quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:34 schreef ImTheBase het volgende:
Mensen moeten zich gewoon niet zo bemoeien met anderen
De stage was een half jaar?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:37 schreef PeZu het volgende:
maar waarom is je vriend dan zo snel al weer terug?
Whehe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:34 schreef ImTheBase het volgende:
Vooral die mensen uit die boerendorpjes die altijd voor 't raam staan te kijken wat de overbuurvrouw in huis doet en of Tinus wel z'n papiertje van de grond opraapt.
Hoe zou de wereld eruit zien met enkel normale, beleefde mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Mensen die zich op zo'n manier met andere mensen bemoeien zijn zelf meestal te triest voor woorden.
Is the troll hungry?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:40 schreef PeZu het volgende:
ik vraag me af waarom TS zonodig de kansen van haar vriend moet beperken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:14 schreef ASroma het volgende:
wat een vreselijk aanhankelijk stokstaartje ben jij
Nou ik vind het niet gezond als jij je vriend een 5 maanden lang nooit ziet en maar af en toe spreekt en dat normaal vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een prima leven, maar ik miste hem enorm.
Ik zou serieus vragen of een modje dit een kickje r&p wil geven, hier ga je geen serieuze reacties krijgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:19 schreef stokstaartje het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet gezond als jij je vriend een 5 maanden lang nooit ziet en maar af en toe spreekt en dat normaal vind.
Ik had een prima leven, maar ik miste hem enorm.
je kan ook zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:20 schreef griekjeee het volgende:
Kut klb reacties![]()
OT: Rest heeft er geen flikker mee te maken, zolang jullie maar weten dat het goed zitEn natuurlijk wil je weer dat je vriend terugkomt achterlijk bemoeizuchtig volk ook
In de OP staat dat mensen het belemmerend vonden dat zij bij hem wilde blijven, like what the fuck mên alsof een stage een relatie in de weg moet zittenquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook zeggen
je betrekt alles teveel op jezelf, dat ze haar vriend een leuke tijd en baan gunnen hoeft helemaal niks met haar te maken te hebben
alhoewel na dit topic gelezen te hebben twijfel ik daar wel aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |