quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Die 4daagse organisatie is gaat gewoon weer hetzelfde gezeik krijgen als een paar jaar geleden met dat hitte incident... ik zeg het je, en ik hoop dat ze er kapot aan gaan, wat komt die organisatie altijd amateuristisch en naief over..
Laatste post vorige topic.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gia, het ging mij erop dat in alle journaals er zo'n dodo van de organisatie liep te blèren dat er géén Mexicaanse griep bij de vierdaagse was. Dat vind ik gewoon naïef. In Utrecht is er momenteel een of ander korenfestival. Daar zijn 3000 mensen en daar is het al vastgesteld. Dan vind ik het een beetje dom om te denken dat er dan geen gevalletje zal rondhobbelen tussen 40.000 lopers en weetikhoeveel bezoekers.
Gewoon doordrinken, gaat het vanzelf weer over.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Begin het al zat te worden die Mexicaanse griep.
Okay mensen, allemaal stoppen met de griep. Onze aanvoerder is het zat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Met het weer van gisteren is zo ongeveer alles dat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:46 schreef Stali het volgende:
Echt zo'n vies benauwd broeinest.
Dat is nog altijd stukken positiever dan andersomquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zei het al he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef dotKoen het volgende:
En A/H1N1 zit nu ook in de Vierdaagse ....
www.rampeninfo.nl is wel goed, veel actuele infoquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef flipsen het volgende:
De updates op de diverse sites lopen inmiddels behoorlijk achter? Want hoewel griepgevallen niet meer geregistreerd worden, tellen ze de dodelijke slachtoffers toch nog wel?
Komen doet het wel. misschien niet gek dat het nu komt ja, maar waarom niet in de herfst of in 2070?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Misschien niet zo heel erg dat een echte verspreiding wat vroeger begint. (als ik er vanuit ga dat het er sowieso wel van zou komen)
Het idee erachter zou kunnen zijn dat er nu al mensen besmet worden (terwijl de omstandigheden voor het virus niet ideaal zijn), in plaats van een grote hausse aan besmettingen in tijden dat het wél ideaal is. Overdreven gezegd: liever elke week 5% besmet, dan 3x 30% in drie wekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:39 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Komen doet het wel. misschien niet gek dat het nu komt ja, maar waarom niet in de herfst of in 2070?
En dan komt het in de herfst weer, wat dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het idee erachter zou kunnen zijn dat er nu al mensen besmet worden (terwijl de omstandigheden voor het virus niet ideaal zijn), in plaats van een grote hausse aan besmettingen in tijden dat het wél ideaal is. Overdreven gezegd: liever elke week 5% besmet, dan 3x 30% in drie weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |