quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij moesten gisteren zoveel en hard kletsen dat we totaal geen oog hadden voor de overige gasten
tijd vlooeg voorbij
quote:
valt wel mee eigenlijkquote:
hey Mike, wat is er aan de hand. Je bent in Spanje. Ga naar buiten!quote:
Mjah, gaat wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn favoriete engel?
Gaat wel? wat is er aan de hand mister?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mjah, gaat wel.
En met sjaan sjaaltje?
Nog leuke foto's van elkaar gemaakt??quote:
Hebben we nog wel overwogen, als bewijs voor jouquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog leuke foto's van elkaar gemaakt??
o dat is snel! die bezichtiging. Ik heb nog geen reacties gehad. Ja 1tje, maar dat wil ik weer niet. hahahahquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gaat wel? wat is er aan de hand mister?
Met mij?
Gaat heel goed![]()
Zaterdag kamerbezichtiging in Amsterdam, wel kut dat er meer mensen komen. Moet ik mijzelf echt gaan verkopen... Nou ja, ik heb het gevoel dat het wel goed komt
van die boudoir-foto'squote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk niet gedaan.. Ik blijf het nog steeds verdacht vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hebben we nog wel overwogen, als bewijs voor jou
uhu, via kamernet. Nu hopen dat het een leuke ruimte is! Hij heeft geen foto's van het huisquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat is snel! die bezichtiging. Ik heb nog geen reacties gehad. Ja 1tje, maar dat wil ik weer niet. hahahah
Ben net wakker! Eerst rustig aan doen. Mañana gevoel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
hey Mike, wat is er aan de hand. Je bent in Spanje. Ga naar buiten!
Ach, moet gewoon continu aan 1 iemand denkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gaat wel? wat is er aan de hand mister?
Verkopen? Ach je deed HEAO-CE!quote:Met mij?
Gaat heel goed![]()
Zaterdag kamerbezichtiging in Amsterdam, wel kut dat er meer mensen komen. Moet ik mijzelf echt gaan verkopen... Nou ja, ik heb het gevoel dat het wel goed komt
Oh ja... wanneer zie je hem weer??quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, moet gewoon continu aan 1 iemand denken
[..]
Verkopen? Ach je deed HEAO-CE!
Nog steeds playing hard too get? Ben je er ondertussen niet klaar mee?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Ach, moet gewoon continu aan 1 iemand denken
Echt con-ti-nu.quote:
Weettikveelquote:wanneer zie je hem weer??
quote:En klopt, ik kan mijzelf wel redelijk goed verkopen, op allerlei gebieden
misschien dat ik daarom wel een redelijk goed gevoel over heb..
ik kan toch geen foto's maken van mijn kloonquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmm ja, als je toch merkt dat jij veel meer het initiatief moet nemen, vrees ik dat er wel meer aan de hand is...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt con-ti-nu.
What the fuck is wrong with me?!
[..]
Weettikveel
[..]
Niet om slaten slaan in arrogantie he!
Als het alleen de zaterdagavond was geweest? Ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nog steeds playing hard too get? Ben je er ondertussen niet klaar mee?
en je schrikt van jezelf dat je het zo van hem te pakken hebt en hij niet de gewenste reakties geeft ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt con-ti-nu.
What the fuck is wrong with me?!
[..]
Weettikveel
[..]
Niet om slaten slaan in arrogantie he!
dude! echt niet! we gaan heerlijk bonnie-en.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die eer is voor jou als jij komt overnachten in mijn boudoir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |