Neequote:Op donderdag 23 juli 2009 14:21 schreef Cybey het volgende:
Verkoop je kaartje gewoon voor 150... hij kost iets van 135 + service kosten ofzo?
Meer dan 150.quote:
Pauperquote:
Ik ga al naar Sziget toe en heb eigenlijk niet echt zin om te gaan naar Lowlands.quote:
Sziget will eat you alive.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga al naar Sziget toe en heb eigenlijk niet echt zin om te gaan naar Lowlands.
Sziget is beter.quote:
Iedereen bied ze voor 200+ euro aan, waarom zou ik dan als enige hem tegen de kostprijs verkopenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef Shoombak het volgende:
Je bent zo'n vuile handelaar,
lekker voor je
Ik hoop dat je er uiteindelijk mee blijft zittenquote:
Oh nee, dan ga ik alsnogquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:32 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er uiteindelijk mee blijft zitten
Nu heb ik me versliktquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:21 schreef zovty het volgende:
Je moeder belde, of je stroop of jam op je pannenkoeken wil vanavond.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:21 schreef zovty het volgende:
Je moeder belde, of je stroop of jam op je pannenkoeken wil vanavond.
Ja maar voor dat LiveTrade moet je een creditcard hebben die ik niet hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef Philip10 het volgende:
Als je hem aanbiedt via LiveTrade kun je er 200+ voor krijgen en is je kaartje tenminste nog geldig.
Je weet dat het aanbieden via marktplaats er voor zorgt dat het kaartje, wat op jouw naam staat, ongeldig wordt verklaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dan niet commissie betalen aan LiveTrade?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef Philip10 het volgende:
Als je hem aanbiedt via LiveTrade kun je er 200+ voor krijgen en is je kaartje tenminste nog geldig.
Je weet dat het aanbieden via marktplaats er voor zorgt dat het kaartje, wat op jouw naam staat, ongeldig wordt verklaard?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:32 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er uiteindelijk mee blijft zitten kaartje ongeldig verklaart wordt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen die kaarten kopen met het doel ze voor meer te verkopen
Dat doe ik dus niet, maar ik ga ze ook niet als enige voor de kostprijs verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen goed doel
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Dan kun je je kaartjes alsnog verkopen maar dan is de koper de lul.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen die kaarten kopen met het doel ze voor meer te verkopen
Mensen die verwachten dat ze kaarten boven de kostprijs kunnen doorverkopen om wat voor rede dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt waar, ik kan daar ZO slecht tegen!
W8, miss open ik zelf wel een KLB topic!
Nee, een afzetterquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet, maar ik ga ze ook niet als enige voor de kostprijs verkopenben geen goed doel
Ohja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan kun je je kaartjes alsnog verkopen maar dan is de koper de lul.
Kaarten te koop aanbieden en de plaatsing veranderen is gratis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef Philip10 het volgende:
Als je hem aanbiedt via LiveNation kun je er 200+ voor krijgen en is je kaartje tenminste nog geldig.
Volgens mij mogen ze dat wettelijk niet eens doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja.
In dat geval hoop ik dat 'ie hem niet kan verkopen voor boven de oorspronkelijke prijs, besluit zelf te gaan, en bij de ingang tegen hem wordt gezegd "ja jongen, deze kaart stond op marktplaats voor meer dan de kostprijs en is dus ongeldig verklaart, hiermee mag je er niet in"
Er staat op je kaartje (of in de voorwaarden ergens) dat je de kaarten niet mag verhandelen/doorverkopen of iets dergelijks. Ja, dat mogen ze dus wel doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze dat wettelijk niet eens doen.
Als ik bijvoorbeeld een laptop voor meer dan de kostprijs verkoop, gaat de fabrikant toch ook niet janken?
Volgens mij ga je akkoord met de voorwaarde dat je hem niet voor een hogere prijs te koop gaat aanbieden, op het moment dat je het kaartje koopt. En terecht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld een laptop voor meer dan de kostprijs verkoop, gaat de fabrikant toch ook niet janken?
Handelaren (die in grote getallen kaarten opkopen en aanbieden op hun website) worden aangepakt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zetten ze er voor de vorm erbij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Er staat op je kaartje (of in de voorwaarden ergens) dat je de kaarten niet mag verhandelen/doorverkopen of iets dergelijks. Ja, dat mogen ze dus wel doen.
Klopt, ze pakken tot nu toe alleen grotere handelaars aan, maar ook websites zoals marktplaats worden benaderd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Handelaren (die in grote getallen kaarten opkopen en aanbieden op hun website) worden aangepakt.
Niet individuele personen die toevallig 1/2 kaarten aanbieden op Marktplaats.
Ik weet dan ook niet waar die onzin vandaan komt dat die kaarten ongeldig worden verklaard.
In de meeste gevallen plaatsen die aanbieders op Marktplaats niet eens een foto (of een dermate duidelijke foto waarop ze kunnen vaststellen om welke tickets het gaat) bij hun advertentie. Al zou de wil daartoe wel bestaan, dan nog is het onmogelijk om zoiets door te voeren.
quote:Ik kan niet naar het concert, mag ik mijn kaartje niet doorverkopen?
Mojo richt zich in principe uitsluitend op personen en bedrijven die op structurele basis kaarten opkopen en doorverkopen en niet op individuele gevallen waarbij kaarten niet voor commerciele doeleinden worden verkocht of doorgegeven.
quote:Er is een bod uitgebracht van 180,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl.
Ja ik heb dus geld nodigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef Jimbo het volgende:
noortje heeft er meer voor gehad
en je kan der makkelijk 250 voor vangen
fokkers kopen ze ook nog wel btw maar dan wel voor redelijke prijsjes.
Laat maar komenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Jimbo het volgende:
dan moet je dus goed adverterenik weet iemand die 200 betalen wil en zondag kan ophalen als je bij ren bent.
je heb pmquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat maar komen![]()
Ik kan m`n nummer pm-en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |