EENS en dat is het enigste wat ik er over zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef r2dGeert het volgende:
Grutjes, wat is het weer verschrikkelijk gesteld met het klootjesvolk hier op Fok!.
Welke labiele rugjosti kent het verschil tussen "enige" en "enigste" nou niet? Nu vraag ik je.
Aan alle door zijn/haar ouders verwaarloosde vmbo-ers; het geeft niet, niemand heeft hoge verwachtigen van jullie. Maar neem aub vakantie in mexico.
Ga in vrede.
Gegarandeerd de enigste vakantie van je levenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef r2dGeert het volgende:
Maar neem aub vakantie in mexico.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
Wat een enig topicje..
Misschien wel hetenigste
van de week.
"me" ipv "mijn" is er een uit hetzelfde rijtje.quote:
Voor mij is het niet aanvaardbaar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:50 schreef Hri het volgende:
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
~bron
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
Jij ben zo-i-zo de enige klootjesvolk hier ha haquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef r2dGeert het volgende:
Grutjes, wat is het weer verschrikkelijk gesteld met het klootjesvolk hier op Fok!.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:54 schreef triple_A het volgende:
Ja ik kan me voorstellen dat zoiets erg frustrerend kan zijn als je geen leven hebt om je zorgen over te maken
Misschien moet je dan niet zo kijken als op je fobo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:56 schreef Saaaaab het volgende:
Terechte klacht! En als je er, ook in het dagelijks leven () wat van zegt, krijg je te horen: "Nou en, boeiend"
Wat is er mis met m'n bazinnenblik?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zo kijken als op je fobo.
Ja dat boeit me niet zo echt, ik maak ook spellingsfouten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:56 schreef Cybey het volgende:
Meer veel gemaakte fouten:
- ik wordt
- zowiezo / zo-ie-zo
Zo hé, HAHAHA!!!!!11!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zo kijken als op je fobo.
Backfire!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef Folmer het volgende:
Welke labiele rugjosti weet nou niet dat je namen van landen met een hoofdletter moet schrijven?
Ja, enigste als in poepigste of schattigstequote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef cYbErTiM het volgende:
mag allebei volgens de officiele spelling
Nieuwe spelling is voor droeftoeters.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef cYbErTiM het volgende:
mag allebei volgens de officiele spelling
Die zit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef Folmer het volgende:
Welke labiele rugjosti weet nou niet dat je namen van landen met een hoofdletter moet schrijven?
Waarom doen breezersletjes altijd zo raar met hun mond op een foto?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n bazinnenblik?
Lijkt me reden genoegquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef cYbErTiM het volgende:
enigste reden waarom je het dus niet mag schrijven is vanwege die naabs die er over lopen te zeuren
Reden genoeg om het juist "fout" te zeggen jaquote:
dit doe je expres hč?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef Kabolter het volgende:
Waar kom je weg dan, TS?
Ik lees het later wel, ga nog even snel naar de super, nu die nog los is.
Ik ben geen breezersletje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom doen breezersletjes altijd zo raar met hun mond op een foto?
ontkennigsfase!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben geen breezersletje!Deze foto was helemaal niet speciaal gemaakt om op internet te zetten. Had je liever een spiegelfoto gezien met klaarkom-gezicht voor alle gaile fappers hier?
Laat maar komen hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben geen breezersletje!Deze foto was helemaal niet speciaal gemaakt om op internet te zetten. Had je liever een spiegelfoto gezien met klaarkom-gezicht voor alle gaile fappers hier?
Je bent zelf een josti. Er is namelijk geen verschil tussen enige en enigste waar jij op duidt: Het ene is informeel en het andere is formeel. Met je 'vmbo-ers'...het is vmbo'ers. En, niemand heeft hoge verwachtigen? Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef r2dGeert het volgende:
Welke labiele rugjosti kent het verschil tussen "enige" en "enigste" nou niet? Nu vraag ik je.
Aan alle door zijn/haar ouders verwaarloosde vmbo-ers; het geeft niet, niemand heeft hoge verwachtigen van jullie. Maar neem aub vakantie in mexico.
Ga in vrede.
quote:
"Je snapt toch wat ik bedoel? Daar gaat het om!"quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:56 schreef Saaaaab het volgende:
Terechte klacht! En als je er, ook in het dagelijks leven () wat van zegt, krijg je te horen: "Nou en, boeiend"
Jup.. kwestie van tijdquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef Saaaaab het volgende:
[..]!! Dus hierna volgt acceptatie? Ik zou het nooit kunnen accepteren!
Mensen die dat al een breezersletfoto vinden
Eh.. ik deed het expres?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:24 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Je bent zelf een josti. Er is namelijk geen verschil tussen enige en enigste waar jij op duidt: Het ene is informeel en het andere is formeel. Met je 'vmbo-ers'...het is vmbo'ers. En, niemand heeft hoge verwachtigen? Wat houdt dat in?
Het lijkt mij verstandig zelf eens wat aan je Nederlandse te doen; het rammelt aan įlle kanten.
leuke topic kaap! ga zo doorrr !1!1!E INZ 1!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jup.. kwestie van tijd
Ik zou maar snel van al je geld breezers gaan inslaan, voordat je er andere dingen voor moet gaan doen
ik doe mijn best, maar het werkt niet!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:21 schreef Hri het volgende:
[..]
leuke topic kaap! ga zo doorrr !1!1!E INZ 1!!!1!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |