Ik denk dat ie ook niet helemaal goed 'gevallen' isquote:
Dan heb je nog een kleine 27 uur, succesquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:11 schreef SeanFerdi het volgende:
en moet morgen ook nog op staan om 06:00 ... wat ook nog eens leuk wordt, want ik ben de afgelopen week steevast pas om 06:00 naar bed gegaan
bier 'Vo!quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:12 schreef JJH het volgende:
Ik heb geprobeerd de OP te lezen, maar niet alles is me duidelijk.![]()
Je hebt in ieder geval wel lekker een biertje gedronken zo te zien.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:12 schreef SeanFerdi het volgende:
en flinke vreetkick nu, een zak chiskt, een geheele leverworst, en een bak youghurt rooom honingg. en shit.
Laat het maar weten. Welterusten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:15 schreef SeanFerdi het volgende:
eens kijkten of ik morgen met een kater, of een kegel op m'n werk verschijn :'P
quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:19 schreef SeanFerdi het volgende:
ja, nog eens precies dezelfede ook, ook zo'één kips ding
Jij hebt morgen een grafsmaak in je bek.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:20 schreef SeanFerdi het volgende:
werkte trouwens bijna perfecte tegen de vreetykucik, die leverworst, had bijna geen honger mee, maar nog wel watr, daarom die yoghurt boak
kwam trouwens doordat ik vanmiddag naar de albert heijn ging, en ik wat wilde voor op brood naar m'n werk morg3en, dus ik dacht "kaas en leverworst, laat ik die combinatie eens proberen", maar vergat ik het brood, dus moet ik morgen alsnog naar de 'La place' voor lekkere broodjes. daarom lag die leverworst er.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude.
[ afbeelding ]
Zo'n heel ding?
we deden niet met geld (en gelukkig maar ook) want ik was laatste.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:28 schreef Heider00sje het volgende:
Als ik bier + wiet nuttig, kan ik het geld dat ik met poker zou inzetten net zo goed meteen uit het raam gooien. Concentratie is dan 0,0. Dus respect voor de TS
ps, heb je geld gewonnen of verloren?
hoezo is twee plakjes minder wel lekker, maar geheel niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 04:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
...
Leverworst - 2 plakjes =, hele worst =
ah, je hebt dus helemaal niet gepokerdquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:31 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
we deden niet met geld (en gelukkig maar ook) want ik was laatste.
Inderdaad, het gebeurd volgens mij vaker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Een topic openen en dan expres spel- en taalfouten maken zodat anderen hopelijk zullen denken dat je als een stoere knul gezopen en geblowd hebt
Zelf weleens expres na het zuipen/ blowen een stukkie tekst gaan typen om erachter te komen dat iedereen die spelfouten maakt "omdat ze dronken zijn" nep is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Een topic openen en dan expres spel- en taalfouten maken zodat anderen hopelijk zullen denken dat je als een stoere knul gezopen en geblowd hebt
's Juust.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, het gebeurd volgens mij vaker.
Vooral op zaterdagnachten ( ik lees het topic dan zondagavond ). Topics waar bijv wordt besproken hoe kanker dronken iemand wel niet is en dat hij nu achter fok zit.
Waarom zou je na het stappen ( als dit uberhaubt gebeurd is ) achter de pc kruipen en een topic openen ?
Meestal flikker ik wat frikandellen in, check tv, en ga slapen.
De behoefte hebben om een verhaal te typen tegenover wittesokkendragendedrakenshirtlovers om 6 uur smorgensgans gestoord ist !
Hij heeft gewoon zijn wekker gezet om 3.30 en wil net laten lijken dat hij vrienden heeft enzo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Omdat m'n pc altijd nog aan staat als ik thuis kom, ik nooit kan slapen omdat ik dronken ben en geen tv heb dus me anders kapot verveelquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:07 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zou je na het stappen ( als dit uberhaubt gebeurd is ) achter de pc kruipen en een topic openen ?
Geen tv hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat m'n pc altijd nog aan staat als ik thuis kom, ik nooit kan slapen omdat ik dronken ben en geen tv heb dus me anders kapot verveel.
op de tv, fockin' 0906 reclamesquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef JX het volgende:
BIERTS had dus een geslaagde avond
Maar waar waren de tietuh?
neuh, was mooi op tijd, en zonder al te veel kater, dus dat scheelt.quote:Tevens tvp om te zien of TS door de wekker heen is geslapen
je kamer ziet er zo uit?:quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat m'n pc altijd nog aan staat als ik thuis kom, ik nooit kan slapen omdat ik dronken ben en geen tv heb dus me anders kapot verveel.
WTF MONGOLENquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
je kamer ziet er zo uit?:
[ afbeelding ]
Leuke paintquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:01 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
WTF MONGOLEN
zeg dat me paint mooi is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amstel is prima te drinken. Grolsch, zelfs kanker vind dat bocht viesquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:03 schreef SeanFerdi het volgende:
gingen we pokeren, pakten we opeens bier erbij
was ook nog eens uit koelkast die niet zichzelf regelt maar altijd aan staat, dus zat er ijs in het bier, moest je dus ook nog eens wachten tot je je bier kon drinken.
en op gegeven moment waren we door de grolsch voorraand heen, en konden we kiezen uit mixdarnk-sterkedrank, van dat wijve spul (wtf, zit er een homo op de patioo?) of amstel ... dus we hadden zouiets van, we hebben al wat gfrolsch op misschien proeven we ern iets van. maar we proefden dus wel die smerige amstel smaak. wie die amstel in de koelkast had gezet gaat ook klappen krijgen, en daarom hebben we de amstel ook maar niet gesptreept, fuckin' verdien je als je die zooi in heu=is haalt.
en toen kwam één van de medespelerts met een joint aan zetten, dus wij zoeits vajn, boeie, gewwoon ook naar binnen wetrken.
en toen nog meer bier.
en nu topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |