Scheringa, Van Seumeren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje een rare vergelijking omdat je nu 2 clubs noemt die vermogend zijn geworden omdat ze zijn overgenomen door een magnaat.
Dat is in Nederland helemaal niet aan de orde.
Hoezo.. het gaat erom dat de keten is veranderd, nu door vermogende magnaten. Maar er wordt door sommigen gedaan alsof de keten altijd hetzelfde zal zijn en dat de subtoppers niet moeten zeiken. Terwijl ik met clubs als City en Chelsea wil laten zien dat de keten helemaal niet altijd hetzelfde hoeft te zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje een rare vergelijking omdat je nu 2 clubs noemt die vermogend zijn geworden omdat ze zijn overgenomen door een magnaat.
Dat is in Nederland helemaal niet aan de orde.
Dat is op dit moment ook wel logisch aangezien Feyenoord absoluut niet de middelen heeft om spelers bij clubs als Twente, Heerenveen, Groningen en AZ weg te kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:25 schreef Prosac het volgende:
En er zijn natuurlijk ook wel buitenlandse toppers afgegleden.
Dat Feyenoord niet door de subtoppers genoemd wordt, zegt ook wel weer wat.
Zoals Timmer, Vlaar of El Ahmadi?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op dit moment ook wel logisch aangezien Feyenoord absoluut niet de middelen heeft om spelers bij clubs als Twente, Heerenveen, Groningen en AZ weg te kopen.
Ik zei duidelijk op dit moment dacht ik, Timmer (die sowieso bij AZ mocht vertrekken) en Vlaar is alweer jaren geleden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals Timmer, Vlaar of El Ahmadi?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:10 schreef numero_uno het volgende:
En Twente koopt weer van NEC en zo gaat het door...
Iedereen koopt van elkaar. Laat het lekker zo dat is nou eenmaal hoe de transferwereld in elkaar zit.
El Ahmadi kwam vorig seizoen en dit seizoen kiest Cisse voor Feyenoord en niet voor Twentequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei duidelijk op dit moment dacht ik, Timmer (die sowieso bij AZ mocht vertrekken) en Vlaar is alweer jaren geleden.
Dat altijd de beste spelers bij een club worden weggekocht en dat er altijd de beste van de 'klasse' onder je worden weggekocht.quote:
Dan ben ik het met je eensquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dat altijd de beste spelers bij een club worden weggekocht en dat er altijd de beste van de 'klasse' onder je worden weggekocht.
middenmoot --> sub top --> top NL --> Europa etc. Beetje triest van Twente ed dat ze dit soort afspraken maken.
Wat dacht jij danquote:
Als je eigen scoutingsapparaat in binnen - en buitenland op niveau zou zijn , dan heb je clubs als Twente , Groningen en Heerenveen helemaal niet nodig. Want dan stal je mogelijke gescoute talenten desnoods voor een of twee seizoenen bij andere clubs, zodat jezelf de concurrenten geen concurrenten meer laat zijn.quote:
PSV en Ajax zijn topclubs en scouten op een ander niveauquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:25 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Als je eigen scoutingsapparaat in binnen - en buitenland op niveau zou zijn , dan heb je clubs als Twente , Groningen en Heerenveen helemaal niet nodig. Want dan stal je mogelijke gescoute talenten desnoods voor een of twee seizoenen bij andere clubs, zodat jezelf de concurrenten geen concurrenten meer laat zijn.
Gekeken naar afgelopen jaren kunnen ze beter op hetzelfde niveau gaan scouten... Scheelt ze veel geldquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn topclubs en scouten op een ander niveau
Nee, ze willen topclubs blijven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Gekeken naar afgelopen jaren kunnen ze beter op hetzelfde niveau gaan scouten... Scheelt ze veel geld
En ondertussen alles kopen wat uitblinkt bij de restquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ze willen topclubs blijven.
Veel spelers hebben tijd nodig om aan Nederland en de Eredivisie te wennen en bij Ajax en PSV krijgen ze die tijd niet. Bij clubjes als Groningen wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
En ondertussen alles kopen wat uitblinkt bij de restdus zien ze het wel als versterking
en blijven ze topclubs
Alleen Huntelaar en Suarez.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
En ondertussen alles kopen wat uitblinkt bij de restdus zien ze het wel als versterking
en blijven ze topclubs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |