abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_245231
Het Buffet is vanaf nu geopent in de kelderbar. Iedereen kan pakken wat die wil. Links in het verlengde van de bar staan borden opgestapelt met bestek. Als je gegeten hebt breng je bordje even netjes naar de keuken zodat alles op tijd afgewassen kan worden. De afwasploeg wordt nog samengestelt.

Eet smakelijk!!!

De Bar is ook vanaf heden geopent. De drank is bijgevuld zoals je ziet en voor iedereen is genoeg. De sleutel blijft nog even in mijn bezit . Voorlopig staat er genoeg in de kelderbar.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 3 februari 2000 @ 07:55:00 #2
1829 Jewel
De enige echte!
pi_245232
Geef mij maar een kopje zoethoutthee en een broodje om de ochtend te beginnen.

* Jewel heeft voor iedereen die daar trek in heeft zoethoutthee meegenomen.

pi_245233
Ik begin ook maar eens met een broodje, ze zien er goed uit.! Gekookte eieren staan net om de hoek!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_245234
Oliebol,

Het ziet er uitstekend uit.
Maar ik kan niet afwassen.
Heb echt de laatste dagen teveel wijn op,
dus er blijft geen bord heel.
Dan heb ik het nog niet eens over mijn 2 linkerhanden.
Nee, laat mij maar gewoon rustig in een hoekje kruipen.
Dan slaap ik eerst nog een beetje verder.....en dan.
Ja dan vermaak ik me wel.
Prettige dag/nacht iedereen.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  donderdag 3 februari 2000 @ 08:34:00 #5
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_245235
Ik heb de bruidstaart meegenomen misschien kan oliebol er een plaatje van maken.
Een megapan BB soep gekookt en duizend broodjes gesmeerd ben dood moe een hele nacht doordraaien en lust nu wel een kop onvervalste koffie.mmmmmm
BTW oliebol ik ben maar zo brutaal geweest enkele flessen [It kin net] BB=Beerenburg mee te nemen vond BB wel passen bij deze reünie
pi_245236
Ik begin met een kopje caffeine-vrije koffie met een heerlijk broodje brie!
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_245237
* tHe RuLeR heeft zich niet opgegeven voor vandaag, en vraagt zich af of ie toch nog mee mag doen.

* tHe RuLeR heeft zelf bammetjes meegenomen en zal dus niet van jullie eten eten. Lust wel een kop koffie (met caffeine).

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_245238
Ayla1 heeft gevraagd een taart te zetten, deze heeft ze meegenomen.

Hmm, lijkt me lekker

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_245239
Tuurlijk mag je ook meedoen Ruler! Hoe meer zielen hoe meer vreugd

Ik neem zo'n lekker broodje en een kopje thee...

pi_245240
Goedemorgen allemaal,

Ik ga eerst even koffie drinken, daarna ben ik misschien wat praatzamer

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

donderdag 3 februari 2000 @ 09:05:00 #11
2004 sunshine
Still shining!
pi_245241
quote:
op 02-03-2000 om 08:59 AM schreef tHe RuLeR het volgende:
* sunshine RuLeR heeft zich niet opgegeven voor vandaag, en vraagt zich af of ie toch nog mee mag doen.

* sunshine RuLeR heeft zelf bammetjes meegenomen en zal dus niet van jullie eten eten. Lust wel een kop koffie (met caffeine).

Welkom op het feestje! Iedereen mocht toch mee doen? Pak een broodje en een kop koffie (met caffeine)!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_245242
Heerlijk dat bufet zeg ! Ik neem lekker een beetje kaas en een lekker broodje .. Ben toch al sinds 0500 uur op , dan heb je wel trek.

Niemand om de afwas te doen ? Aah - nou ik meld me hierbij aan..!
  donderdag 3 februari 2000 @ 09:20:00 #13
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245243
Idereen Goedemorgen en een blijde dag, Mimi begint ook maar met een bakkie koffie en twee crackers met kaas. Ik ben blij dat ik toch nog wat hulp heb gekregen met opruimen en poetsen. Ik wil ook wel helpen met afwassen vanavond/morgenochtend.

Oliebol het buffet ziet er fantastisch uit. Speciaal voor jou heel veel succes vandaag.

donderdag 3 februari 2000 @ 09:25:00 #14
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_245244
Voordat ik aan de koffie ga neem ik eerst even twee biertjes, anders wordt ik nooit wakker.

[Did berigd iz geweisichd door Amoebe wechenz een oncheloveleike zpeelvaut (Datum 03 Februari 2000).]

[Dit bericht is gewijzigd door Amoebe (Datum 03 Februari 2000).]

pi_245245
Goedenmorgen allen,
Wat ziet het er verzorgt uit allemaal.
Ik kom onaangekondigt een bakkie halen, is dat goed?
Ik ben online
  donderdag 3 februari 2000 @ 10:48:00 #16
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_245246
Lekker allemaal, hier ga ik me ff aan te goed doen Ik zal vanavond wel in de bar te vinden zijn en ik zal mijn eigen fles Jack meenemen, want die kon ik niet ontdekken tussen al die drank.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 3 februari 2000 @ 10:59:00 #17
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245247
Oliebol, complimenten voor al dit werk!!

Ik begin met een koppie koffie voordat ik die kelder (nog) eens goed ga verkennen .

Terug uit het enge bos
pi_245248

Zou koffie helpen tegen mijn ochtenhumeur?
Laat het eten nog maar even zitten. Krijg geen hap door mijn keel.

pi_245249
Na zo'n lange vlucht lust ik wel iets.
Ik begin met een broodje kaas.
Vleugellam maar niet monddood!&lt;BR&gt;
pi_245250
Athena, Kom even rustig naast me zitten. Wil je er over praten?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 Februari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_245251

Geen moeilijke vragen stellen zo op de vroege morgen. Heb slecht geslapen, ochtenhumeur en hoofdpijn. Na de koffie ben ik weer aanspreekbaar.

pi_245252
*Bloos*, ik geloof dat probleem het aan mijn kant blijkt te zitten. Het lukt nog steeds niet.
pi_245253
Geeft niks Hunter, wat 'moeilijke vragen stellen' betreft ben je in goed gezelschap hier

Suiker en melk in je koffie ?
Zullen wij voor de grap eens zo'n bewoners-contract gaan tekenen voor september a.s. ? Of doen ze daar bij VOO ook al aan leeftijds-discriminatie ?

pi_245254
goeiemorgen allemaal

lang niet gezien! maar oliebol wat ziet 't er allemaal heerlijk & prachtig uit. mmmm weet haast niet waar te beginnen. nou een broodje dan maar en een stevig bakje koffie.

op een mooie reuniedag dan maar!

bixis

pi_245255
Fijn dat je er ook bent, Moor. Het zou geen echte reunie zijn zonder jou er bij! Ik denk niet ze ons willen hebben na alles wat we hier gezegd hebben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')