we zijn sigaretten makenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:54 schreef GotC het volgende:
Hee stelletje huisvrouwen, waarom is er bijna niemand op IRC?!
Gesloopt door gister denkquote:Op zondag 26 juli 2009 19:54 schreef GotC het volgende:
Hee stelletje huisvrouwen, waarom is er bijna niemand op IRC?!
voor jou is het een ondankbare taak.. als GotSie er een klaar had, had je de vorige peuk al op..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom wel in Grun en gister niet Moon!![]()
quote:22:25
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest De Gieren-speler Hernando Lķpez in de 22e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Bohumil Záruba.
(deze is kut,, is mijn reserve keeper voor mijn verdediger.. foutje!quote:Na 40 minuten moest Rigoberto Gotiortúa worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Steve Chave kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Wat een slachtveld! laatste 2 spelers zijn van mij!quote:Tot diepe teleurstelling van de W.V.-fans kon Helge Fenninger de pijn echt niet verbijten en dus moest hij van het veld. Reserve Folkert Jan Redeker nam zijn positie over.
nog een 45 minuten en ben van de hekele 7e plek af.. hopelijke!quote:45:00
Al met al ontliepen de teams elkaar bijster weinig, want het balbezit was precies gelijk verdeeld.
45:00
Met 2-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor jou is het een ondankbare taak.. als GotSie er een klaar had, had je de vorige peuk al op..
dank dankquote:
dank dank.. jammer dat je niet hebt kunnen winnen..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
Feli MrMoon!
Hier is t 0-0 gebleven ondanks vele kansen over en weer
dank dankquote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Als dit een touretappe was geweest, verdiende Dominik Doers van Emmen de gele trui en de kussen van de rondemiss.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juli 2009 05:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Erug gezellie!![]()
Jammer dat je niet kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |