quote:ingeschreven teams nieuwe opzet Fok! Jeugdcompetitie:
1: RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
2: pekel met vv Emmen A1
3: Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
4: diepFries met JV diepFries
5: rompompom met Parels voor de zwijnen
6: psychonikeo met De Nootjes
7: ScudRaket met Kleintje Pils
8: _Danny_ met FC EnkelTrappers
9: FvandePol met Fc de hanggroep
10: TheVulture met Little Vultures
11: Flappekz met YMFC College
12: RKDEO met RKDEO A1 (vanaf t einde van t seizoen.)
13: Foetre met United Black Panthers
14: FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (MITS HET LUKT MET EIGEN COMPETITIE)]
15: MrMoon met Jong Wurdsje (tenminste zo heet het op dit moment nog)..
16: Airedale1002 met Airedales Light
17: Gijs_ FC Bifröst A1
quote:Hoe is 't?
Addy Vrijens: Hij is vermoedelijk waardeloos in Verdedigen op dit moment.
Gauke Pieter Mos: We hebben deze week ook Vleugelspel getraind. Hij lijkt daarin slecht te zijn.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
In de jeugd gaat het ook absoluut niet om winnen, het is een leuke bijkomstigheid als je wint, maar meer niet! Bovendien was je middenveld veel zwakker, daarom heb je verloren. Dat je middenveld zoveel lager is ook weer niet zo raar, daar waar je maar met één centrale middenvelder speelde. Verder gewoon je spits blijven trainen, sterren zeggen niet alles en hij is nog maar 15, dus zal nog genoeg progressie gaan boeken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:34 schreef Dynia het volgende:
bwegh...Gisteren weer een potje gespeeld met mijn jeugd team, en onterecht verloren volgens mij...:( Meer sterretjes( geen idee of dat uitmaakt) hogere hatstats, betere tactiek...en toch 3-2 verliezen...voor de traininegn zal het niet uitmaken waarschijnlijk, maar ik wil zo graag een keer winnen...
verder is mijn "superspits" nog niet echt op dreef..wederom 6 sterren...en dat terwijl mijn goede keeper intussen wel beter wordt..6,5 sterren...Ik blijf nog wel even Scoren en passen trainen, maar het is zo zonde van deze keeper...hij krijgt nu geen training, en is wel een goede volgens mij..
Vond hem wel een koopje voor 1000quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef taxhaven het volgende:
speler id: 253923100
Ik weet niet zo goed wat ik met hem aanmoetOp welke positie vinden jullie hem het beste passen?
Misschien moet je ook zijn stats posten, anders valt er weinig over te zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef taxhaven het volgende:
speler id: 253923100
Ik weet niet zo goed wat ik met hem aanmoetOp welke positie vinden jullie hem het beste passen?
Ik dacht dat je het ook kon zien als je hem op zou zoeken met zijn id. Hoe kan ik zijn stats posten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien moet je ook zijn stats posten, anders valt er weinig over te zeggen
Nope, je kan alleen de stats van je eigen spelers zien en van spelers op de transferlijstquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het ook kon zien als je hem op zou zoeken met zijn id. Hoe kan ik zijn stats posten?
Met 4-3-3 kun je ook prima met drie middenvelders spelen hoor, ipv één mid en twee vleugels. Maar gezien je korte pass training is 3-4-3 sowieso raadzaam ja!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef Dynia het volgende:
Ik speel nu 4-3-3 in de jeugd, maar waarschijnlijk kan ik beter gewoon vol voor de 3-4-3 gaan...is mijn middenveld wat sterker, en worden er meer spelers getrained...:)
ik weet dat winnen niet nodig is in de jeugd...maar een keertje winnen lijkt me wel leuk...
kent iemand trouwens psicotsi voor firefox?
Ken het wel, gebruik het niet. Ik gebruik alleen Foxtrickquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef Dynia het volgende:
Ik speel nu 4-3-3 in de jeugd, maar waarschijnlijk kan ik beter gewoon vol voor de 3-4-3 gaan...is mijn middenveld wat sterker, en worden er meer spelers getrained...:)
ik weet dat winnen niet nodig is in de jeugd...maar een keertje winnen lijkt me wel leuk...
kent iemand trouwens psicotsi voor firefox?
Hij is denk nog steeds aan het uitzoeken hoe dat moet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nope, je kan alleen de stats van je eigen spelers zien en van spelers op de transferlijstEven selecteren, kopiëren en plakken een idee?
quote:Rembrandt Huijdts has a very rough attitude, both on and off the pitch. That could get him into trouble…
In this game, I studied Michael van Scheltema. His Winger is wretched I would say. Ja, leuk, ik wilde wat weten over z'n keepen..
Tammo Warendorf is poor when it comes to Keeper, I would say.
We've seen some progress in the Keeper capabilities of young Michael van Scheltema. In a season or so I think he will reach his potential in this skill if you give him primary training.Ah, da's beter. Hij kan goed worden in een seizoen, dat betekent dat ik een goed keeper van 17j88d ongeveer kan hebben. Moeilijk, want ik heb nog wel wat winger potentie ook, beetje zonde om dat te vergooien.
There is certainly still some potential in Kornel Meulders. Leave him to me, he could be fully trained in a season or so but you might need to change training types to achieve that.
Now I am positive that Matthé de Wijs can't learn more in the youth academy when it comes to Winger.
Ik denk het ook jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is denk nog steeds aan het uitzoeken hoe dat moet?.
Met redelijk passing alleen zijn het geen toppers. Ze zullen ook een hoofdstat moeten hebben die redelijk of meer is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:22 schreef Dynia het volgende:
jeeej...2 stijgers in de jeugd......beiden zijn nu "redelijk" op passing 1tj is nog geen 16, dus die zou nog wel wat op kunnen leveren over een jaartje....Ik heb volgens mij van beiden geen scout rapport, want beiden zaten al in het team toen ik het team kreeg... De speler waarvan ik dacht dat dat een toppertje zou worden,. is helaas nu al uitgetraind op 16 jaar en nog wat dagen. Zijn verdedigen is matig...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:44 schreef Dynia het volgende:
ow ja...ga ik weer...passing is GEEEEEEEEN Hoofdstat....![]()
Netjes. Ik kan niet meer via random challenges mijn vlaggetjes binnenhalen. Kut. Het kost me dus tering veel tijd om de rest te pakken....quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gister vlaggetje van Algerije binnen gevist. Helaas wel een (halve) trainee er na 20 minuten afgetrapt, die stond echter op punt van poppen, dus nu maar hopen dat 20 minuten genoeg was.. 'Gelukkig' maar een +2 (vandaag alweer +1), dus dan haalt 'ie 't indien nodig volgende week wel in..
Ik heb er nog een stuk of 10 denk ik, die via random challenges relatief eenvoudig (kwestie van geduld, rustig wachten op de dag...) binnen te vissen zijn.. Heb bewust een aantal 'grotere' (pakweg 700 gebruikers) landen over gelaten ingeval een vroege bekeruitschakeling bijvoorbeeld. Nu is het gewoon een kwestie van uit blijven dagen, zal tegen het einde van volgend seizoen ook wel gebeurd zijn...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Netjes. Ik kan niet meer via random challenges mijn vlaggetjes binnenhalen. Kut. Het kost me dus tering veel tijd om de rest te pakken....
Ik red mij nog prima met de oefenpot, ik zit nu dan nog rond de 800-900 actieve gebruikers. Zal nog wel een seizoen ofzo duren voor ik er echt moeite voor moet gaan doen, hoop ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Netjes. Ik kan niet meer via random challenges mijn vlaggetjes binnenhalen. Kut. Het kost me dus tering veel tijd om de rest te pakken....
Hmm, zo ver ben ik nog niet gelukkig. Ik heb er nu 25 uitstaan in Chinese Taipei, zal er wel eentje van accepteren. Dat wordt vlag nr. 80!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eén seizoen? Nog wel drie zeker. Tot een user of 250 per land gaat het probleemloos, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik red mij nog prima met de oefenpot, ik zit nu dan nog rond de 800-900 actieve gebruikers. Zal nog wel een seizoen ofzo duren voor ik er echt moeite voor moet gaan doen, hoop ik![]()
En intussen blijf ik meedoen met de loterijen van de vlaggetjes fed, nog niks gewonnen, maar het kan altijd een keer gebeuren...
200-250 is de grens, oftewel bij Nigeria, Jamaica en Azerbaidjanquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén seizoen? Nog wel drie zeker. Tot een user of 250 per land gaat het probleemloos, eigenlijk.
Of hij heeft met een schaar de stats proberen te knippen uit zn scherm.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:49 schreef Gijs_ het volgende:
En volgens mij heeft die ene gozer, nadat ie hem de appie al onder het kopieerapparaat heeft gehad, zijn laptop inmiddels dichtgeplakt...
Net logo hoor!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:52 schreef Jaheur het volgende:
Krijg je dit seizoen ook een award als je de meeste strafpunten voor de VJ/GL in 1 wedstrijd scoor? Heb 17 punten gescoord in 1 wedstrijd
Nou heb ik die Raymond al tig keer uitgelegd dat een doelpaal niet mee geeft......quote:Hilbert Buitendijk werd er bij DEO in gestuurd voor Raymond Suykerbuijck, die in de 40e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Azerbeidjan staat op 271 users, dus dat zal geen probleem zijn, DIe andere twee worden wel moeilijker met minder dan 200 users.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
200-250 is de grens, oftewel bij Nigeria, Jamaica en Azerbaidjan
Sjesses, dat is 4 weken geleden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:52 schreef Jaheur het volgende:
Krijg je dit seizoen ook een award als je de meeste strafpunten voor de VJ/GL in 1 wedstrijd scoor? Heb 17 punten gescoord in 1 wedstrijd
quote:Eldert Wijn (K)
16 jaar en 110 dagen
Keepen: goed (max. goed)
Verdedigen: waardeloos (max. onbekend)
Positiespel: rampzalig (max. rampzalig)
Oohw, dat scheelt, dan kan ik nog een tijd lekker lui vlaggetjes jagenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén seizoen? Nog wel drie zeker. Tot een user of 250 per land gaat het probleemloos, eigenlijk.
Ja, maar ik heb na week 7 van de competitie niet meer gekeken op fokhattrick omdat die vjgl award niet werd bijgewerkt :pquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Azerbeidjan staat op 271 users, dus dat zal geen probleem zijn, DIe andere twee worden wel moeilijker met minder dan 200 users.
http://www.maptrick.org/coolness.php?
[..]
Sjesses, dat is 4 weken geleden!!
Iig nog hattrick spelen tot volgend jaarquote:Je bent Hattrick Supporter tot 03-07-2010 09:28.
Geen dank!! En dan hoop ik dat de ME ook een beetje meewerkt, anders ben je het volgende maand alweer zatquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
Nog maals bedankt mannen en vrouw.![]()
[..]
Iig nog hattrick spelen tot volgend jaar![]()
ja nu MOET je wel..quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
Nog maals bedankt mannen en vrouw.![]()
[..]
Iig nog hattrick spelen tot volgend jaar![]()
hehehehehe ach dan zijn jullie er om me weer wat meer hoop te gevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geen dank!! En dan hoop ik dat de ME ook een beetje meewerkt, anders ben je het volgende maand alweer zat
Ik MOET niks.quote:
Teamgeest kan alleen stijgen door PIC te spelen. De trainer heeft geen enkele invloed op de teamgeest.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef Dynia het volgende:
Ik heb 2 stijgers...niets bijzonders. wel 1tje die ik woensdagmiddag gekocht had op basis van psicotsi, en die is dus na 1 potje ballen gestegen, dus op zich werkt dat wel...verder 3 vormdalers en 3 vormstijgers
Waar ik nu wel een beetje van begin te balen is mijn teamgeest. Op zich heb ik best een goed team voor de VIII, maar het komt er niet echt uit. Nu heb ik het vermoeden dat dat door mijn teamgeest komt (woedend). Als ik binnen HO mijn teamgeest 3 nivos omhoog doe (van woedend naar content ofzo) scheelt dat al 20 Hatstats...dat is behoorlijk veel vind ik...
Is er een manier om de teamgeest wat op te krikken? Een uitje ofzo?...een bingo avond in de kantine?...geen idee
oh...en mijn teamgeest is laag omdat ik spelers kocht die vervelend zijn (controversieel, oneerlijk...etc) Kan het ook zijn dat mijn teamgeest laag blijft omdat mijn trainer een eikel is? (controversieel en oneerlijk)
Spelers op andere posities krijgen 8% training van het ingestelde trainingspercentage.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:16 schreef Clesar03 het volgende:
Ik dacht dat als je verdedigen traint alleen spelers op die positie stijgen
4 stijgers, waaronder mijn keeper (rampzalig naar waardeloos) en 2 middenvelders
Die gaan denk ik op de lijst! Verder 3 vormdalers en 2 stijgers, het blijft allemaal niet geweldig, maar oke!quote:Je trainer Rene von Felten heeft het volgende vastgesteld:
Alexandre Bourgeon Zag zijn mate van scoren toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Basilio Gianello Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van uitmuntend naar briljant
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef Dynia het volgende:
Ik heb 2 stijgers...niets bijzonders. wel 1tje die ik woensdagmiddag gekocht had op basis van psicotsi, en die is dus na 1 potje ballen gestegen, dus op zich werkt dat wel...verder 3 vormdalers en 3 vormstijgers
Waar ik nu wel een beetje van begin te balen is mijn teamgeest. Op zich heb ik best een goed team voor de VIII, maar het komt er niet echt uit. Nu heb ik het vermoeden dat dat door mijn teamgeest komt (woedend). Als ik binnen HO mijn teamgeest 3 nivos omhoog doe (van woedend naar content ofzo) scheelt dat al 20 Hatstats...dat is behoorlijk veel vind ik...
Is er een manier om de teamgeest wat op te krikken? Een uitje ofzo?...een bingo avond in de kantine?...geen idee
oh...en mijn teamgeest is laag omdat ik spelers kocht die vervelend zijn (controversieel, oneerlijk...etc) Kan het ook zijn dat mijn teamgeest laag blijft omdat mijn trainer een eikel is? (controversieel en oneerlijk)
In zoverre, zijn karakter niet. Het leiderschap van een trainer kan er voor zorgen dat je teamgeest (TS) langer hoog blijft en sneller stijgt als het laag staat. Je teamgeest heeft vooral invloed op je middenveld, trouwens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Teamgeest kan alleen stijgen door PIC te spelen. De trainer heeft geen enkele invloed op de teamgeest.
Ik had het inderdaad beter moeten verwoorden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
In zoverre, zijn karakter niet. Het leiderschap van een trainer kan er voor zorgen dat je teamgeest (TS) langer hoog blijft en sneller stijgt als het laag staat. Je teamgeest heeft vooral invloed op je middenveld, trouwens.
Dat is het hele gedoe rondom FC's (Future Coaches) ook, spelers met goed leiderschap en die goed of hoger ervaring hebben, kunnen een goed/goed coach worden. Die gaan voor leuke bedragen (500-600k) de TL op en af.
Tot slot wat data ter informatie:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
In zoverre, zijn karakter niet. Het leiderschap van een trainer kan er voor zorgen dat je teamgeest (TS) langer hoog blijft en sneller stijgt als het laag staat. Je teamgeest heeft vooral invloed op je middenveld, trouwens.
Dat is het hele gedoe rondom FC's (Future Coaches) ook, spelers met goed leiderschap en die goed of hoger ervaring hebben, kunnen een goed/goed coach worden. Die gaan voor leuke bedragen (500-600k) de TL op en af.
Dat is inderdaad erg handig. Ik heb alleen gemerkt dat als je een TS-hit hebt gehad, het niet meer helemaal bruikbaar is om te kijken hoe lang je een TS nog kan vasthouden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tot slot wat data ter informatie:
http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Voor wat betreft goed en redelijk leiderschap klopt het best aardig. Ik gebruik dit overzicht vrij regelmatig voor het bepalen van m'n TS-strategie
Ik heb nog nooit een TS met [ď]zichtbaar[/i] effect gehad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg handig. Ik heb alleen gemerkt dat als je een TS-hit hebt gehad, het niet meer helemaal bruikbaar is om te kijken hoe lang je een TS nog kan vasthouden.
Joh... Wat dat betreft zou er eindelijk eens duidelijk moeten worden wat nu de invloed van een TS-hit is. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar is gedaan, maar ik meen me te herinneren ergens te hebben gelezen dat een TS-hit geen absolute malus is t.o.v. je TS, maar een relatieve malus. Hoe hoger je TS, hoe groter dus ook de invloed van de TS-hit..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg handig. Ik heb alleen gemerkt dat als je een TS-hit hebt gehad, het niet meer helemaal bruikbaar is om te kijken hoe lang je een TS nog kan vasthouden.
Ook dan daalt het cijfer achter de komma. Ook al zie je het niet, er is toch verschil in teamgeest gekomen wat ook resulteert in een minder mindenveld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een TS met [ď]zichtbaar[/i] effect gehad.
Voor zover ik weet is het een vast percentage wat er af gaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh... Wat dat betreft zou er eindelijk eens duidelijk moeten worden wat nu de invloed van een TS-hit is. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar is gedaan, maar ik meen me te herinneren ergens te hebben gelezen dat een TS-hit geen absolute malus is t.o.v. je TS, maar een relatieve malus. Hoe hoger je TS, hoe groter dus ook de invloed van de TS-hit..
Ik heb dat toen eens aangekaart, maar ik kreeg verschillende reacties, maar niemand wist daar iets concreets over te vertellen.quote:Is daar binnen HAG iets over bekend toevallig?
Met een slecht leiderschap coach haalde ik na 3 wedstrijden PIC op rij een constante teamgeest van 6.00 op de wedstrijddag met elke PIC daaropvolgend. Zelfs na TS Hits zat ik nog altijd op content, en dus 6.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan daalt het cijfer achter de komma. Ook al zie je het niet, er is toch verschil in teamgeest gekomen wat ook resulteert in een minder mindenveld.
Zonder TS-hit, zou je op tevreden moeten zitten tijdens de wedstrijd na de 3e keer PIC met een slecht leiderschap coach.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met een slecht leiderschap coach haalde ik na 3 wedstrijden PIC op rij een constante teamgeest van 6.00 op de wedstrijddag met elke PIC daaropvolgend. Zelfs na TS Hits zat ik nog altijd op content, en dus 6.
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Werkt de TS stijging van PIC meteen al tijdens de wedstrijd dan?
Maar je staat waarschijnlijk niet precies op 6.00. Hierdoor kun je namelijk een TS-hit krijgen zonder dit in het TS te zien. En waarschijnlijk zal het getal achter de komma van het leiderschap ook met snelheid van de daling te maken hebben.quote:Vlak voor de 4de (en elke daaropvolgende) wedstrijd sta je met slecht LS namelijk op 6.00
Dan zal het dat tweede zijn. Ik heb het een keer uitgerekend via dat schema en ik ben pretty sure dat ik op 6.00 uit kwam.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar je staat waarschijnlijk niet precies op 6.00. Hierdoor kun je namelijk een TS-hit krijgen zonder dit in het TS te zien. En waarschijnlijk zal het getal achter de komma van het leiderschap ook met snelheid van de daling te maken hebben.
Gewoon niet aan denken he als je om 5.15 wakker wordquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:15 schreef rompompom het volgende:
Dan post je op dat tijdstip en dan heb je 't niet eens over je training!
Misschien t verkopen waard? 17 jaar 78 dagenquote:Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Vaardigheidsniveau gestegen! Otto Grafhorst
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Gerrit-Jan Broekhof
Mn reserve matig keepquote:Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van rampzalig naar waardeloos.
Optie 2. Altijd voor het beste resultaat willen gaan. Dat topscoordersprijzengeld is niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
optie 1: Gaan voor de topscoorderstitel van mn league en mijn 3de spits qua vorm opstellen die eerste staat in de topscoorders strijd (13 goals)
optie 2: gaan voor de wedstrijdratings en mijn 2de spits qua vorm opstellen die gelijk staat met een belager om de topscoorderstitel (10 goals)
??
dat kreeg ik ook netquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Fok is kut op t moment!![]()
Ik blijf een reactie intypen maar als ik op invoeren druk krijg ik dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Net alsof dat nut heeft? Ik ben vast de enige niet en de zelfde bug spammen heeft ook geen nut.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof dat nut heeft? Ik ben vast de enige niet en de zelfde bug spammen heeft ook geen nut.
Wil ik net mn artsen ontslaan heb ik nog een +1 blessureIk had toch gehoopt dat t lampie een pleister had inm.
![]()
Afgelopen zondag geblesseerd getrapt in z'n laatste wedstrijd. Toen een +4, nu nog iets rond de +2,4 weken.. Staat voor de liefhebbers op de TLquote:Lucas Mossel [254334375]
18 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 10-11-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 01-08-2009 (11/28), )
Total Skill Index (TSI): 1 050
Loon: 470 ¤/week 7 520 ¤ / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 2 we(e)k(en) geblesseerd
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Kondysje: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Competitie: IX.140 (62459)
Nederland 9 van de 10
Team Gsp W G V DV DT ± Pt
1. Omhoog Dapp'ere Strijders Online 10 8 2 0 39 4 35 26
2. Omlaag F.C. Brandjhout 10 8 0 2 36 11 25 24
3. Geen wijziging Kliko Quick 10 6 1 3 15 9 6 19
4. Geen wijziging F-Side 10 4 3 3 22 19 3 15
5. Geen wijziging FC Amsterdam Uitnodigen 10 4 3 3 16 18 -2 15
6. Geen wijziging HC habbo HC Uitnodigen 10 2 1 7 10 30 -20 7
7. Geen wijziging V.V. De Pleezitters Uitnodigen 10 2 0 8 10 28 -18 6
8. Geen wijziging Skaiters Uitnodigen 10 1 0 9 5 34 -29 3
quote:Dapp'ere Strijders (361285)
Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
1e in IX.140
Het team is de laatste 15 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 8 gewonnen.
maar mijn enige irl supporter is wel weggelopenquote:Topscorers
Speler Team Goals
1. Allard Cortenrade Dapp'ere Strijders 8
2. Dominique Doe F.C. Brandjhout 7
3. Koos Waardenburg Dapp'ere Strijders 7
4. Seth de Haan Dapp'ere Strijders 6
quote:Eldert Wijn (254341262)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 21-11-2009
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 01-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 310
Loon: 2 410 ¤/week
Fysiek: fit
Altijd fijn. Jammer dat 'ie niet heel hoog in z'n goed Keepen zit, maar levert je toch al snel een paar ton op bij verkoopquote:
Waardeloosquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Altijd fijn. Jammer dat 'ie niet heel hoog in z'n goed Keepen zit, maar levert je toch al snel een paar ton op bij verkoop
Heeft 'ie nog wat Verdedigen of Spelhervatting?
Houdt niet over, maar afijn.. Misschien bij doorverkoop dat ik er ooit nog wat op verdien.. Komt later vandaag voor noppes op de lijst..quote:Wilbert Zumpolle [254402577]
17 jaar en 100 dagen, volgende verjaardag: 14-08-2009
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 02-08-2009 (11/28), )
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 330 ¤/week 5 280 ¤ / season
Specialiteit: Koppen
Kondysje: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Gotver, hopelijk is de wedstrijd zo belangrijk dat het stadion toch vol zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dinsdagavond naar Paraguay. Scouts hadden weer 3x prut en 't regent
Ach, het is te verkopen maar daar is ook wel alles mee gezegdquote:18 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 10-11-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Porthos FC (sinds 02-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 1 670 ¤/week
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 05-08-2009 12:11
Vraagprijs: 2 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤