Niet lullig bedoeld verder hoor, maar je Nederlands is vrij belabberd. Als dit je schrijf-niveau is, ga je gegarandeerd problemen krijgen op een universiteit...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef allesfreak het volgende:
ik ga biologie studeren en op directwonen is niks voor wageningen en heb al gezoek maar niet echt een goeie site steeds maar met 1 of 2 huizen :S
dat kan maar gezoek is toch wel erg dramatischquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef allesfreak het volgende:
ik kan wel beter nederlands hoor schrijf alleen zo snel en heb niet echt zin om goed op te letten of alles klopt
Je kan zelfs een credit card aanvragen met je IB-groep lening opgegeven als vast inkomen. Tenminste, ik kon dat. Zover ik weet tellen de meeste instellingen je stufi wel gewoon mee als vast inkomen hoor, voor garantiedoeleinden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef Kekaa het volgende:
Volgens mij mag je niet overal zomaar met vrienden gaan wonen.
Bij eengezinswoningen gaan gezinnen voor enzo.
Maar ik zou het gewoon proberen bij woningbouwstichtingen.
Het kan ook zijn dat je met zn 2en of zelfs 3en (weet niet of dat kan) het contract moet ondertekenen. Ze willen namelijk wel dat je gegarandeerd de huur kunt betalen, en een lening van de IBgroep telt niet mee als inkomen.
Ik vind het maar knap hoor dat je dat kan, dergelijke fouten opzettelijk maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef allesfreak het volgende:
ik kan wel beter nederlands hoor schrijf alleen zo snel en heb niet echt zin om goed op te letten of alles klopt
Ik heb het antwoord op jouw vraag wel, maar ik heb er niet zo'n zin in om het met jou te delenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef allesfreak het volgende:
Daar heb je niet echt zin in, hè?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord op jouw vraag wel, maar ik heb er niet zo'n zin in om het met jou te delen
Misschien verschilt het dan per plaats?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Je kan zelfs een credit card aanvragen met je IB-groep lening opgegeven als vast inkomen. Tenminste, ik kon dat. Zover ik weet tellen de meeste instellingen je stufi wel gewoon mee als vast inkomen hoor, voor garantiedoeleinden?
Opletten hoeft ook niet dat doet de taal SS wel voor je. Weten ze op de universiteit niks.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef allesfreak het volgende:
Nou, is niet helemaal waar. Enschede staat dacht ik in de top 10 van de grootste steden en daar heb je een sociale huurwoning binnen 3 maanden en eerder als je geluk hebt. De verdeling is namelijk dmv loting. Studenten kunnen daar zonder problemen huren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:33 schreef Ryon het volgende:
In de grote steden is het niet mogelijk om met een studenteninkomen een eigen woning te huren. Ook niet als je ouders garant staan. Sommige verhuurders die via directwonen.nl verhuren staan het wel toe, maar dit zijn er maar enkele en de bemiddelingskosten zijn gigantisch.
In Wageningen kan het weer anders werken, maar dat weet je pas als je langs een makelaar bent geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |