Vervelend dat je er zo'n moeite mee hebt. Ben je de enige of zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?quote:
Als het goed is heb je maar twee delen: het "Legitimatiebewijs" en het "Bewijs van inschrijving".quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef DuTank het volgende:
Wie heeft er een brief gehad dat je je eigen studentenkaart in elkaar moet knutselen?
Ik heb 3 delen, die ik in een pasjes-mapje moet doen, maar daar kun je in één keer natuurlijk maar 2 delen laten zien.
Wij moeten de collegekaart elk tentamen op de hoek van de tafel leggen, die wordt dan gecontroleerd, en als er iets niet klopt wordt je zonder pardon de zaal uitgegooidquote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef C_a_K_e het volgende:
Dat ding vorig jaar nooit gebruikt en deze komt op hetzelfde stapeltje met vergeten dingen te liggen
Wij zitten ook met een man of 24, best druk in zo'n kamertje gemaakt voor 18 mensen. Maar ze gaan wat mensen verplaatsen geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Syr het volgende:
Haha ik ben ook altijd super ambitieus maar in de realiteit bak ik er niks vanach nouja.
Ben trouwens blij dat het bij ons nu eindelijk goed zit met alle inschrijvingen enzo. We kregen deze week wéér nieuwe mensen in de werkgroep, terwijl we al helemaal vol zitten. Voller moet het niet worden...
Gebouw B is voor Bitches, daarom B. Daarom ook geen koffieautomaat.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef Hanneke12345 het volgende:
Waar is een koffieautomaat in gebouw B (Roeterseiland)?
Ja, ik zit ook maar één keer in de week in B. Maar om dan terug naar A te moeten is zo'n gedoe. ;xquote:Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gebouw B is voor Bitches, daarom B. Daarom ook geen koffieautomaat.
Zelfs in P hebben we er eentje
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:24 schreef Diabox het volgende:
Gebouw P zitten alle nerdz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |