idd sukkelquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:40 schreef Salvad0R het volgende:
je moet de binnenband ook pas helemaal oppompen nadat je de buitenband er weer ophebt getieft.
ja, dat weet ik, maar als ik 'm dan weer helemaal oppompte zat ie halverwege te strak, hij wipte zeg maar niet op dat richeltje. Ook niet als ik m erop drukte met zo'n wipper, en ook niet bij keihard oppompen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:40 schreef Salvad0R het volgende:
je moet de binnenband ook pas helemaal oppompen nadat je de buitenband er weer ophebt getieft.
Sorryquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
die TT is goed ja. er zit nu brood op mn beeldscherm, en mn collega kijkt heel gek naar me
en gelukkig maar. die collega van mij is toch om te janken, dus nu heb ik in ieder geval wat te lachenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Sorry, ja dat was gewoon het eerste wat er in mij opkwam!
Je moet gewoon zorgen dat de band aan de overliggende zijde van waar je 'm over de rand wil krijgen, diep in de velg ligt. Dan lukt dat nog wel zonder glijmiddel, bandafnemers of andere "hulp" middelenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En waarbij je een halve pot glijmiddel nodig bent om dat ding weer op dat richeltje te krijgen. En dan zit ie zo strak die ie helemaal kromtrekt..
Ja, de rand van de band is van staaldraad mer het rubber van de band erover.quote:Zijn die dingen van staal gemaakt ofzo, geen beweging in te krijgen, zelfs als je m keihard oppompt.
Je bent gewoon een prutser. Laat me eens gokken: Je hebt het complete wiel uit de fiets gehaald en probeert nu een band erop te leggen maar je hebt geen drie handen. Oplossing: Wiel in de fiets laten zitten, dan houdt de fiets het wiel wel voor je vast.quote:Klacht: buitenbanden die niet terug op de plek willen, waardoor je moet gaan wrikken en lopen smeren met van dat glijmiddel
Dat hoeft dus niet perse. Er zijn modellen velg in combinatie met sommige banden die zelfs een fietsenmaker niet fatsoenlijk meer terug op de velg krijgt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef ehqo het volgende:
Als je het over wielrenbandjes hebt is de klacht gegrond. Anders ben je een slappe zak.
Waarschijnlijk heel strak wegens niet ingereden...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe strak is een non dan?
Exact, met wat drukwerk is het goedgekomen, en wat afwasmiddel iddquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet perse. Er zijn modellen velg in combinatie met sommige banden die zelfs een fietsenmaker niet fatsoenlijk meer terug op de velg krijgt.
Het probleem is dan vaak dat i niet meer goed in het midden terug komt en je met een buitenband rijd die uit het lood zit.
Wat perfect werkt is een lading afwasmiddel op je velg en band smeren.
Dan d'r op wippen en kneiter hard oppompen en masseren tot i goed springt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |