Omdat ik voor advertentie doeleinden visitekaartjes wil laten maken en een website online wil plaatsen. Wat gebeurt er als de BD erachter komt? Krijg ik dan meteen een boete oid?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:22 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom wil je het per-se 'wit' doen?
Zelfde als oppassen enzo. Gewoon lekker zwart doen. Kan me niet voorstellen dat jij ook maar enige prioriteit voor de belastingdienst bent.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:25 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Omdat ik voor advertentie doeleinden visitekaartjes wil laten maken en een website online wil plaatsen. Wat gebeurt er als de BD erachter komt?
Dank!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:37 schreef jslavenburg het volgende:
http://www.fnv.nl/helpjez(...)nkomen/zwartwerk.asp
Ik hoop toch dat je voor jezelf wel iets meer inkomsten van 1100 euro in de 3 maanden gepland had?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:39 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Dank!
"Studenten en scholieren die minder dan ongeveer 1100 euro per kwartaal verdienen, hoeven ook geen belasting te betalen. De werkgever hoeft dus geen loonbelasting en premies in te houden op het loon."
Klinkt goed
Dat is niet hetzelfde als zwart werken. De BD wil wel zien wat je inkomsten zijn. Als je het echt wit wil doen zul je je moeten inschrijven bij de KvK als eenmanszaakje. Vroeger was dat niet nodig voor zoiets, maar helaas tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:39 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Dank!
"Studenten en scholieren die minder dan ongeveer 1100 euro per kwartaal verdienen, hoeven ook geen belasting te betalen. De werkgever hoeft dus geen loonbelasting en premies in te houden op het loon."
Klinkt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |