Oh goed zeg! Is sowieso een poging waard! Ben benieuwd! Om echt te zien of het werkt geven ze het 3 mnd...quote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef Vaganza het volgende:
Zo, heb nu de yasmin pil binnen.
hopen dat het goed gaat, anders misschien toch maar een 2e kuur
Wat voor antibiotica als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef mfkz het volgende:
Ik was vandaag dus naar m'n huisarts en die heeft me antibiotica voorgeschreven..
Is het gegarandeert dat al je puisten terug komen als je ermeee stopt? of heb je ook kans dat het voor altijd wegblijft(op enkele puisten na dan)?
Haha nee ik heb echt geen idee waar je het over heb. Volgens mij is het gewoon een merkloze versie. Daar zit dan hetzelfde in alleen is niet van Roche. Denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef miss-bouquet het volgende:
ja weet je wat het volgens mij is.......men gaat er dan vanuit dat het proces waarschijnlijk wordt versneld als je ''de echte versie'' hebt. Dat is natuurlijk niet zo, dat zit gewoon tussen je oren.
maar goed.........ik blijf de onstekingen op me wangen zo iriitant vinden. Smeren jullie daar een speciale creme voor ofzo..? ( mijn huid is niet droog, daar heb ik een goeie creme voor gekocht), maar de onsteking...pfff, wordt er af en toe schijtziek van, en ik kan het ook niet laten om er aan te zitten!!! terwijl mijn voorhoofd/neus en kin gewoon heel mooi glad is!
Tjah, het is de moeite waard.....we blijven maar afwachten he!
Kost je dat nog extra centen zo'n lichtkabine? En kun je link geven met info er over?quote:Op zondag 6 september 2009 01:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TVP
Heb zelf deze kuur ook gehad. Heb de hele kuur afgerond. Gezicht is 99% clear van de puisten alleen nog verkleuringen(de 1%). Heb op mijn Borst nog wat en op mijn rug. Dermatoloog adviseerde mij om de licht kabine uit te proberen dus daar heb ik al 2 keer ingestaan.
Overigens is de kuur al 3-4 week afgelopen en ik krijg er niks bij. Al blijft de rug en borst een issue. Hopen dat de lichtkabine uitkomst bied.
Niet echt een verslechtering bij mij. Slik het nu ongeveer 4 maanden. Er is wel verbetering, maar je mag antibiotica helaas niet zo lang slikken waardoor Ik bang ben dat -als ik stop- de acne weer gelijk terugkomt. Maarja, we zullen zien.quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef mfkz het volgende:
Kregen jullie eerst een verslechtering van de acne voordat je verbetring zag met minocycline?
Niks is ooit gegarandeerd als het om medicijnen gaat. Men spreekt altijd over gemiddeld en statistisch gesproken en in x% van de gevallen...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef mfkz het volgende:
Ik was vandaag dus naar m'n huisarts en die heeft me antibiotica voorgeschreven..
Is het gegarandeert dat al je puisten terug komen als je ermeee stopt? of heb je ook kans dat het voor altijd wegblijft(op enkele puisten na dan)?
Ja. (En het volgende is geheel persoonlijke ervaring, geen enkele reden om aan te nemen dat het bij jou identiek zal gaan): Ik heb er spijt van dat ik op dat moment niet ben gestopt met minocycline. Meer ontstekingen + hyperpigmentatie = nog altijd littekens, 9 maanden en een Roaccutanekuur later. Minocycline heeft mij meer kwaad dan goed gedaan, helaas.quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef mfkz het volgende:
Kregen jullie eerst een verslechtering van de acne voordat je verbetring zag met minocycline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |