abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71251076
Hoi,

Zit effe in een dilemma en heb raad/advies nodig:

Mijn man was op vakantie voor een paar dagen in Bodrum, hij is afgelopen maandag terug gekomen.
Ik had zijn toestel nodig en kon het niet laten om in zijn inbox en verzonden items te checken, waarop ik het volgende smsje van zijn vriend terug vond:
“Maat neem haar gewoon mee je kamer in” en bij verzonden items stond er dit: “Maat, ik zit nu in onze kamer en ze is flink aan het kotsen”!?

Ik heb hem hier uiteraard op aangesproken maar hij beweerd dat er niets aan de hand is en ontkent uiteraard alles. Hij gaf als antwoord dat zijn vriend alleen wilde zijn en dat hij daarom dat meisje mee had genomen naar zijn kamer goed excuus zal je zeggen ik geloof er zelf niets van maar weet niet wat ik verder moet doen.
Ik ben 4 maanden zwanger en we verwachten ons eerste kind. We zijn amper een jaar getrouwd. Weet niet wat ik moet doen..

Zou graag jullie mening willen, wat zouden jullie in mijn positive doen als je dit soort smsjes leest van je eigen vent??

Groeten en alvast bedankt.
pi_71251151
Er is vast niks aan de hand, misschien is het inderdaad een vriendin van die vriend en dat die vriend even alleen wou zijn en dat je man even die vriendin naar zijn kamer hebt meegenomen
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 14:48:19 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71251208
ja, dat is natuurlijk jouw woord tegen het zijne. Ik bedoel, voor hetzelfde geld is het waar, nl dat zij ziek was en hij haar mee heeft genomen, maar dan vraag ik me weer af waarom dat dan niet naar HAAR kamer is geweest.

Even los daarvan, wat heeft hij te maken met dat grietje? Ik bedoel, als het iemand is die in hetzelfde hotel zat of wat dan ook, en die wordt ziek, wat heeft jouw man daar dan mee te maken?

Ik zou hier denk ik ook een beetje kriegel van worden. De andere kant is natuurlijk...waarom denk jij zijn telefoon te moeten checken..?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_71251214
ik zou jou keihard onder je reet trappen en je dumpen voor het lezen van mn inbox en sent items..
als ik hem was..
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_71251234
Vertrouw je je echtgenoot niet??
pi_71251237
Je hebt hem erop aangesproken en je gelooft zijn antwoord niet? Klinkt als een redelijke vertrouwensbreuk van jouw kant. Die, als ik het verhaal zo lees, ook niet geheel onterecht is...

Geef aan dat je moeite hebt met de uitleg van zijn verhaal, geef aan dat je het gevoel hebt dat hij je belazerd heeft. Waarschijnlijk heeft hij nu niet goed door hoe erg je hiermee zit. Zolang je het niet zeker weet zal het je van binnenuit opvreten. Het is belangrijk dat hij dit weet.

Als hij je echt belazerd heeft terwijl jij zwanger thuis zit... Damn, das wel erg zuur voor je...

Sterkte meid!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:49:42 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71251249
Voor jezelf besluiten of een eventueel slippertje reden is je relatie te verbreken. En daar naar handelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71251258
Thats it? Twee van die vage smsjes?
Lijkt me dat er wel meer aan de hand moet zijn, wil je je vriend/man verdenken van vreemdgaan...of je bent zelf gewoon slecht van vertrouwen naar hem toe...
Maar wat je nu schrijft...Nee, dat lijkt me te weinig om die conclusie op te baseren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:50:15 #9
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_71251272
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef CoolGuy het volgende:

Ik zou hier denk ik ook een beetje kriegel van worden. De andere kant is natuurlijk...waarom denk jij zijn telefoon te moeten checken..?
Dan zat er al iets niet goed met vertrouwen inderdaad..
I've got more game than Monopoly.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 14:51:47 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_71251323
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:50 schreef getl0st het volgende:

[..]

Dan zat er al iets niet goed met vertrouwen inderdaad..
Ja, want dat 'ik had zijn toestel' nodig is natuurlijk volkomen bullshit, want je zult vast je eigen toestel hebben. Ik denk meer dat je zijn toestel gewoon wilde controleren, dat dat gewoon je doel was, en als dat zo is, dan vraag ik me af waarom je dat per se wil?
pi_71251357
Hij heeft niets te maken met dat grietje, maar hij beweerd dat zijn vriend haar vriendin leuk vond en dat hij dat andere meisje “bezig” moest houden.
Maar de reden dat ik in zijn inbox zat is omdat ik een smsje vanuit zijn toestel wilde sturen naar een bekende van ons en vervolgens kon ik het niet laten.

Als je getrouwd bent moet dat kunnen vind ik. Als je niets te verbergen hebt dan maakt het toch niet uit.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:55:16 #12
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_71251458
hij zegt dat er niets is gebeurd... klaar als een klontje toch?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_71251476
Klopt indd ik wilde ook zijn toestel controleren omdat ik veel met hem heb meegemaakt en hij niet altijd even eerlijk is geweest. Maar de laatste tijd ging het juist heel goed tussen ons en nu dit weer.

Pfff ik weet het niet.
pi_71251499
nee zo werkt het niet
je checkte het expres omdat je (onbewust) op zoek was.. anders zou je niet kijken
dus dat zit sowieso al fout.. en het is vast niet de eerste keer dat je het checked.. aan de makkelijke manier waarom het is gegaan te zien

nu verdenk jij hem weer ergens van .. terwijl er wellicht serieus NIKS is gebeurt.. goed zo.. handig van je!
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 juli 2009 @ 14:57:44 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71251543
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef Sabah het volgende:
Hij heeft niets te maken met dat grietje, maar hij beweerd dat zijn vriend haar vriendin leuk vond en dat hij dat andere meisje “bezig” moest houden.
Maar de reden dat ik in zijn inbox zat is omdat ik een smsje vanuit zijn toestel wilde sturen naar een bekende van ons en vervolgens kon ik het niet laten.

Als je getrouwd bent moet dat kunnen vind ik. Als je niets te verbergen hebt dan maakt het toch niet uit.
Wat een onzin... Zoiets doe je alleen maar op het moment dat je je partner niet vertrouwt.

En verder wat Tinkepink zegt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71251545
Maar Scorp, jij vind dus dat ik fout zat door zijn inbox te checken?
Wat zou jij doen?
pi_71251580
waarom valt iedereen over het feit dat TS de smsjes van haar man heeft gelezen?
wij lezen ook wel eens elkaars sms-jes of mails, lekker boeiend.
niet om te controleren, we vertrouwen elkaar, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

waarom zou dat niet kunnen binnen een relatie?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:58:38 #18
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71251586
Als ik vreemd zou gaan in het buitenland, zou ik op het vliegveld wel even checken of er geen bewijzen in m'n telefoon staan...Dus of je man is niet vreemd gegaan, of hij is er verdomd onhandig in...
pi_71251611
Wat heeft hij voor hulp nodig dan?
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 14:59:14 #20
16180 crew  CoolGuy
pi_71251620
quote:

bezig moest houden? waarom? die kan niet even een drankje aan de bar gaan doen ofzo? Aan de andere kant, als hij niet altijd even eerlijk is geweest dan had ie daar beter bij na moeten denken. Weer van een andere kant kun je denken dat als het ECHT wat geweest was, hij die smsjes wel had weg gegooid om in ieder geval te zorgen dat jij het niet zou lezen mocht je hem gaan controleren.

Je zegt wel, als je niets te verbergen hebt moet dat kunnen. Mwah, als er niets te verbergen is, waarom zou je zijn telefoon dan controleren?
pi_71251626
Het is fout om iemand zijn mailbox/smsjes/watdan ook te lezen zonder de toestemming

Je moet elkaar gewoon vertrouwen en door deze dingen te doen vertrouw je toch diegene niet helemaal
  Boks-Chick donderdag 23 juli 2009 @ 15:00:16 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71251661
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef Sabah het volgende:
Hoi,

Zit effe in een dilemma en heb raad/advies nodig:

Mijn man was op vakantie voor een paar dagen in Bodrum, hij is afgelopen maandag terug gekomen.
Ik had zijn toestel nodig en kon het niet laten om in zijn inbox en verzonden items te checken, waarop ik het volgende smsje van zijn vriend terug vond:
Ergo, je vertrouwt je man bij voorbaat al niet? waarom zou je zijn inbox zo nodig willen checken als je je vent gewoon vertrouwt?
lolwut
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 juli 2009 @ 15:01:20 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71251690
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef Mirjam het volgende:
waarom valt iedereen over het feit dat TS de smsjes van haar man heeft gelezen?
wij lezen ook wel eens elkaars sms-jes of mails, lekker boeiend.
niet om te controleren, we vertrouwen elkaar, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

waarom zou dat niet kunnen binnen een relatie?
In jullie geval ligt het anders, je weet het van elkaar en vind het prima... Ongeschreven afspraak dus dat het ok is en daarbij ook duidelijk dat jullie elkaar door en door vertrouwen Hier zou het ook geen probleem zijn overigens, maar ik doe het eigenlijk niet zonder te vragen. Het feit dat het kan, maakt dat het niet hoeft...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71251736
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

In jullie geval ligt het anders, je weet het van elkaar en vind het prima... Ongeschreven afspraak dus dat het ok is en daarbij ook duidelijk dat jullie elkaar door en door vertrouwen Hier zou het ook geen probleem zijn overigens, maar ik doe het eigenlijk niet zonder te vragen. Het feit dat het kan, maakt dat het niet hoeft...
ik doe het ook praktisch nooit, maar ik snap niet dat iedereen er maar over valt.
je hebt een relatie met elkaar, wat is er dan mis mee.
het is anders als je als een jaloerse havik alle gangen van je partner nagaat en alles leest enzo, maargoed, da's wat anders.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71251749
quote:

Hij heeft ook niks te verbergen muts, waarom ga jij er direct vanuit dat hij tegen je liegt? Wat verwacht je dan dat hij tegen je zal zeggen; "ja schat ik was toch maar alleen en mijn vriend neukte haar vriendin, en ze zag er wel geil uit in dat korte topje en ik heb toch niet zo'n trek in jouw olifantereet nu je zwanger bent, dus ik heb haar even goed uitgewoond die paar dagen"?

Als hij zegt dat er niks aan de hand was en ze gewoon ziek was moet jij dat geloven. En ik heb in de tien jaar dat mijn vrouw en ik samen zijn nog NOOIT in haar inbox gekeken; wat daarin zit zijn haar zaken. Als jij je had gedragen zoals dat hoort had je die sms'jes nooit gelezen en was er niks aan de hand geweest. Je hebt het aan jezelf te danken..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')