abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:05:41 #251
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73454282
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er wordt hier al 2 pagina's lang een oordeel geveld over de pilot zonder tegengeluid. Maar zodra er een paar kritische users hun mening geven is het ineens gelul in de ruimte en te vroeg om een oordeel te vellen?
Ik vel simpelweg mijn oordeel over de pilot, de serie geef ik nog volop de kans, punt.
Ik had het ook niet specifiek over jou of over wie dan ook. In feite bevestig jij mijn punt nu. Elke keer als er een pilot komt dan heb je mensen die een oordeel vellen alsof de hele serie kut is. "Ja er is te weinig karakterontwikkeling" en dat soort dingen. Het is een pilot! Alle acteurs, karakter etc zijn nieuw. Wat verwacht je dan? Je kunt wel zeggen of je de pilot leuk vindt of niet. Ik vind het niet eerlijk om een pilot te gaan houden tegen complete seizoenen van gevestigde series. Dat is appels met complete perenboomgaarden vergelijken.
In een ander topic, van een serie waarvan dit seizoen nog maar 3 afleveringen uitgezonden zijn, zei iemand "beste aflevering van dit seizoen!". Ja, tot nu toe. Hoe kun je dat nou zeggen?

Wat ik alleen wil zeggen is; dit is een pilot. Daar kun je pagina's over voldiscussiëren, maar ik denk dat het nuttiger is om gewoon de serie te gaan kijken (of niet) en per aflevering te bekijken of het wat is. Ik weet ook niet of het hele seizoen goed is of niet. In mei, dan weet ik dat .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73454352
Sowieso is alles in het tv/radio topic óf volkomen kut, of het compleet briljante einde.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:38:43 #253
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_73466236
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:02 schreef unaco het volgende:

[..]

Nog maar eens een keer naar de pilot van Atlantis kijken dan.. Stad was in sluimer modus en reageerde via sensoren op mensen. Stroom was er, totdat het er niet meer was maar toen schakelde het "emerge" systeem in werking.

Dit scheepje heeft stroon, maar beperkte life support, en hebben ze nog niet opgelost.
Ben in de war met de alternatieve tijdlijn dat heel atlantis uit zijn voegen barste en die vrouw terug in de tijd werd gestuurd, en de toekomstige crew van SG-ATLANTIS te redden.
pi_73466710
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:38 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Ben in de war met de alternatieve tijdlijn dat heel atlantis uit zijn voegen barste en die vrouw terug in de tijd werd gestuurd, en de toekomstige crew van SG-ATLANTIS te redden.
"Before I sleep", ook van het eerste seizoen. Vind ik zelf, qua verhaallijn, 1 van de beste Atlantis afleveringen
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:57:56 #255
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_73466885
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:52 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

"Before I sleep", ook van het eerste seizoen. Vind ik zelf, qua verhaallijn, 1 van de beste Atlantis afleveringen
Ja die bedoel ik! Zeker een goede aflevering.

Ik hoop dat ik niet zoals bij Atlantis elke week moet hopen op een goede aflevering. Geen Fillers AUB
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:34:14 #256
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73468278
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Jarno het volgende:
Sowieso is alles in het tv/radio topic óf volkomen kut, of het compleet briljante einde.
.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:36:30 #257
32402 s0k
..............................
pi_73468358
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik! Zeker een goede aflevering.

Ik hoop dat ik niet zoals bij Atlantis elke week moet hopen op een goede aflevering. Geen Fillers AUB
Idd, geen fillers. Zie liever seizoenen van 12 episodes zonder fillers, dan 23 met fillers.
..................................................................................................................................................
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:51:08 #258
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_73468827
misschien te gebruiken als OP voor deel 2

Tips, suggesties, opmerkingen of tekst aanpassingen... ik hoor het graag. maak niet vaak een OP

Stargate Universe follows the adventures of a present-day, multinational exploration team unable to return to Earth after an evacuation to the Ancient spaceship Destiny, which is traveling in a distant corner of the universe.

Hoofdrolspelers:

Dr. Nicholas Rush - Robert Carlyle

Eli Wallace - David Blue

Colonel Everett Young - Justin Louis

Lieutenant Matthew Scott - Brian J. Smith

Chloe Armstrong - Elyse Levesque

First Lieutenant Tamara Johansen - Alaina Huffman

Master Sergeant Ronald Greer - Jamil Walker Smith

Episodes:

Season 1,

Episode 1 – Air (1) : 10/2/2009
Episode 2 – Air (2) : 10/2/2009
Episode 3 – Air (3): 10/9/2009
Episode 4 – Darkness: 10/16/2009
Episode 5 – Ligth: 10/23/2009
Episode 6 – Water: 10/30/2009
Episode 7 – Earth: 11/6/2009
Episode 8 – Time: 11/13/2009
Episode 9 – Life: 11/20/2009
Episode 10 - Justice
Episode 11 - Space
Episode 12 - Divided
Episode 13 - Faith
Episode 14 - Human
Episode 15 - Lost
Episode 16 - Sabotage
Episode 17 - Pain
Episode 18 - Subversion
Episode 19 - Incursion (1)
Episode 20 - Incursion (2)

Eerste deel : Stargate Universe - "The only mission is survival."
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:01:05 #259
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73469188
Toffe Vrijdag Post
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_73480688

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:09:23 #261
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_73480788
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Jarno het volgende:
In vrijwel ieder topic (en eigenlijk iedere discussie) hebben mensen altijd de neiging om op de extremen te reageren, ze houden elkaar ook in leven. Het is echter een keuze. Als je dit topic leest zie ik veel 'milde' reacties na de pilot. Veel minder hosanna of volkomen kut iig, maar daar wordt minder op ingegaan.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_73481291
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:09 schreef kingmob het volgende:

[..]

In vrijwel ieder topic (en eigenlijk iedere discussie) hebben mensen altijd de neiging om op de extremen te reageren, ze houden elkaar ook in leven. Het is echter een keuze. Als je dit topic leest zie ik veel 'milde' reacties na de pilot. Veel minder hosanna of volkomen kut iig, maar daar wordt minder op ingegaan.
Ach, ik moet altijd wel een beetje lachen om al die "OMFGDITWORDTGAAF!!!!!!!" posts als er een -tigste sequel of remake wordt aangekondigd en dan na de release al diezelfde hypertjes "wat een KUTfilm! " te zien posten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:36:16 #263
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73481482
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, ik moet altijd wel een beetje lachen om al die "OMFGDITWORDTGAAF!!!!!!!" posts als er een -tigste sequel of remake wordt aangekondigd en dan na de release al diezelfde hypertjes "wat een KUTfilm! " te zien posten.
.

Ach ja, hypes .
pi_73481522
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

.

Ach ja, hypes .
Ja, echt, het is compleet beyond me hoe je kunt verwachten dat (op zich prima aanvaardbare) drek als Saw 35 echt totaal briljant ende vernieuwend gaat worden. En het dan toch hypen. En teleurgesteld zijn.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:42:54 #265
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73481686
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, echt, het is compleet beyond me hoe je kunt verwachten dat (op zich prima aanvaardbare) drek als Saw 35 echt totaal briljant ende vernieuwend gaat worden. En het dan toch hypen. En teleurgesteld zijn.
Ja idd. Maar dat is de reden ook dat ik SG:U gewoon als SG:U ga zien en niet elke seconde van de ep ga vergelijken met mijn favoriete momenten in SG-1 en SG:A . Na al die Star Trek series ben ik wel van dat gedrag genezen .

Mensen hebben rare verwachtingen.... zoals de G.I. Joe film. Eerst idd van "WORDT GENIAAL!!! JAAA!!" en daarna van "ja viel tegen". Ja, maar wat verwacht je nou van zo'n soort film? Ik vond hem gaaf. Het is geen briljant script en het is ook geen kunstzinnig geniaal stuk, maar dat wist ik vantevoren al. Geez. Ik doe met mijn werk veel met verwachtingsmanagement en dat is precies wat veel mensen hier nodig hebben .

Wat kunnen we trouwens veeeeeel lullen tussen afleveringen in. Voelt als veel langer dan een week .
pi_73486924
Wanneer komen de episodes eigenlijk uit? Elke vrijdag ofzo?
Peace through power!!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:43:03 #267
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73486995
Ja.Dan is het wel scifi night bij mij. SG:U, Smallville... . .
pi_73487568
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:43 schreef Witchfynder het volgende:
Ja.Dan is het wel scifi night bij mij. SG:U, Smallville... . .
Smallville heb ik laten vallen na (volgens mij) het 7e seizoen. Niet echt boeiend meer. Maar morgen wel de tofste fantasy/scifi serie: Supernatural!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 06:13:55 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73540926
3de episode was weer heerlijk . Dit is een definitieve volger wat mij betreft
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_73541179
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 06:13 schreef jogy het volgende:
3de episode was weer heerlijk . Dit is een definitieve volger wat mij betreft
Wel heel anders da de andere SG series, veel meer drama tussen de personages. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar de snelheid van 'planeet dit, technologie dat' uit Atlantis zit er bijvoorbeeld niet in. Wel een leuke cliffhanger, dat wordt nog interessant. Ik vind alle personages trouwens wel interessant, de spanningen zullen nog wel een stuk hoger oplopen
pi_73541969
Hmz, ik kan hem nog niet vinden @ usenet.

Never mind, hij komt al binnen. Ook maar gelijk zo'n "Access All Areas" special meegenomen.

[ Bericht 57% gewijzigd door DaFrenk op 10-10-2009 10:47:40 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:35:29 #272
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73543056
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 08:29 schreef Jantehs het volgende:

[..]

Wel heel anders da de andere SG series, veel meer drama tussen de personages. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar de snelheid van 'planeet dit, technologie dat' uit Atlantis zit er bijvoorbeeld niet in. Wel een leuke cliffhanger, dat wordt nog interessant. Ik vind alle personages trouwens wel interessant, de spanningen zullen nog wel een stuk hoger oplopen
*sluit zich hierbij aan* .
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:36:22 #273
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73543070
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:59 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Smallville heb ik laten vallen na (volgens mij) het 7e seizoen. Niet echt boeiend meer. Maar morgen wel de tofste fantasy/scifi serie: Supernatural!
Dat is Fringe toch al? .
.
pi_73545390
Vondt het einde van de derde episode wel interessant, denk dat we daar nog meer van gaan zien.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_73545982
Weer een leuke aflevering.
Ondertussen ga ik weer verder met SG-1 (bijna bij seizoen 6).

Ik zie dat SGU al aardig populair is op de torrent sites.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')