Geen, da's aan iemand anders ondertussenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat ze nóg! jonger wasmaar nu zie ik die username en dan wordt het ineens logisch als je twee keer kijkt
Gefeliciteerd
remlof, wat voor romantische date heb je kado gedaan? nou?
Wie heb je kado gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen, da's aan iemand anders ondertussen
Ik las geilquote:
Want 30 is zo oud?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef vosss het volgende:
Pics or it didnt hap..... wachteven.... dat mokkel is 30 geworden?? Laat die pics maar zitten
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, 18 is minder oudquote:
Ohshitquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk nietquote:
Partijtje !! Tering..quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:49 schreef Haarklip het volgende:
Gefeliciflapstaart![]()
Ga je nog een partijtje geven ?
Als ik partijtje zeg voelt ze zich nog jongquote:
Tis verdomme nog waar ookquote:
Dat is ze ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als ik partijtje zeg voelt ze zich nog jong
Bedankt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik volg je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ouchquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Och, het valt nu nog mee. Pas na je 40ste ga je het echt voelen!
Ik ben serieus, over die ontbrekende l had ik zelfs heen gelezen. Wat telt er voor 1 of 2?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergat een l, maar verder ga ik het niet weer uiteggen.
Ik ben nu 30 ik hap niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat kan zomaar.....?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |