Wat is dit nou voor flauwekul? Ik zie het al voor me. "Ajax en PSV maken afspraken over houding Europese topclubs."quote:'Subtop maakte afspraken over houding ten opzichte van Ajax en PSV'
22 juli 2009 RvN
Volgens het Algemeen Dagblad hebben clubs als AZ, FC Groningen, FC Twente en Heerenveen in het geheim onderling afspraken gemaakt over de interesse van Ajax en PSV voor hun spelers. De clubs zouden zich niet langer willen laten dwingen tot transfers naar die topclubs en spelers liever te verkopen aan buitenlandse clubs.

Hadden ze toch verloren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En terecht.
De spelers bij die clubs hebben veel te veel macht met arbitragezaken en dergelijke. Ajax wou niet voor niets Elia weer aansturen op een arbitragezaak.
En goed "afspraken"...... zoveel zal het echt niet voorstellen, maar het is alleen maar goed dat ze erover samen nadenken en zich willen wapenen. Dat verdien je best als je steeds weer een aantal toppers scout.
Niet zo janken.
If you dont win from them, buy them!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:36 schreef Prosac het volgende:
En terecht, als je als clubs bij de traditionele top 3 wilt aanhaken, moet je juist niet steeds je beste spelers aan ze verkopen.
Ach.. zo netjes is de voetballerij toch niet. Arbitragezaken, Zlatan die vervelend gaat doen bij Ajax zodat ze hem laten gaan, Blind die tegen Elia zegt dat Elia nu maar even wat moet doen om de transfer te forceren, praten met spelers voordat de club er toestemming voor heeft gegeven, roepen dat je niet meer gemotiveerd bent om voor je club uit te komen omdat een andere interesse heeft, niet meer komen trainen omdat je naar een andere club kan..quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
Kartelvorming is gewoon strafbaar [ afbeelding ]
Valt in de voetballerij overigens niet te controleren en of dit waar is zullen we ook nooit weten.
Dat zeg ik, allemaal zaken die officieel niet mogen maar niet te bewijzen zijn en genoeg voorkomen in de voetballerij, ik kijk er dus ook niet van op en er valt weinig tegen te doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach.. zo netjes is de voetballerij toch niet. Arbitragezaken, Zlatan die vervelend gaat doen bij Ajax zodat ze hem laten gaan, Blind die tegen Elia zegt dat Elia nu maar even wat moet doen om de transfer te forceren, praten met spelers voordat de club er toestemming voor heeft gegeven, roepen dat je niet meer gemotiveerd bent om voor je club uit te komen omdat een andere interesse heeft, niet meer komen trainen omdat je naar een andere club kan..
Om nog maar te zwijgen over zogenaamde mondelinge afspraken die al dan niet geschonden worden..
Dat is ook raar maar wel iets anders dan prijsafspraken. In de bouwfraude werd men gewoon veroordeeld voor zulke zaken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:41 schreef Prosac het volgende:
Ach, bovendien is het best normaal. Ik las vandaag weer van een duitse spits die transfervrij weg mocht bij zijn club, maar alleen als dat het buitenland was, niet binnen Duitsland.
Waar staat er iets over prijsafspraken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is ook raar maar wel iets anders dan prijsafspraken. In de bouwfraude werd men gewoon veroordeeld voor zulke zaken.
Dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:41 schreef Prosac het volgende:
Ach, bovendien is het best normaal. Ik las vandaag weer van een duitse spits die transfervrij weg mocht bij zijn club, maar alleen als dat het buitenland was, niet binnen Duitsland.
De flutaankopen van Ajax komen anders voornamelijk bij buitenlandse clubs vandaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat gebeurt in ieder land al maak je Ajax wel alleen maar zwakker over het algemeen als je aan hun verkoopt
Tuurlijk wel. De speler mag best weg, maar niet binnen eigen land. Ongeveer hetzelfde zouden de subtoppers nu gedaan hebben toch?quote:
Dat is wel iets anders dan met meerdere clubs uit een land afspraken maken hé. Dat is kartelvorming.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De speler mag best weg, maar niet binnen eigen land. Ongeveer hetzelfde zouden de subtoppers nu gedaan hebben toch?
Althans, op een ander niveau. Tuurlijk mag een Elia, Berg of Pranjic weg, maar alleen naar het buitenland. Want de clubs die ze kunnen betalen (PSV/Ajax) willen we niet verder versterken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |