abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72458075
Dat wordt ook in het Beta topic gezegd, dus zal wel kloppen dan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72467249
(1,2,1) zijn dan de coordinaten in een assenstelsel met drie dimensies, R3. Je kan het vergelijken met de diagonaal in een balk van 1 bij 2 bij 1 dus.
pi_72525447
Ok. Dit is dus het enige wat ik snap. Vandaag kregen we iets over een lijn P, snapte er niks van. Het was net Chinees voor me... Ik heb wel eens voor moeilijke dingen gestaan, zoals ook bij Digitale Techniek. Daar kom dan nog wel uit, na flink wat vragen stellen. Maar ik weet niet eens waar die kerel het over heeft en kan er ook geen andere vraag over stellen als "Hoe kan ik dit snappen?"
Ik zie gewoon géén verbanden, normaal zie je nog wel wat verbanden en dan weet je wat je dus niet snapt en kun je daarover een vraag stellen. Dat heb ik nu volkomen niet!

Is het verstandiger, nu het nog kan, een andere studie te kiezen, zodat ik niet een half jaar weg gooi (en dus half jaar collegegeld, toch?) of moet ik het nog even aankijken en ga ik dit misschien nog begrijpen?
pi_72526080
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef DuTank het volgende:
*knip*
Vervelend dat je er zo'n moeite mee hebt. Ben je de enige of zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?

Ik zou even contact opnemen met je tutor, die heeft dit vast al vaker meegemaakt. Misschien is er een mogelijkheid extra begeleiding te krijgen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_72556805
Ja, ik heb voor mezelf gezegd dat ik de colleges ga voorbereiden en de problemen die ik dan heb, daar dan vragen over stellen.

Iemand nog een huisgenoot nodig trouwens?
pi_72591136
Ik heb met zes huisgenoten er zelfs teveel nouja.

Hoe is het nu met iedereen? Loopt alles een beetje? Ik had vandaag alweer mijn eerste presentatie, ging gelukkig wel goed. Volgende week de tweede, dat wordt wat moeilijker.
pi_72591248
Ik heb een huisgenote die al 2 maanden wel betaalt, maar hier nog steeds niet woont.

Hier gaat het wel redelijk, vooral veel leeswerk. Ik heb een weekschema gemaakt, eens kijken hoe lang ik me daaraan kan houden.
pi_72591941
Haha ik ben ook altijd super ambitieus maar in de realiteit bak ik er niks van ach nouja.
Ben trouwens blij dat het bij ons nu eindelijk goed zit met alle inschrijvingen enzo. We kregen deze week wéér nieuwe mensen in de werkgroep, terwijl we al helemaal vol zitten. Voller moet het niet worden...
pi_72593280
Wie heeft er een brief gehad dat je je eigen studentenkaart in elkaar moet knutselen?
Ik heb 3 delen, die ik in een pasjes-mapje moet doen, maar daar kun je in één keer natuurlijk maar 2 delen laten zien.
pi_72593881
Haha dat heb ik nooit begrepen, heb dus ook geen collegekaart. Dit jaar wel weer een geupdate versie gekregen, maar heb dat hoesje niet meer.
pi_72594018
Waarom heb ik ook alweer zo veel moeite moeten doen voor het uploaden van een pasfoto voor mijn studentenkaart? Waar de fuck is die dan?
pi_72594144
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef DuTank het volgende:
Wie heeft er een brief gehad dat je je eigen studentenkaart in elkaar moet knutselen?
Ik heb 3 delen, die ik in een pasjes-mapje moet doen, maar daar kun je in één keer natuurlijk maar 2 delen laten zien.
Als het goed is heb je maar twee delen: het "Legitimatiebewijs" en het "Bewijs van inschrijving".

Die laatste is wel dubbelzijdig en moet je dus met de hand dubbelvouwen. En de handtekening op de achterkant zie je niet als je 'm in het mapje stopt. Maar dat boeit niet.
pi_72594203
aah vandaar, typisch UvA weer. Investeer 10 euro extra en geef een pasje, vraag daar des noods vergoeding voor..
pi_72594338
yeah, ik heb mijn handtekening opgefokt
Ik begon met mijn voornaam gewoon, Roy. Maar eigenlijk normaal doe ik R.
Dus ik heb die o ingekleurd om het als een puntje te maken
pi_72598515
Ik ahd m'n handtekening ook verpest. Had 'm al bijna doorgestreept om 't opnieuw te doen. ;x
pi_72603354
Dat ding vorig jaar nooit gebruikt en deze komt op hetzelfde stapeltje met vergeten dingen te liggen
Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
pi_72604016
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef C_a_K_e het volgende:
Dat ding vorig jaar nooit gebruikt en deze komt op hetzelfde stapeltje met vergeten dingen te liggen
Wij moeten de collegekaart elk tentamen op de hoek van de tafel leggen, die wordt dan gecontroleerd, en als er iets niet klopt wordt je zonder pardon de zaal uitgegooid
pi_72618967
Waar is een koffieautomaat in gebouw B (Roeterseiland)?
pi_72619117
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Syr het volgende:
Haha ik ben ook altijd super ambitieus maar in de realiteit bak ik er niks van ach nouja.
Ben trouwens blij dat het bij ons nu eindelijk goed zit met alle inschrijvingen enzo. We kregen deze week wéér nieuwe mensen in de werkgroep, terwijl we al helemaal vol zitten. Voller moet het niet worden...
Wij zitten ook met een man of 24, best druk in zo'n kamertje gemaakt voor 18 mensen. Maar ze gaan wat mensen verplaatsen geloof ik.
pi_72630410
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef Hanneke12345 het volgende:
Waar is een koffieautomaat in gebouw B (Roeterseiland)?
Gebouw B is voor Bitches, daarom B. Daarom ook geen koffieautomaat.
Zelfs in P hebben we er eentje
pi_72655374
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef DuTank het volgende:

[..]

Gebouw B is voor Bitches, daarom B. Daarom ook geen koffieautomaat.
Zelfs in P hebben we er eentje
Ja, ik zit ook maar één keer in de week in B. Maar om dan terug naar A te moeten is zo'n gedoe. ;x
In P haal ik bijna nooit koffie, omdat geen chip. Dan ga ik meestal eerst even langs A, voor echte koffie.
pi_72663498
Gebouw P zitten alle nerdz.
pi_72663666
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:24 schreef Diabox het volgende:
Gebouw P zitten alle nerdz.

Vorig jaar hadden we af en toe les in P, dan viel dat altijd wel op ja.

Maar voel je niet beledigd, ik heb zelf ook een poosje wiskunde en informatica gestudeerd
pi_72669591
Nerdz zijn gaaf.
pi_72670412
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef Hanneke12345 het volgende:
Nerdz zijn gaaf.
Dan ben ik gaaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')