Die in oktober gaat komenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Welke aankomende campagne?
Het zal zeker een inbreuk zijn op de lichamelijke integriteitquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
Als ze het verplichten gaan er sowieso doden vallen: namelijk de mensen die mij dit gaan opdringen.
Wacht maar over een paar jaar als de RFID's lekker doorbreken. Dan worden die wetten gewoon aangepast hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef DrDarwin het volgende:
Nee.
Dat kunnen ze niet.
Onschendbaarheid van het lichaam.
De vaccinatiecampagne zal ergernis in het najaar van start gaan. Gefaseerd, dat wel. Ik denk dat de eersten in september/oktober aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Welke aankomende campagne?
Vorige weekquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef vosss het volgende:
En Klink gaf mooi geen antwoord op de vraag bij Pauw en Witteman vorige week toen ze hem vroegen of hij zelf eentje gaat halen.
Dat zegt al genoeg.
quote:Ik ga pas halen als al die dikkoppen in Den Haag samen met hun vrouw en kinderen een spuitje gaan halen
Ze hebben al 2 prikkies voor elke Nederlander besteld toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef Luvjah het volgende:
Voor zover ik het weet gaat de overheid peilen hoeveel % van de nederlanders dit zou willen gebruiken ivm de aanschaf van het middel. (ze hebben dan natuurlijk geen 16 miljoen vaccins nodig.
Als het pas echt ernstig word ben ik toch maar blij dat er vaccins zijn!
dat lijkt mij ook, maar als nood de wet breekt..... :quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef DrDarwin het volgende:
Nee.
Dat kunnen ze niet.
Onschendbaarheid van het lichaam.
Waar haal je die wijsheid vandaan?!, een paar dagen geleden op fok stond nog iets van dat ze gingen peilen hoeveel % van de bevolking bereid zou zijn zo'n vaccin te gebruiken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Twee prikken om precies te zijn. Iedere Nederlander.
Ben er ook geen expert in, ik weet alleen dat het laatst zo op het nieuws was :pquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben al 2 prikkies voor elke Nederlander besteld toch?
Krijg je verplicht een rijstkorrel in je arm. Kunnen ze je overal volgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht maar over een paar jaar als de RFID's lekker doorbreken. Dan worden die wetten gewoon aangepast hoor.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben al 2 prikkies voor elke Nederlander besteld toch?
Ja, maar dat leidde nooit tot ontwrichting van het maatschappelijk leven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef OldJeller het volgende:
Dat zou vreemd zijn. Want bij de kinderprikken gebeurt dit ook niet, denk aan de heel gelovige mensen die zich (hun kinderen) niet in laten enten.
Ja, vorige week zat ie over dit onderwerp bij Pauw en Witteman en die vroegen hem of hij zelf ook een ging halen.quote:
Ja, dat zegt veel ja......Als hij zelf al niet volmondig aangeeft om ( als eerste ) de prik te halen dan groet de achterdocht wel ja...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, vorige week zat ie over dit onderwerp bij Pauw en Witteman en die vroegen hem of hij zelf ook een ging halen.
Daar gaf hij mooi geen antwoord op. Dat zegt mij al genoeg. Dat spul deugt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |