Size doesn't matter T.quote:
Ik kan godverdomme niet bij de bovenste switch om te patchenquote:
FOUT J FOUT !quote:
Heb je niet zo'n sjiek hendig krukje wat normaal kan rollen en als je erop gaat zitten of staan remt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
Ik kan godverdomme niet bij de bovenste switch om te patchen
Gloeiende gloeiende!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
FOUT J FOUT !
Het is , Dat wel natuurlijk !
Neequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n sjiek hendig krukje wat normaal kan rollen en als je erop gaat zitten of staan remt?
Hufters zijn het.quote:
Ze moeten je inderdaad kicken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hufters zijn het.
Let wel: wanneer je zelf ontslag neemt, heb je misschien geen recht op uitkering.
Ik vind jou wel zo'n type voor zo'n actie uit Fightclub.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:22 schreef Houzer het volgende:
Ze moeten je inderdaad kicken.
Dan kan je het nog aanvechten en nog een mooie bonus uit je ontslag slepen naast je uitkering.
Mits contract onbepaalde tijd, of nog niet uitgediend.
Gawd ik vraag me af waarom ik nog werk
Weet ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hufters zijn het.
Let wel: wanneer je zelf ontslag neemt, heb je misschien geen recht op uitkering.
Collega op de bek rossen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type voor zo'n actie uit Fightclub.
Neen, dat Tyler zogenaamd aangevallen wordt door zijn baas (terwijl-ie zichzelf aan het toetakelen is), en een mooie oprotpremie bedingt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef Houzer het volgende:
Collega op de bek rossen?
Owjahquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, dat Tyler zogenaamd aangevallen wordt door zijn baas (terwijl-ie zichzelf aan het toetakelen is), en een mooie oprotpremie bedingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |