Altijd lekker om een stukje te fietsen. Zo ook eerder deze week, toen de enige echte Nachtdier van Fok! besloot om de fiets te pakken om zich van A naar B te verplaatsen op zijn ubercoole appeltjesgroene racefiets. Echter, wat niet gebeuren mocht, gebeurde toch en Nachtdiers ego werd niet bepaald gestreeld toen ie een afscheiding van 10cm hoog tussen een voetpad en een fietsbad al schuin door de bocht fietsend over het hoofd had gezien en Nachtdier maakte dus kennis met de prachtige rode trottoirstenen.
Tot zover niet erg. Ook al is Nachtdier een weekdiertje volgens sommigen, een beetje pijn kan ie wel hebben dus al rap zat ik weer op mn fietsje. Wat echter wel erger was, was het feit dat mn fietsje opeens bandjes had die wat vierkant leken en mijn fiets wel onder invloed van dope leek zo erg was ie aan het stuiteren. Ik dacht dus aan een velg die een slag had opgelopen. Dat was niet het geval gelukkig, het was slechts de binnenband die half naar buiten dreigde te verdwijnen alsmede de buitenband die niet meer helemaal netjes in de velg lag. Het zal dan ook niet verbazen dat dit niet lang goed ging en redelijk snel erna was mijn band dus lekgeraakt.
En daar, daar begint mijn echte klacht! Wil ik verdomme mijn trouwe groene kameraadje weer klaar maken voor het volgende ritje, wordt ik vreselijk teleurgesteld door de fabrikant van mijn fietsbandreparatiesetje dat ik al maanden ongebruikt thuis had liggen. De vriendelijke meneer of mevrouw of computer die er dus voor zou moeten zorgen dat er lijm in een tubetje gedaan wordt, was vergeten het tubetje van lijm te voorzien en nachtdier had dus een prachtig nieuw exemplaar van een lijmtube voorzien van geconserveerde lucht.
Klacht: Je band niet kunnen plakken omdat een vers aangebroken tubetje lijm dus helemaal geen lijm blijkt te bevatten

Subklacht: Een gemeente die ooit stoeprandjes heeft geplaatst daar waar Nachtdier bochtjes ging maken op zn fiets!.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie me een beetje gemist?