..en een fijne aantal jaartjes...!quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik had niet meteen gezien dat ik hem had dichtgegooid![]()
Rewimo en qltel, een hele fijne dag toegewenst vandaag samen met Christan!![]()
Hey, nou ik jou 'zie': ik was pas nog op je blog maar je hebt er al een tijdje niks meer op geschreven...quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:46 schreef Stout het volgende:
Rewimo en Qtel heel veel geluk samen met Christan !! Geniet van deze bijzondere dag !
en nu mag je eindelijk het pakje open maken
nope...heb even hele andere dingen aan mijn hoofd dan afvallen helaasquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hey, nou ik jou 'zie': ik was pas nog op je blog maar je hebt er al een tijdje niks meer op geschreven...![]()
wat heb je in de aanbiedingquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:16 schreef Stout het volgende:
Heeft er hier wel eens iemand op een kofferbak markt gestaan ? Heb een halve zolder vol zooi en dacht daar aan...
Dit dus!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
Rewimo en Qetl en Christan, een hele mooie fijne dag vandaag
Geen oranje keukenspul... voornamelijk kleding van de kids, oud speelgoed en zo, boeken en tijdschriftenquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat heb je in de aanbieding
oranje keukenspul moet eerst hier gepost worden, weet je nog?
kleding van je kids kan hier toch ook in vraag en aanbod?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:39 schreef Stout het volgende:
[..]
Geen oranje keukenspul... voornamelijk kleding van de kids, oud speelgoed en zo, boeken en tijdschriften
Bij nader inzien moeten we nog een keer richting Leek, we zijn er één vergetenquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:33 schreef Stout het volgende:
Mogge freecell ! Op wereldreis vandaag ? ohh die is al afgelopen....maar wel de stok wegbrengen zag ik.
Vooral grote maten, vanaf 128 denk ik. Maar veel is dat nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kleding van je kids kan hier toch ook in vraag en aanbod?
ik ben wel geďnteresseerd (als de goede maten er tussen zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |