Geniaal! Suggestie voor titel: Koude Caravanwinters (alliteratie ftw!) en dan moet je daar wonen met 5 katten en een pinguin genaamd Edward die zich helemaal thuis voelt in die koude caravanquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:34 schreef Laureline het volgende:
En balen, Vik. Die camping klinkt dan wel weer leuk, stof voor je debuutroman. Sta je daar van de winter tussen alle zwartwerkende Oekraïners, gezellig.
WTF Maria, jij fantaseert er echt teveel op losquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geniaal! Suggestie voor titel: Koude Caravanwinters (alliteratie ftw!) en dan moet je daar wonen met 5 katten en een pinguin genaamd Edward die zich helemaal thuis voelt in die koude caravanNaast je woont dan een hete lesbische zwartwerkende Oekraïner waarmee je taalbarrières gaat overwinnen
![]()
Capital. Feed the biiiiiiirds..!
Tuppence a bagquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geniaal! Suggestie voor titel: Koude Caravanwinters (alliteratie ftw!) en dan moet je daar wonen met 5 katten en een pinguin genaamd Edward die zich helemaal thuis voelt in die koude caravanNaast je woont dan een hete lesbische zwartwerkende Oekraïner waarmee je taalbarrières gaat overwinnen
![]()
Capital. Feed the biiiiiiirds..!
Geen goed idee?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
WTF Maria, jij fantaseert er echt teveel op los.
Vast wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:55 schreef P.F het volgende:
Is iemand al eens naar Marokko op vakantie geweest?
Nee, van de Bas of van AH..quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kwam ie van Plus? Die zijn 90 kcal per stuk.
Pief!! Je kan je hele leven nog op je gat in de zon op Kreta liggen. Ik zou het niet doen!! Volgens mij struikel je daar ook echt over de toeristen. Ga dan naar New York of zo. Of naar Corsica. Tot wanneer heb je vakantie eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Misschien ga ik nu naar Kreta![]()
Hoeveel zou 8 dagen al inclusieve maximaal mogen kosten dat het nog "redelijk" qua prijs is?
Tot de 22e denk ik? New York begint echt vanaf 900 euro oid, zoveel geld heb ik echt nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Pief!! Je kan je hele leven nog op je gat in de zon op Kreta liggen. Ik zou het niet doen!! Volgens mij struikel je daar ook echt over de toeristen. Ga dan naar New York of zo. Of naar Corsica. Tot wanneer heb je vakantie eigenlijk?
Waar wil vriendlief naar toe eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Tot de 22e denk ik? New York begint echt vanaf 900 euro oid, zoveel geld heb ik echt niet!
Misschien officieel wel en het is ook heel naar maar ik vraag mij af hoe die agenten gaan reageren..quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ohw jakkes, ik ben ook eens belaagd door zo'n billenpetserIk vond het zo doodzonde dat je dan net te perplex bent om kordaat te reageren en de vent in kwestie een lel te verkopen. Fysiek geweld mag wel in dat soort situaties, vind ik
SiTu, eigenlijk zou je aangifte moeten doen. Niet dat ik 't heb gedaan, maar het zou wel moeten
Hij wou naar Italië oorspronkelijk, maar dat was ook nog hartstikke duur of hartstikke toeristisch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar wil vriendlief naar toe eigenlijk?
Ik ga volgend jaar een roadtrip doen. Door het zuidwesten van Amerika. Met een camper. Tenminste dat is nu het plan. Dat lijkt me echt zo tof!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
Ik wou wel graag een roadtrip. Maar ik eigenlijk alleen mijzelf heldhaftig tentjes opzetten, bomen omhakken en kijken naar het maanlicht. Ik zie vriendlief (gek woord) gillend van de muggen en geklaag over kussens en zo.
Denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |