen dus u hoeft niks mee". Terwijl dat dus gewoon lulkoek is, en het beestje echt pijn had.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:36:13 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400282
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh zo een grote hond voelt daar niet eens iets van gekkerd.
Ik moet t altijd bij die hele kleintjes doen.
En Kees dr poepgat is NOG kleiner dan Frits zn rupsband dus die moet maar gewoon nooit ziek worden
Ik zat al bij senes op msn vanmorgen, hoe zij dat bij elco had gedaan. Nou ja, in zn kont. Dus ik al helemaal flippen Maar idd, het was een eitje
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:39:55 #109
176471 oh-oh
pi_71400401
Ja, maar echt, de ene hond heeft geen pijn en de andere hond wel, dus je moet daar als baas altijd zelf goed op letten.
Mijn da kan mij veel vertellen, als ik zie dat mijn hond pijn heeft dan doet ze daar maar wat aan op mijn verantwoording
En ik vind het heel eerlijk gezegd niet netjes van Shirley en Jora om nu ineens achteraf andere adviezen te geven waar je niks meer aan hebt, je hebt nu de keus niet meer, het is al achter de rug, ze weten hoe je bent, wat heb je hier nog aan?
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:42:40 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400489
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja, maar echt, de ene hond heeft geen pijn en de andere hond wel, dus je moet daar als baas altijd zelf goed op letten.
Mijn da kan mij veel vertellen, als ik zie dat mijn hond pijn heeft dan doet ze daar maar wat aan op mijn verantwoording
En ik vind het heel eerlijk gezegd niet netjes van Shirley en Jora om nu ineens achteraf andere adviezen te geven waar je niks meer aan hebt, je hebt nu de keus niet meer, het is al achter de rug, ze weten hoe je bent, wat heb je hier nog aan?
Waarom is dat niet netjes? Ik heb ze toch gebeld en gevraagd wat ik hier mee aan moet? Ik ben blij dat ze me vertellen. En adviezen heb ik niet gekregen, ja, hem pijnstilling toe dienen. Nou, ik ben blij dat ik dat gedaan heb.

Ik snap denk ik niet helemaal wat je bedoeld met niet netjes. Zou je dat uit kunnen leggen?

En wat ik hier aan heb, is dat ik iig zeker weet dattie niet weer naar die DA gaat
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 16:42:59 #111
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71400499
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zat al bij senes op msn vanmorgen, hoe zij dat bij elco had gedaan. Nou ja, in zn kont. Dus ik al helemaal flippen Maar idd, het was een eitje
Ja Ik moest wel lachen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:47:13 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400622
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja Ik moest wel lachen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:47:54 #113
176471 oh-oh
pi_71400646
Ok wat ik bedoel ( en ik bedoel het niet rot het is mijn gevoel hierbij ) is dat ze nu achteraf ineens met andere opties aan komen ( alsof je die castratie nog terug kan draaien ) .
Van wie kwam dat castreeradvies in de eerste plaats?
Kijk, ze weten hoe bezorgd je bent en zo, als ze gewoon een beetje slim waren geweest en jou geen schuldgevoel / naar dubbel gevoel hadden willen laten hebben bij iets waar toch niks meer aan te doen is nu, dan hadden ze gewoon gezegd zo en zo kan je het oplossen, dit en dat kunnen we nog voor hem kunnen doen. Maar niet dat was niet goed en zus was verkeerd en eigenlijk kon het ook zo.
Snap je wat ik bedoel?
Want je kan het niet meer veranderen.
Ik ben overigens echt van mening dat castratie wel de beste optie was, permanente oplossing ipv medicatie voor een probleem dat tot veel ergere dingen kon leiden!
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:51:13 #114
176471 oh-oh
pi_71400743
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stelt echt geen reet voor he
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:51:54 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400760
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ok wat ik bedoel ( en ik bedoel het niet rot het is mijn gevoel hierbij ) is dat ze nu achteraf ineens met andere opties aan komen ( alsof je die castratie nog terug kan draaien ) .
Van wie kwam dat castreeradvies in de eerste plaats?
Van de dierenarts hier in Den Helder. Zelfde DA als senes. 2 jaar terug was zn vervanger er (waar ik dus net de pijnstilling heb gehaald) en die heeft toen gezegd dat als het weer gebeurde, hij een castratie moest. Woensdag enzo gebeurde het weer... dus hij moest volgens de beste man een castratie. Dat was het slimst. Internet zei dat ook trouwens. Dat doorgaans er bij prostaathypertrofie een castratie plaats vindt. Of je kan in de 1ste instantie mc samuels geslachtsdrift geven. Maar ik ben van dat soort dingen geen fan.[/Quote]
quote:
Kijk, ze weten hoe bezorgd je bent en zo, als ze gewoon een beetje slim waren geweest en jou geen schuldgevoel / naar dubbel gevoel hadden willen laten hebben bij iets waar toch niks meer aan te doen is nu, dan hadden ze gewoon gezegd zo en zo kan je het oplossen, dit en dat kunnen we nog voor hem kunnen doen. Maar niet dat was niet goed en zus was verkeerd en eigenlijk kon het ook zo.
Snap je wat ik bedoel?
Want je kan het niet meer veranderen.
Ik ben overigens echt van mening dat castratie wel de beste optie was, permanente oplossing ipv medicatie voor een probleem dat tot veel ergere dingen kon leiden!
Nou, ze hebben geen verwijten gemaakt ofzo hoor. Ze hebben enkel aangegeven dat een castratie niet perse nodig was. Maar ik ben het wel met je eens dat een castratie beter is dan bv iposan (als de castratie ook echt helpt) Maar ik had het gewoon graag geweten van de iposan... zeker om af te wegen of ik de narcose risico wilde gaan nemen.

Zn muis (piemeltje) ziet er trouwens wel vet sneu uit zonder ballen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:52:52 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71400789
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Stelt echt geen reet voor he
nee Maar ik heb wat dat betreft trauma's. Ik haat zelf dat soort dingen. Ik ga mezelf dan dus ook echt niet rectaal tempen. Dus ik was bang dat dikkie hetzelfde ervan vondt, en dat ik hem pijn ging doen

maar hij lag er gewoon bij te kijken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:54:46 #117
176471 oh-oh
pi_71400852
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Van de dierenarts hier in Den Helder. Zelfde DA als senes. 2 jaar terug was zn vervanger er (waar ik dus net de pijnstilling heb gehaald) en die heeft toen gezegd dat als het weer gebeurde, hij een castratie moest. Woensdag enzo gebeurde het weer... dus hij moest volgens de beste man een castratie. Dat was het slimst. Internet zei dat ook trouwens. Dat doorgaans er bij prostaathypertrofie een castratie plaats vindt. Of je kan in de 1ste instantie mc samuels geslachtsdrift geven. Maar ik ben van dat soort dingen geen fan.
[..]

Nou, ze hebben geen verwijten gemaakt ofzo hoor. Ze hebben enkel aangegeven dat een castratie niet perse nodig was. Maar ik ben het wel met je eens dat een castratie beter is dan bv iposan (als de castratie ook echt helpt) Maar ik had het gewoon graag geweten van de iposan... zeker om af te wegen of ik de narcose risico wilde gaan nemen.

Zn muis (piemeltje) ziet er trouwens wel vet sneu uit zonder ballen
[/quote]

Je had ze toch wel gebeld en gevraagd naar advies omtrend de castratie?
Ze wisten toch dat t ging gebeuren .
Kijk toen hadden ze dat nog kunnen zeggen, nu heb je dr geen zak / bal meer aan.

( sorry, kon t nie laten, flauw, die slechte woordgrappen, I know )
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:43:58 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71402252
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

[..]

Je had ze toch wel gebeld en gevraagd naar advies omtrend de castratie?
Ze wisten toch dat t ging gebeuren .
Kijk toen hadden ze dat nog kunnen zeggen, nu heb je dr geen zak / bal meer aan.

( sorry, kon t nie laten, flauw, die slechte woordgrappen, I know )
Ik heb ze idd gebeld.

En ik moest lachen om je grapje

Gaat trouwens veel beter met hem nu na die pijnstiller. Hij heeft net lekker op het balkon ff met zn kleedje gelegen en zn snack stok oppeuzelt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:15:22 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71404619
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

nee Maar ik heb wat dat betreft trauma's. Ik haat zelf dat soort dingen. Ik ga mezelf dan dus ook echt niet rectaal tempen. Dus ik was bang dat dikkie hetzelfde ervan vondt, en dat ik hem pijn ging doen

maar hij lag er gewoon bij te kijken
Charlie is vanmorgen bij de DA op de thermometer gaan zitten, moest ik daarna met m naar buiten om m uit te poepen. Geen centje pijn

Verder ben ik t wel met oh-oh eens. Ze hadden gewoon kunnen zeggen dat je hem *insert pijnstiller* kunt geven en niet 'oh je had niet moeten castreren je had dit en dat en zus moeten doen'
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:32:47 #120
176471 oh-oh
pi_71405124
Charlie, nee echt?
Gelukkig gaat het beter met Baloe nu.
Zijn naam is ook een beetje pijnlijk nu he... Balloosoe....
Maar idd, wat Hara zegt, dat bedoel ik dus met beetje stom van ze, sneppie?
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:19:15 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71406692
Ja, ik had het zelf niet eens door ik moest zn kop vasthouden en duurde al zo lang, hij nog gewoon blij rondhuppelen "hij is op de thermometer gaan zitten net" huh?

DA heeft ook klapdeuren in de kamers, kwam er eerst een hele dikke hond aan waggelen, leek een mislukte husky, WROEF WROEF WROEF natuurlijk gelijk richting Charlie want dat geluk hebben wij altijd, gelukkig net op tijd Charlie tussen mijn benen en onder de bank kunnen drukken

Komt eigenaar er later langs "hahahah sorry hoor haha" ik:

Moest er even uit Ik ga gelijk weer ontopic.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:23:23 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71406855
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik had het zelf niet eens door ik moest zn kop vasthouden en duurde al zo lang, hij nog gewoon blij rondhuppelen "hij is op de thermometer gaan zitten net" huh?

DA heeft ook klapdeuren in de kamers, kwam er eerst een hele dikke hond aan waggelen, leek een mislukte husky, WROEF WROEF WROEF natuurlijk gelijk richting Charlie want dat geluk hebben wij altijd, gelukkig net op tijd Charlie tussen mijn benen en onder de bank kunnen drukken

Komt eigenaar er later langs "hahahah sorry hoor haha" ik:

Moest er even uit Ik ga gelijk weer ontopic.
Je mag in mijn topic best offtopic
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:15:37 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71408615
het zal ongetwijfeld weer aan mij liggen... maar ik vind hem nog steeds wat onrustig. Vanmiddag ging het beter na zn pijnstiller. Net weer 1 in zn mik gedouwt want die mocht ik nog. Maar hij is toch weer onrustig. Telkens verplaatsen. Dan van de kamer naar de keuken, dan weer naar de kamer naast de bank. Dan naar zn kleed, dan weer naar de gang, ennu ligt ie aan mn voetenend op de vloer, bij de bank.

Hij gaat ook niet echt liggen, zoals ie anders doet met zn kop op de vloer. Hij kijkt sloom voor zich uit.

Pic ;

Ik vind die ogen eng. Alsof ze "weg" zijn.

En ik vind hem zwaar ademen En hij trekt met zn poot
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:17:04 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71408683
Zn ogen vallen bijna dicht ofzo. Hij zit zo, als hierboevm En hij keek mij aan.. en dan verdwijnen zn ogen helemaal naar boven en zn kop gaat hangen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:19:06 #125
176471 oh-oh
pi_71408758
Hij ziet er zielig uit ja.
Maar vergeet niet dat het een zware ingreep is hoor!
Je moet niet verwachten dat ie meteen weer zijn oude zelf is, hij moet echt wel even herstellen toch?
Ik heb verder echt geen idee wat normaal is, maar Chico was na zijn ingrepen ook niet meteen weer tiptop, dat had wel een dag of 4 nodig.
Die kon bv heel slecht warm blijven en die moest ik de hele dag in dekens draaien.
Dat ie goed eet is ieg een goed teken.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')