Eet smakelijk!!!
De Bar is ook vanaf heden geopent. De drank is bijgevuld zoals je ziet en voor iedereen is genoeg. De sleutel blijft nog even in mijn bezit . Voorlopig staat er genoeg in de kelderbar.
* Jewel heeft voor iedereen die daar trek in heeft zoethoutthee meegenomen.
Het ziet er uitstekend uit.
Maar ik kan niet afwassen.
Heb echt de laatste dagen teveel wijn op,
dus er blijft geen bord heel.
Dan heb ik het nog niet eens over mijn 2 linkerhanden.
Nee, laat mij maar gewoon rustig in een hoekje kruipen.
Dan slaap ik eerst nog een beetje verder.....en dan.
Ja dan vermaak ik me wel.
Prettige dag/nacht iedereen.
groetjes eli.
* tHe RuLeR heeft zelf bammetjes meegenomen en zal dus niet van jullie eten eten. Lust wel een kop koffie (met caffeine).
Hmm, lijkt me lekker
Ik neem zo'n lekker broodje en een kopje thee...
Ik ga eerst even koffie drinken, daarna ben ik misschien wat praatzamer
quote:
op 02-03-2000 om 08:59 AM schreef tHe RuLeR het volgende:
* sunshine RuLeR heeft zich niet opgegeven voor vandaag, en vraagt zich af of ie toch nog mee mag doen.
* sunshine RuLeR heeft zelf bammetjes meegenomen en zal dus niet van jullie eten eten. Lust wel een kop koffie (met caffeine).
Welkom op het feestje! Iedereen mocht toch mee doen? Pak een broodje en een kop koffie (met caffeine)!
Oliebol het buffet ziet er fantastisch uit. Speciaal voor jou heel veel succes vandaag.
[Did berigd iz geweisichd door Amoebe wechenz een oncheloveleike zpeelvaut (Datum 03 Februari 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Amoebe (Datum 03 Februari 2000).]
Ik begin met een koppie koffie voordat ik die kelder (nog) eens goed ga verkennen .
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 Februari 2000).]
Suiker en melk in je koffie ?
Zullen wij voor de grap eens zo'n bewoners-contract gaan tekenen voor september a.s. ? Of doen ze daar bij VOO ook al aan leeftijds-discriminatie ?
lang niet gezien! maar oliebol wat ziet 't er allemaal heerlijk & prachtig uit. mmmm weet haast niet waar te beginnen. nou een broodje dan maar en een stevig bakje koffie.
op een mooie reuniedag dan maar!
bixis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |