Size doesn't matter T.quote:
Ik kan godverdomme niet bij de bovenste switch om te patchenquote:
FOUT J FOUT !quote:
Heb je niet zo'n sjiek hendig krukje wat normaal kan rollen en als je erop gaat zitten of staan remt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
Ik kan godverdomme niet bij de bovenste switch om te patchen
Gloeiende gloeiende!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
FOUT J FOUT !
Het is , Dat wel natuurlijk !
Neequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n sjiek hendig krukje wat normaal kan rollen en als je erop gaat zitten of staan remt?
Hufters zijn het.quote:
Ze moeten je inderdaad kicken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hufters zijn het.
Let wel: wanneer je zelf ontslag neemt, heb je misschien geen recht op uitkering.
Ik vind jou wel zo'n type voor zo'n actie uit Fightclub.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:22 schreef Houzer het volgende:
Ze moeten je inderdaad kicken.
Dan kan je het nog aanvechten en nog een mooie bonus uit je ontslag slepen naast je uitkering.
Mits contract onbepaalde tijd, of nog niet uitgediend.
Gawd ik vraag me af waarom ik nog werk
Weet ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hufters zijn het.
Let wel: wanneer je zelf ontslag neemt, heb je misschien geen recht op uitkering.
Collega op de bek rossen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type voor zo'n actie uit Fightclub.
Neen, dat Tyler zogenaamd aangevallen wordt door zijn baas (terwijl-ie zichzelf aan het toetakelen is), en een mooie oprotpremie bedingt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef Houzer het volgende:
Collega op de bek rossen?
Owjahquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, dat Tyler zogenaamd aangevallen wordt door zijn baas (terwijl-ie zichzelf aan het toetakelen is), en een mooie oprotpremie bedingt.
Duh! Wat denk je wel niet Tal.quote:
Ik lunch al dagen nietquote:
Geen honger. Geen zin.quote:
quote:
Ontbijt: Nietsquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:50 schreef Houzer het volgende:
Kijk naar gister:
Ontbijt: 2 Bolletjes met filet american
Tussendoor: Sultana hartig 2x
Lunch: Stokbroodje met gehaktbal, stokbroodje met filet en kaasbroodje
Tussendoor: Hamburger en een chickenwrap salsa
Avondeten: 2 minutesteaks, met groente en aardappelen
Tussendoor: Zak chips
Tussendoor: Bapao
OMG echt erg eigenlijk
Seriues das echt slecht voor je lichaam en je gezondheid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ontbijt: Niets
Tussendoor: Niets
Lunch: Niets
Tussendoor: Niets
Avondeten: een kipstukje en 3 stukjes pasta'sen wat brocolli
Tussendoor: Niets.
Geen hond die er last van heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Dan zal je wel aardig uit je giegel ruiken T.
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Seriues das echt slecht voor je lichaam en je gezondheid.
Probeer je af te vallen ofzo?
Mijn zaak verder niet, maar ik dat best zorgelijk als je zo slecht eet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen hond die er last van heeft.
[..]
Nee.
Het heeft een oorzaak ja en daarbij ook gewoon dat ik geen honger of trek hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mijn zaak verder niet, maar ik dat best zorgelijk als je zo slecht eet.
Heeft dat een oorzaak, of heb je gewoon geen honger (trek)?
Kut. Nou heb ik ineens hele erge zin in de Lamb-chops with honey-sauce van de Fiddlerquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:34 schreef Houzer het volgende:
Sow net gelunched 2 stokjes met beenham en honingmosterd saus.
De Fiddler in 's Gravenhage?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef Metatron het volgende:
Kut. Nou heb ik ineens hele erge zin in de Lamb-chops with honey-sauce van de Fiddler. Als ze die weer hebben tenminste. De laatste keer dat ik er was stond het niet op het menu.
Ja ik deed er toch geen flikker dan een beetje sjago om me heen kijken.quote:
Nee JK. Vandaag niet.quote:
Kap ze af dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:01 schreef Joene het volgende:
Zitten die fuckers hier met zn alle de internetr verbinding te verneuken ! 50 connecties naar de NOS stream ! is niet leuk niet !
Ja goed hequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:01 schreef Joene het volgende:
Zitten die fuckers hier met zn alle de internetr verbinding te verneuken ! 50 connecties naar de NOS stream ! is niet leuk niet !
You fascist sysadmin you.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef Joene het volgende:
ik heb *.nos *omroep *tour* geblocked helpt wel
Een collega van mij zette de tv aan in zijn kamer. Om te kijken of hij de uitzending op tv kon bekijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij voorkeur de hoogste directeur die toevallig een gepassioneerd amateurwielrenner is?
Wij hadden bij KPN een heuse tdf-terminal. Een wat? Ja, een tfd terminal. Veel mensen snappen 'm nu nog steeds niet gok ik en vragen zich nu nóg af wat die oude tv in de hoek nou echt was...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Een collega van mij zette de tv aan in zijn kamer. Om te kijken of hij de uitzending op tv kon bekijken
Uhm. Hallo je bent hier aan het werk? Ja uhmJa!
Maar kan toch wel. Nou lijkt me niet he
Ik ken het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hadden bij KPN een heuse tdf-terminal. Een wat? Ja, een tfd terminal. Veel mensen snappen 'm nu nog steeds niet gok ik en vragen zich nu nóg af wat die oude tv in de hoek nou echt was...
Een TDF terminal Tal.quote:
Ja ik lees wat er staatquote:
Tour.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik lees wat er staat
Weet alleen niet wat het is.
Dat niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekker belangrijk, J. Lekker belangrijk.
Whehe, las het net ook al op de FP.quote:
Die andere was leuker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:41 schreef Jarno het volgende:
Toch weer een klassiekertje in wording H.
Ik ook.quote:
PHOTP Tally?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme niet bij de bovenste switch om te patchen
Gelukkig J. ben ik niet de enige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |