Waar papa Cabau vandaan komt schijnt het normaal te zijn om de namen samen te voegen ofzoiets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
Pffffff, niet eens een palingworst? Ze snappen die jongen gewoonweg niet.
Bij de weg, weet iemand waarom Yo Cabau van Kasbergen heet en mama Richarda alleen van Kasbergen?
Staat toch lekker interessantquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, weet iemand waarom Yo Cabau van Kasbergen heet en mama Richarda alleen van Kasbergen?
Spaanse kinderen krijgen de achternamen van beide ouders.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar papa Cabau vandaan komt schijnt het normaal te zijn om de namen samen te voegen ofzoiets.
Ik heb me dat ook ooit afgevraagd en 't is dat ik 't een keer toevallig las anders had ik het ook niet geweten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Spaanse kinderen krijgen de achternamen van beide ouders.
In Spanje is het normaal dat een kind de naam van de vader en de moeder krijgt....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een dom wichtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je weet echt niet hoe t eraan toegaat buiten de grenzen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |