Ik had het ook niet specifiek over jou of over wie dan ook. In feite bevestig jij mijn punt nu. Elke keer als er een pilot komt dan heb je mensen die een oordeel vellen alsof de hele serie kut is. "Ja er is te weinig karakterontwikkeling" en dat soort dingen. Het is een pilot! Alle acteurs, karakter etc zijn nieuw. Wat verwacht je dan? Je kunt wel zeggen of je de pilot leuk vindt of niet. Ik vind het niet eerlijk om een pilot te gaan houden tegen complete seizoenen van gevestigde series. Dat is appels met complete perenboomgaarden vergelijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er wordt hier al 2 pagina's lang een oordeel geveld over de pilot zonder tegengeluid. Maar zodra er een paar kritische users hun mening geven is het ineens gelul in de ruimte en te vroeg om een oordeel te vellen?
Ik vel simpelweg mijn oordeel over de pilot, de serie geef ik nog volop de kans, punt.
Ben in de war met de alternatieve tijdlijn dat heel atlantis uit zijn voegen barste en die vrouw terug in de tijd werd gestuurd, en de toekomstige crew van SG-ATLANTIS te redden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:02 schreef unaco het volgende:
[..]
![]()
Nog maar eens een keer naar de pilot van Atlantis kijken dan.. Stad was in sluimer modus en reageerde via sensoren op mensen. Stroom was er, totdat het er niet meer was
maar toen schakelde het "emerge" systeem in werking.
Dit scheepje heeft stroon, maar beperkte life support, en hebben ze nog niet opgelost.
"Before I sleep", ook van het eerste seizoen. Vind ik zelf, qua verhaallijn, 1 van de beste Atlantis afleveringenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:38 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Ben in de war met de alternatieve tijdlijn dat heel atlantis uit zijn voegen barste en die vrouw terug in de tijd werd gestuurd, en de toekomstige crew van SG-ATLANTIS te redden.
Ja die bedoel ik! Zeker een goede aflevering.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Before I sleep", ook van het eerste seizoen. Vind ik zelf, qua verhaallijn, 1 van de beste Atlantis afleveringen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Jarno het volgende:
Sowieso is alles in het tv/radio topic óf volkomen kut, of het compleet briljante einde.
Idd, geen fillers. Zie liever seizoenen van 12 episodes zonder fillers, dan 23 met fillers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik! Zeker een goede aflevering.![]()
Ik hoop dat ik niet zoals bij Atlantis elke week moet hopen op een goede aflevering. Geen Fillers AUB
In vrijwel ieder topic (en eigenlijk iedere discussie) hebben mensen altijd de neiging om op de extremen te reageren, ze houden elkaar ook in leven. Het is echter een keuze. Als je dit topic leest zie ik veel 'milde' reacties na de pilot. Veel minder hosanna of volkomen kut iig, maar daar wordt minder op ingegaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Jarno het volgende:
Sowieso is alles in het tv/radio topic óf volkomen kut, of het compleet briljante einde.
Ach, ik moet altijd wel een beetje lachen om al die "OMFGDITWORDTGAAF!!!!!!!" posts als er een -tigste sequel of remake wordt aangekondigd en dan na de release al diezelfde hypertjes "wat een KUTfilm!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
In vrijwel ieder topic (en eigenlijk iedere discussie) hebben mensen altijd de neiging om op de extremen te reageren, ze houden elkaar ook in leven. Het is echter een keuze. Als je dit topic leest zie ik veel 'milde' reacties na de pilot. Veel minder hosanna of volkomen kut iig, maar daar wordt minder op ingegaan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik moet altijd wel een beetje lachen om al die "OMFGDITWORDTGAAF!!!!!!!" posts als er een -tigste sequel of remake wordt aangekondigd en dan na de release al diezelfde hypertjes "wat een KUTfilm!" te zien posten.
Ja, echt, het is compleet beyond me hoe je kunt verwachten dat (op zich prima aanvaardbare) drek als Saw 35 echt totaal briljant ende vernieuwend gaat worden. En het dan toch hypen. En teleurgesteld zijn.quote:
Ja idd. Maar dat is de reden ook dat ik SG:U gewoon als SG:U ga zien en niet elke seconde van de ep ga vergelijken met mijn favoriete momenten in SG-1 en SG:Aquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, echt, het is compleet beyond me hoe je kunt verwachten dat (op zich prima aanvaardbare) drek als Saw 35 echt totaal briljant ende vernieuwend gaat worden. En het dan toch hypen. En teleurgesteld zijn.
Smallville heb ik laten vallen na (volgens mij) het 7e seizoen. Niet echt boeiend meer. Maar morgen wel de tofste fantasy/scifi serie: Supernatural!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:43 schreef Witchfynder het volgende:
Ja.Dan is het wel scifi night bij mij. SG:U, Smallville....
.
Wel heel anders da de andere SG series, veel meer drama tussen de personages. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar de snelheid van 'planeet dit, technologie dat' uit Atlantis zit er bijvoorbeeld niet in. Wel een leuke cliffhanger, dat wordt nog interessant. Ik vind alle personages trouwens wel interessant, de spanningen zullen nog wel een stuk hoger oplopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 06:13 schreef jogy het volgende:
3de episode was weer heerlijk. Dit is een definitieve volger wat mij betreft
*sluit zich hierbij aan*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:29 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Wel heel anders da de andere SG series, veel meer drama tussen de personages. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar de snelheid van 'planeet dit, technologie dat' uit Atlantis zit er bijvoorbeeld niet in. Wel een leuke cliffhanger, dat wordt nog interessant. Ik vind alle personages trouwens wel interessant, de spanningen zullen nog wel een stuk hoger oplopen
Dat is Fringe toch al?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Smallville heb ik laten vallen na (volgens mij) het 7e seizoen. Niet echt boeiend meer. Maar morgen wel de tofste fantasy/scifi serie: Supernatural!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |