EENS en dat is het enigste wat ik er over zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef r2dGeert het volgende:
Grutjes, wat is het weer verschrikkelijk gesteld met het klootjesvolk hier op Fok!.
Welke labiele rugjosti kent het verschil tussen "enige" en "enigste" nou niet? Nu vraag ik je.
Aan alle door zijn/haar ouders verwaarloosde vmbo-ers; het geeft niet, niemand heeft hoge verwachtigen van jullie. Maar neem aub vakantie in mexico.
Ga in vrede.
Gegarandeerd de enigste vakantie van je levenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef r2dGeert het volgende:
Maar neem aub vakantie in mexico.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
Wat een enig topicje..
Misschien wel hetenigste
van de week.
"me" ipv "mijn" is er een uit hetzelfde rijtje.quote:
Voor mij is het niet aanvaardbaar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:50 schreef Hri het volgende:
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
~bron
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
Jij ben zo-i-zo de enige klootjesvolk hier ha haquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:44 schreef r2dGeert het volgende:
Grutjes, wat is het weer verschrikkelijk gesteld met het klootjesvolk hier op Fok!.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:54 schreef triple_A het volgende:
Ja ik kan me voorstellen dat zoiets erg frustrerend kan zijn als je geen leven hebt om je zorgen over te maken
Misschien moet je dan niet zo kijken als op je fobo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:56 schreef Saaaaab het volgende:
Terechte klacht! En als je er, ook in het dagelijks leven () wat van zegt, krijg je te horen: "Nou en, boeiend"
Wat is er mis met m'n bazinnenblik?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zo kijken als op je fobo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |