Dat eerste ja, en dat tweede is gewoon geen schok.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je schrikt van jezelf dat je het zo van hem te pakken hebt en hij niet de gewenste reakties geeft ?
dan moet je die foto's van te voren maken, want naderhand lukt je dat niet meerquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dude! echt niet! we gaan heerlijk bonnie-en.![]()
en wij hier maar tegen een leeg psychologen behandelbankje aankijken ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste ja, en dat tweede is gewoon geen schok.
Maar goed, eeeeeigenlijk wil ik 't er niet meer over hebben
Ik word al gek van mezelf in m'n hoofd, laat staan hier
Ik zeg niks meerquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste ja, en dat tweede is gewoon geen schok.
Maar goed, eeeeeigenlijk wil ik 't er niet meer over hebben
Ik word al gek van mezelf in m'n hoofd, laat staan hier
euh...wat ben jij allemaal van plan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet je die foto's van te voren maken, want naderhand lukt je dat niet meer
ik heb geen kelderquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...wat ben jij allemaal van plan?
ik krijg zo'n Dutroux gevoel.
militaire kapsel. Ziet er altijd geil uit!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:50 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga binnenkort naar de kapper maar ik weet nooit hoe ik het wil, met als resultaat dat er nooit bijster veel veranderd.
waar haal jij zo'n overhangend bierfust vandaan ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zal ik dit dan aan doen?
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Heb ik te groot hoofd voor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
militaire kapsel. Ziet er altijd geil uit!
Ik ookquote:
zal ik veel bier drinken waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar haal jij zo'n overhangend bierfust vandaan ?
quote:
zolang je dit probleem slechts alleen maar met je kuif hebtquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ookhet staat mij ook niet. Ik ga vandaag ook maar weer eens naar de kapper. Ik kan mijn kuif niet meer fatsoenlijk omhoog krijgen, het is te lang
heb ik niet in huisquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zal ik veel bier drinken waarschijnlijk
Je wenst dat we je straks gaan aanspreken als werkschuw langharig tuig ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik laat het nu lang groeien, maar dat schiet ook niet echt op.
Als ik m'n haar wat lang laat dan lijk ik net een van The Beatles, wacht, hier foto als bewijs -wel een oude uit mijn 30-kilo-zwaarder-periode-:quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik laat het nu lang groeien, maar dat schiet ook niet echt op.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je wenst dat we je straks gaan aanspreken als werkschuw langharig tuig ?
ik vind dat kapsel niet eens zo slecht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Als ik m'n haar wat lang laat dan lijk ik net een van The Beatles, wacht, hier foto als bewijs -wel een oude uit mijn 30-kilo-zwaarder-periode-:
http://94.100.114.153/230(...)30997828_5_xfb9.jpeg
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zolang je dit probleem slechts alleen maar met je kuif hebt
je moet er wat voor over hebben om in nederland onder de gaydar te blijvenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik probeer de hetero-look weer.
Bedankt. ^^ Maar ik wil er nog 10 kilo af.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind dat kapsel niet eens zo slecht.![]()
ben je 30 kilo afgevallen? netjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |