abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:50:10 #176
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71294362
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Ajax betaalt ook prima bedragen voor die spelers.
Blijkbaar denken de clubs uit het buitenland meer weg te kunnen halen voor hun echte toppers.
pi_71294401
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:49 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zo heerlijk denigrerend "provinciaaltjes" en maar afvragen waarom sommigen altijd zo vervelend doen tegen Ajax.
De clubs willen hogerop en denken dat te kunnen bereiken door onder andere niet langer tegen fooitjes PSV of Ajax te versterken, laat die zelf maar eens goed scouten in het buitenland en zelf de rust en tijd geven aan nieuwkomers.
Och, een club als Twente of Groningen zal in het buitenland nooit de uitstraling krijgen die Ajax heeft. Daarom heb ik het zo neergezet. Niet per se om Twente of Groningen als minderwaardig te beschouwen. Het werkt op het moment nu eenmaal zo, de grote vissen eten de kleintjes. Als Twente nu vier keer op rij kampioen wordt, dan mogen ze zich zo opstellen zoals ze nu doen. Nu, na twee leuke seizoentjes, (nog) niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71294422
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

Blijkbaar denken de clubs uit het buitenland meer weg te kunnen halen voor hun echte toppers.
Snap 'm niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:52:53 #179
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71294441
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Snap 'm niet.
Qua geld.
pi_71294459
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef Prosac het volgende:

[..]

Qua geld.
Die weg was ik al op, maar dan nog steeds niet.
pi_71294464
- voegt niks toe en hij heeft het al genuanceerd -

[ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 24-07-2009 18:55:34 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:54:26 #182
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71294483
- niet doen -

[ Bericht 90% gewijzigd door Prosac op 24-07-2009 18:55:12 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:54:43 #183
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71294493
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Och, een club als Twente of Groningen zal in het buitenland nooit de uitstraling krijgen die Ajax heeft. Daarom heb ik het zo neergezet. Niet per se om Twente of Groningen als minderwaardig te beschouwen. Het werkt op het moment nu eenmaal zo, de grote vissen eten de kleintjes. Als Twente nu vier keer op rij kampioen wordt, dan mogen ze zich zo opstellen zoals ze nu doen. Nu, na twee leuke seizoentjes, (nog) niet.
I beg to differ, zeg nooit nooit.
Al zal er dan nog wel een 50 jaar overheen moeten gaan. Alles is vergankelijk.

Grote vissen eten de kleintjes, maar het is nu gewoon zo dat de kleintjes hebben besloten dat ze niet langer gegeten willen worden door de grote vissen, maar door de nog grotere vissen die weer grote vissen eten.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:56:01 #184
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294525
quote:
Als Twente nu vier keer op rij kampioen wordt, dan mogen ze zich zo opstellen zoals ze nu doen. Nu, na twee leuke seizoentjes, (nog) niet.
Waarom niet? Moeten ze diep buigen voor Ajax omdat die club zo'n mooie reputatie in het buitenland heeft?
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71294526
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef KirkLazarus het volgende:
- niet doen -
Ik reageer, pak de veroorzaker.
pi_71294556
Kleine visjes hebben niet zo veel te willen, dat is het probleem. En dat besef moet eens doordringen. Is misschien wat tijd voor nodig. Bij Ajax was het na alle successen ook moeilijk te accepteren dat de geldwegloop ten opzichte van andere landen niet gewonnen kon worden.
pi_71294644
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:56 schreef kevin6188 het volgende:
Kleine visjes hebben niet zo veel te willen, dat is het probleem. En dat besef moet eens doordringen. Is misschien wat tijd voor nodig. Bij Ajax was het na alle successen ook moeilijk te accepteren dat de geldwegloop ten opzichte van andere landen niet gewonnen kon worden.
Ik denk dat dat wel meevalt. Het zijn geen directe concurenten.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:19:28 #188
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71295174
quote:

[..]
. Als Twente nu vier keer op rij kampioen wordt, dan mogen ze zich zo opstellen zoals ze nu doen. Nu, na twee leuke seizoentjes, (nog) niet.
Mogen ze dat even lekker zelf bepalen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71295542
Mensen die hier janken over kartelvorming, maar het heel normaal vinden dat Ajax een monopolie op de landstitel heeft. Dat was in de vorige eeuw sukkels!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:42:30 #190
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71295877
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mogen ze dat even lekker zelf bepalen?
Idd, denken ze daar in Amsterdam dat ze even over heel Nederland kunnen regeren ofzo !!
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71295931
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PSV en Ajax zijn topclubs en scouten op een ander niveau

Heerenveen, Twente en Groningen zijn prima clubs om te gebruiken als feeder club.
Ander niveau? Volgens mij heb je geen weet hoe hard clubjes als PSV en Ajax proberen hun scouting te kopieren van clubs als Heerenveen, Twente, AZ en Groningen.
Ajax en PSV (Feyenoord) lopen daar jįren mee achter, en worden nu gedwongen zelfstandig scouting op te zetten.

Door de uitstekende contacten van Heerenveen, Twente, etc kiezen buitenlandse talenten eerder voor die subtoppers. En ja, PSV en Ajax hebben meer naam, maar de contacten die de subtop hebben is vele malen sterker en talrijker. Daardoor heeft de subtops de talenten eerder in huis, terwijl PSV en Ajax nog liggen te slapen.

En over dat niveau: elk jaar vechten PSV en Ajax met de subtoppers om de laatste paar punten om wel of niet kampioen/ of CL voetbal te halen. PSV greep afgelopen jaar zelfs bijna naast europees voetbal. En dat wordt alleen maar erger....

PSV en Ajax: nog steeds de historie, de grote bek en de naam, maar jullie moeten steeds harder vechten om de punten te pakken. Subtoppers hebben hard moeten vechten voor een goede organisatie, en die machine haalt de slapende reuzen in.
pi_71296026
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:44 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Ander niveau? Volgens mij heb je geen weet hoe hard clubjes als PSV en Ajax proberen hun scouting te kopieren van clubs als Heerenveen, Twente, AZ en Groningen.
Ajax en PSV (Feyenoord) lopen daar jįren mee achter, en worden nu gedwongen zelfstandig scouting op te zetten.

Door de uitstekende contacten van Heerenveen, Twente, etc kiezen buitenlandse talenten eerder voor die subtoppers. En ja, PSV en Ajax hebben meer naam, maar de contacten die de subtop hebben is vele malen sterker en talrijker. Daardoor heeft de subtops de talenten eerder in huis, terwijl PSV en Ajax nog liggen te slapen.

En over dat niveau: elk jaar vechten PSV en Ajax met de subtoppers om de laatste paar punten om wel of niet kampioen/ of CL voetbal te halen. PSV greep afgelopen jaar zelfs bijna naast europees voetbal. En dat wordt alleen maar erger....

PSV en Ajax: nog steeds de historie, de grote bek en de naam, maar jullie moeten steeds harder vechten om de punten te pakken. Subtoppers hebben hard moeten vechten voor een goede organisatie, en die machine haalt de slapende reuzen in.
Amen
pi_71296101
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:42 schreef Bevin het volgende:

[..]

Idd, denken ze daar in Amsterdam dat ze even over heel Nederland kunnen regeren ofzo !!
Tuurlijk mogen ze zich zo opstellen, moeten ze helemaal zelf weten. De vraag is of het gepast is en of je dan vanuit je eigen opstelling over de houding van anderen moet huilen. Zo moeilijk is het niet om mijn posts correct te lezen.
pi_71296132
Al die buitenlandse talenten van FC Twente zijn inderdaad ook niet op een hand te tellen.
Wat dat betreft heb ik wel respect voor SC Heerenveen. Die roven half Scandinaviė leeg en zodra er weer een grotere vis dan Heerenveen zelf komt, wordt er tenminste niet overdreven gejankt. Daar kunnen Groningen en Twente nog wat van leren.
pi_71296248
Ter verduidelijking: er bestaat geen RECHT op een plaats in de voedselketen. Ajacieden hier menen maar dat ze RECHT hebben op het opeten van de subtop. En dan noemen ze als reden dat ONS Ajax zo fantastische club is. Ja die naam hebben jullie nog in het buitenland, maar dat wordt ook hard minder.

Er is geen recht op de bovenste plaats in de voedselketen. Zelfs voor ons aller Ajax niet. En de subtop merkt dat de zogenaamde top steeds instabieler wordt. Langzamerhand krijgen AZ en Twente en Heerenveen meer en meer aanzien. Terwijl PSV en Ajax elk jaar duidelijk zwakker worden en intern rotzooi krijgen, wordt de subtop sterker.

En dan is het straks gewoon een verschuiving in de voedselketen. Dan vinden ze in het buitenland ook allemaal dat je beter bij AZ en Twente kunt doorbreken, om vervolgens direct naar een topper in Europa te gaan. Dan is het tussenstapje Ajax niet meer noodzakelijk!! Sterker nog: het risico dat je daar te dik wordt, en je kwaliteiten worden verneukt door onvakkundige trainers is daar nog veel groter. Denk dat mensen PSV en Ajax straks beschouwen als carriere verneuken ipv hogerop te komen.
pi_71307119
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Al die buitenlandse talenten van FC Twente zijn inderdaad ook niet op een hand te tellen.
Wat dat betreft heb ik wel respect voor SC Heerenveen. Die roven half Scandinaviė leeg en zodra er weer een grotere vis dan Heerenveen zelf komt, wordt er tenminste niet overdreven gejankt. Daar kunnen Groningen en Twente nog wat van leren.
Dus er mag niet gejankt worden? Groningen en Twente mogen niet janken als hun spelers weggekocht worden voor (veel) minder dan de vraagprijs.
Trouwens Heerenveen heeft meestal het te betalen bedrag gekregen.
Maar goed, ik zal wel weer trollen, omdat ik, ALWEER reageer op een ajaxsupporter.
Vind het wel netjes als je zegt, grotere vis ipv ajax.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 02:50:17 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71307404
Terecht dat suptopclubs dit doen.

Topclubs betalen vaak veel te weinig aan subtoppers voor spelers.
De speler wordt toch maar verkocht door de subtopper omdat de speler zelf vaak wil groeien en dat dat beter lukt bij een topclub.

En wat al helemaal belachelijk is zijn de bedragen die vervolgens door de topclub gevangen worden als dezelfde speler na een paar jaar aan een Europese topclub verkocht wordt.
pi_71308968
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:50 schreef Ixnay het volgende:
Terecht dat suptopclubs dit doen.

Topclubs betalen vaak veel te weinig aan subtoppers voor spelers.
De speler wordt toch maar verkocht door de subtopper omdat de speler zelf vaak wil groeien en dat dat beter lukt bij een topclub.

En wat al helemaal belachelijk is zijn de bedragen die vervolgens door de topclub gevangen worden als dezelfde speler na een paar jaar aan een Europese topclub verkocht wordt.
Zoals welke speler?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71309000
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:44 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je dit serieus meent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:33:37 #200
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71309287
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je dit serieus meent
Dat hoop ik ook bij circa 90 procent van jouw posts, maar ik vrees het ergste.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')