De politie zijn ambtenaren en op die gronden ook geselecteerd, dwz aanleg hebben om met regels te kunnen werken, zo min mogelijk eigen nieuwe initiatieven, werken in een groep...quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:19 schreef Megumi het volgende:
De politiek faalt natuurlijk. Zij bepalen tenslotte waar de politie prioriteit aan moet geven.
Als je je vooroordelen over ambtenaren wil spuien kun je beter naar KLB of ONZquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:47 schreef bendk het volgende:
[..]
De politie zijn ambtenaren en op die gronden ook geselecteerd, dwz aanleg hebben om met regels te kunnen werken, zo min mogelijk eigen nieuwe initiatieven, werken in een groep...
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:19 schreef Megumi het volgende:
De politiek faalt natuurlijk. Zij bepalen tenslotte waar de politie prioriteit aan moet geven.
Dat zijn soldaten die op deze kenmerken worden geselecteerd. Van politie worden meer dingen verwacht mag ik hopen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:47 schreef bendk het volgende:
[..]
De politie zijn ambtenaren en op die gronden ook geselecteerd, dwz aanleg hebben om met regels te kunnen werken, zo min mogelijk eigen nieuwe initiatieven, werken in een groep...
Ondanks dat hij erg kort door de bocht gaat heeft hij wel gelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:14 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als je je vooroordelen over ambtenaren wil spuien kun je beter naar KLB of ONZ
Iemand met een ondernemersgeest wordt afgekeurd voor deze job en terecht ...quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:14 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als je je vooroordelen over ambtenaren wil spuien kun je beter naar KLB of ONZ
1. Ben benieuwd hoe men dat gemeten heeft ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef bendk het volgende:
De nederlander doet nog maar 36% aangifte van hun voorvallen, hoe komt dat dan ?
CBS...nou ja er zijn 5.300.000 uitkeringsgerechtigden in nederland en van diegene die nog werken is de helft een parttimer...in ieder geval tijd genoeg lijkt mequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
1. Ben benieuwd hoe men dat gemeten heeft ?
2. Omdat Nederlanders luie donders zijn ?
En je weet ook dat de Politie de ORDER gekregen heeft om zich niet meer te laten zien daar op strafe van degradering? En waar komt die order vandaan? Juist, de politiek.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef isogram het volgende:
Heel terechte constatering van topicstarter en ook iets dat ik al vaker heb geroepen. Op veel fronten laat de Nederlandse politie steken vallen. Neem ook de probleemwijken in steden als Gouda, waar ze het liefst met een grote boog omheen rijden. Je kunt wel de politiek overal de schuld van geven, maar het is de politie die faalt in haar aanpak.
Schrijnend vond ik laatst de uitzending van Peter R de Vries, waarover toen ook dit topic is gestart:
Aanfluiting NL politie, Albayrak moet aftreden!
De discussie daar sluit nauw aan bij dit topic.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:57 schreef bendk het volgende:
[..]
CBS...nou ja er zijn 5.300.000 uitkeringsgerechtigden in nederland en van diegene die nog werken is de helft een parttimer...in ieder geval tijd genoeg lijkt me
MBO niveau.....weet je het zeker?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Northside het volgende:
- De politie verdrinkt in de regeldrift van de Nederlandse politiek. Je hebt geen tijd meer om zaken op te lossen, want je bent teveel met de door de politiek verplichte administratie bezig.
- Het opleidingsniveau van de politie komt niet hoger dan MBO gemiddeld. Niet om dat af te zeiken, maar je moet niet van ze verwachten dat ze zelf gecompliceerde zaken gaan oplossen.
Bij beide groepen kan het nodige verbeterd worden. Als de politiek eens begint met het terugdringen van overbodige regels en de politie haar personeel aanspoort tot eigen initatief en een actievere houding zit je al op de goede weg.
Mag ik daar een bron van? Volgens mij is de politiek niet eens bevoegd om zulke orders uit te delen. Hooguit een burgemeester, die boven de partijen staat, zou een noodverordering of iets dergelijks kunnen uitvaardigen, in zijn rol als korpsbeheerder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef TheThirdMark het volgende:
En je weet ook dat de Politie de ORDER gekregen heeft om zich niet meer te laten zien daar op strafe van degradering? En waar komt die order vandaan? Juist, de politiek.
Er zijn gewoon aantoonbare, bewezen voorbeelden waarbij de politie de oplossing op een presenteerblaadje krijgt aangereikt, maar er gewoon niets mee doet. Zie even het topic over Peter R de Vries waar eerder al op gewezen is. Ik trek jouw beweringen dus in twijfel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Northside het volgende:
- De politie verdrinkt in de regeldrift van de Nederlandse politiek. Je hebt geen tijd meer om zaken op te lossen, want je bent teveel met de door de politiek verplichte administratie bezig.
- Het opleidingsniveau van de politie komt niet hoger dan MBO gemiddeld. Niet om dat af te zeiken, maar je moet niet van ze verwachten dat ze zelf gecompliceerde zaken gaan oplossen.
Eens, maar laat de volgorde wél zo zijn dat de politie eerst zelf gaat verbeteren. Als er dan nog bepaalde zaken zijn die niet soepel lopen, moet de politiek maar eens naar de regeltjes kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Northside het volgende:
Bij beide groepen kan het nodige verbeterd worden. Als de politiek eens begint met het terugdringen van overbodige regels en de politie haar personeel aanspoort tot eigen initatief en een actievere houding zit je al op de goede weg.
Dat vind ik nogal MBO niveau, of verwacht je daar meer van?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:29 schreef bendk het volgende:
[..]
MBO niveau.....weet je het zeker?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal MBO niveau, of verwacht je daar meer van?
Meer van...ik denk dat het gauw 4 man kost om die wagen in de fietsenstalling autostalling voor het bureau te duwen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal MBO niveau, of verwacht je daar meer van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |