quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:43 schreef trovey het volgende:
Hier krijgen de hamsters meelwormen en stukjes gedroogd vlees (normaal voor honden en katten als snack) in kleine hoeveelheden, tja ze eten ook insecten in de natuur dus dat het beestje salami eet is niet zo heel vreemd...alleen niet zo goed voor hem/haar met die kruiden en hoeveelheid zout, dus als je het beestje een plezier wil doen geef hem/haar wat meelwormen (gedroogd of levend) of een kleine ministukje gekookte kipfilet(of dat gedroogde pure vlees wat te krijgen is voor een hond of kat als snack), dierlijke eiwitten zijn heel gezond voor een hamster, mits met mate gegeven (trouwens als je ooit weer een hamster hebt want ik zie "dat je ooit een hamster had")
wat moet ik zeggen, vorig jaar was hetzelfde liedje, en toen een paar jaar geleden zn broertje doodging en ze een konijn kochten ben ik ook uit mn plaat gegaan. Ze snapten niet dat een konijn niet samen ging met een cavia, immers de fokker van het konijn had gezegt dat het wel konquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Guess. het volgende:
Ik gaf mijn cavia's altijd witlof en paprika,waren ze helemaal gek op + zit er veel vitamine c in!
Wat ga je zeggen tegen de buren als ze terug komen?Ik zou het niet normaal vinden als ik een dier zo over de vloer zou krijgen!
Als je ziet hoeveel je van de andere nageltjes af kunt knippen, weet je dat je dat ookvan het zwarte nageltje kuntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Hij heeft 1 zwart nageltje maar die knip ik dan alleen in het puntje af.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Cavia's wassen is zo geweldig. Ik had er vroeger drie, ieder in z'n eigen emmertje, pootjes op der and, bleven ze zo staan
. Volgens mij vonden ze het wel lekker. En dan afdrogen (iets minder, want dan ging ik ook tegen de groeirichting in en begonnen ze te piepen) en eventjes heel acht de fohn erop, dat vonden ze wel lekker. En buikje kriebelen enzo
. En dan had je weer drie schitterende schone caafjes op een rij
. En dan roken ze even heel lekker tot ze alles weer onder gingen zeiken.
Toch blijf ik het eng vinden. Dus hij heeft gewoon 1 langer nageltje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel je van de andere nageltjes af kunt knippen, weet je dat je dat ookvan het zwarte nageltje kunt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |