Nee dat zei zij ook al. Maar het is zo moeilijk allemaal. Want aankomen is niet goed, maar kans op prostaatkanker al helemaal niet natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:03 schreef trovey het volgende:
Oei dan houdt het inderdaad al snel op. Dan kan ik ook geen ander advies geven dan het inderdaad aan de dierenarts te vragen en na de castratie even af te wachten of hij inderdaad gaat aankomen. Mijn teefjes en alle katten (poezen en katers) zijn trouwens niet aangekomen na hun castratie dus aankomen hoeft niet altijd.
Nou dat heeft ie al, zn waarde was veelste laagquote:SCHILDKLIER
Een gecastreerde hond wordt sneller te dik, dat weet bijna iedereen. Mogelijk heeft dat iets te maken met de verminderde werking van de schildklier na castratie. In ieder geval is aangetoond, dat castratie de kans op een te traag werkende schildklier duidelijk vergroot!
Ik zal straks eens vragen als ik terug gebeld wordt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:18 schreef trovey het volgende:
Zou dit wat zijn? Light en naar hun zeggen hypo-allergeen
http://www.zooplus.nl/sho(...)/senior_light/102086
Wat zei ze precies?quote:
Doh, ze laat het toch met een reden doen, niet voor de grap.quote:
Dat het wel slim was ivm zn prostaathyperstrofie en voor zn gedrag maakt het ws ook veel uit.quote:
Mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat het wel slim was ivm zn prostaathyperstrofie en voor zn gedrag maakt het ws ook veel uit.
En we gaan gewoon kijken of die aankomt, en zo ja, dan moeten we gewoon minder voeren. Maar hij HOEFT helemaal niet aan te komen. Het kan.
Mm zei net al tegen me ; hij krijgt ook echt vet veel bewegingquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mooi
Nou dan maar hopen dat ie netjes op gewicht blijft!
Hij krijgt nu 2x 100gr. Als ik minder moet voeren is het 2x 80gr.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:40 schreef oddeyed het volgende:
Hey, sterkte voor je hondje alvastOnze hond is wel dikker geworden, kwam 12 kilo aan maar daar is nu al 6 vanaf. Bij langharige honden word de vacht waarschijnlijk wel dikker/wolliger en moet je vaker kammen om klitten te voorkomen. En als je nog minder moet gaan voeren, is het dan een idee om dat in bijv. 3 porties te doen? Dan heeft hij vaker het gevoel toch eten in zn maag te hebben? Of is dat onzin voor een hond?
Oh kijk dan maakt de vacht niet zo uitquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij krijgt nu 2x 100gr. Als ik minder moet voeren is het 2x 80gr.
Das 160gr per dag. Als ik dat door 3 moet delen is het 53 gr. Lijkt me vet weinig.
Ik zorg wel gewoon dattie flink veel beweging blijft krijgen
En we tondeuzen baloe altijd ookzn vacht is al vet dik
Ja dat snap ik wel maar die smilie vond ik een beetje raar overkomen,vandaar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doh, ze laat het toch met een reden doen, niet voor de grap.
Hij zwemt alquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar die smilie vond ik een beetje raar overkomen,vandaar.
Wat is Baloe toch een pechvogel ook he..
Alvast sterkte,weet je al wanneer de operatie gaat gebeuren?
Mischien gek idee maar mischien kun je veel met em gaan zwemmen(als je dat al niet doet) als je extra beweging wil geven,dat is niet zo belastend en wel goed (en leuk!)
Als die mensen ineens heel veel met die hond zijn gaan lopen is het natuurlijk niet zo gek dat het beest aan komt. Spieren wegen meer dan vetjes en als je ineens veel meer beweging krijgt kweek je nogal wat spieren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De kans is iig vrij groot bij mijn weten, maar een klein aantal blijft hetzelfde, en een nog kleiner aantal valt af.
WE? Wat ben je toch een eng wijf.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef waterkip het volgende:
[..]
WE? Wat ben je toch een eng wijf.![]()
Reageer je ook zo als die van MickeyMo eraf geknipt worden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |